28. februāra vakarā LTV1 ēterā noslēdzās jauno uzņēmēju sacensību Firmas noslēpums otrā sezona. Tajā, saskaitot žūrijas un skatītāju telefonbalsojuma rezultātus, uzvarēja un galveno balvu – 10 tūkstošus latu biznesa uzsākšanai, ieguva projekts Mara koka brilles.
Kā tūlīt pēc spēles beigām apstiprināja idejas autors Antons Stepānovs, iegūtā balva tiks izmantota ražošanas iekārtu iegādei, lai varētu pilnveidot produkta kvalitāti un palielināt ražošanas jaudu. Par lielāko ieguvumu viņš uzskata raidījuma laikā iegūto pārliecību, ka uzņēmējdarbībā vispirms jāsāk ar sevis pilnveidošanu, jo vēl bez idejas ir nepieciešama uzņēmība, drosme, diplomātijas spēja un prasme dibināt kontaktus.
Finālā par galveno balvu līdzās ar A. Stepānovu cīnījās arī Kristiāns Līci ar inovatīvo velosipēdu drošības sistēmu VeloSargs, Oskars Putniņš ar ambiciozo bezmaksas planšetdatoru – jauna tipa mārketinga rīku projektu Mablet un Guntis Čoders ar lojalitātes platformu Walmoo.
Par visām raidījumā prezentētajām biznesa idejām jau otro gadu pēc kārtas varēja nobalsot arī biznesa portālā db.lv - šogad vislielāko atbalstu saņēmusi Inese Ziņģīte un viņas piedāvā ideja Rāpošanas trenažieris.
Par atraktīvās un visā Latvijā jau populārās I. Ziņģītes biznesa ideju kopumā nobalsojuši 1283 portāla apmeklētaji, viņa arī saņēmusi visaugstāko vērtējumu – 8,7 balles. Augsti novērtēts arī Firmas noslēpums žūrijai prezentētais Medus muzejs un Mara koka brilles, kas attiecīgi ierindojās balsojuma 2. un 3. vietā.
I. Ziņģītei tiek dāvināts laikraksta Dienas Bizness abonements 12 mēnešiem, kas lieliski noderēs tālākā biznesa attīstībā, kā arī iespēju laikraksta lapaspusēs regulāri pastāstīt, kā bizness attīstījies tuvākā gada laikā.
Kopumā otrajā Firmas noslēpums sezonā tika pieteiktas gandrīz 60 dažādas biznesa idejas, sākot ar galda spēlēm un jauna muzeja izveidi, un beidzot ar IT risinājumiem, ēdināšanas pakalpojumiem un dažādiem plaša patēriņa produktiem. Pirmo atlasi izturēja 31 jaunā biznesa ideja, bet tālākai attīstīšanai raidījuma žūrija izvirzīja astoņas labākās biznesa ieceres. Atšķirībā no pirmās sezonas, kad vairums ideju iesniedzēju bija rīdzinieki, šogad puse ideju tika saņemta no Latvijas reģioniem.