Zviedrijas apģērbu mazumtirdzniecības kompānijas Hennes and Mauritz (H&M) tīrā peļņa šā biznesa gada pirmajā ceturksnī, kas noslēdzās februārī, palielinājās līdz 2,64 miljardiem kronu (296,5 miljoniem eiro), salīdzinot ar 2,46 miljardiem kronu (276,3 miljoniem eiro) attiecīgajā laika periodā pirms gada, teikts ceturtdien publiskotajā uzņēmuma paziņojumā.
Peļņas pieaugumu galvenokārt veicinājis pārdošanas apjoma kāpums, kas jo sevišķi spēcīgs bijis Japānā, Dienvidkorejā un Ķīnā.
H&M tirdzniecības apjoms kopumā iepriekšējā ceturksnī palielinājies par 13% - līdz 32,1 miljardam kronu.
Uzņēmums ceturtdien pavēstīja, ka šogad plāno sākt tirdzniecību interneta veikalos Spānijā, Itālijā un Ķīnā.
H&M norādīja, ka klientu atsaucība Francijā, kur tirdzniecība internetā sākta šā mēneša sākumā, bijusi ļoti pozitīva.
Kompānija uz iepriekšējā ceturkšņa beigām pasaulē pārvaldīja 3192 veikalus, kas ir par 374 vairāk nekā pirms gada.
H&M nākamajā mēnesī plāno atvērt pirmo veikalu Austrālijā, kā arī šogad iecerējusi atvērt pirmos veikalus Filipīnās un Indijā.
H&M darbojas arī Baltijā.