Abi uzņēmumi kopīgi strādā pie risinājuma, kas apkaro krāpšanos ar mobilo aplikāciju ieņēmumiem; apvienotā uzņēmuma nākamā gada apgrozījuma mērķis – 50 milj. dolāru, pirmdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.
Tapcore nodarbojas ar pirātisma atklāšanu un monetizāciju mobilajās ierīcēs, stāsta Stefans Keišs, SIA Tapcore dibinātājs un apvienotā uzņēmuma Airpush Inc. vadītājs. Savukārt Airpush ir mobilo reklāmu kompānija, kuras risinājums ir integrēts vairāk nekā 300 tūkst. mobilo lietojumprogrammu. Apvienojot resursus, tehnoloģijas un pieredzi, abas kompānijas plāno izveidot jaunu risinājumu.
«Mēs no iekšienes esam redzējuši problēmas, kas saistītas ar pirātismu un krāpniecību, kas pastāv visos mobilās reklāmas segmentos. Mūsu platforma vairāk nekā 20 tūkst. reklāmdevēju nodrošina efektīvu risinājumu, lai cīnītos pret pirātismu, kas ietekmē desmitiem miljonu lietotāju visā pasaulē. Tapcore palīdz risināt šīs problēmas, izmantojot labi īstenotu pieeju, kas papildina mūsu tirgus stratēģiju,» saka Ašers Delugs (Asher Delug), Airpush dibinātājs un izpilddirektors.
S. Keišs uzskata, ka, apvienojot spēkus ar Airpush, kompānija kļūs par nozīmīgu spēlētāju globālā tirgū un būtiski palielinās iespēju piekļūt lielam klientu skaitam.
Šobrīd abos uzņēmumos kopumā strādā nedaudz vairāk kā 100 cilvēku. Tapcore nekad nav bijusi viena vieta, kur visi darbinieki strādātu kopā. Tāpat arī Airpush darbinieki atrodas dažādās pasaules pilsētās. «Droši vien saglabāsim šādu darba formātu, jo tas ļauj piesaistīt unikālus cilvēkus, ko neatrastu te vai ASV. Juridiski kompānija atrodas ASV,» teic S. Keišs.
Visu rakstu Latvijas Tapcore apvienojas ar amerikāņu Airpush lasiet 9. oktobra laikrakstā Dienas Bizness.