Jauns veikals un bistro Ķirsons Māja, kas uzsāka tirdzniecību jūlijā, mēneša laikā ir pieprasītāks, nekā sākotnēji plānots.
Kā informē uzņēmums, to apmeklējuši gandrīz 40 000 klientu, kas ir par 25 % vairāk nekā plānots. Sākuma periodā iecienītāks bijis bistro, bet arī veikala pieprasījums pamazām aug. Burgeru koncepts vēl tiek izstrādāts un to cer atklāt pircējiem oktobrī. «Domājām, ka sāksim pakāpeniski, bet interese izrādījās daudz lielāka, pat pamainījām sākotnēji plānotos darba laikus. Taču šis ir tikai pats sākums un rādītāji noteikti nav objektīvi. Turklāt šī mēneša laikā arī neesam stāvējuši uz vietas - ik pa brīdim mainām sortimentu, produktus, izkārtojumu, skatāmies un analizējam, kas patīk klientiem, strādājam pie kvalitātes,» stāsta Ķirsons Māja īpašnieks Gunārs Ķirsons.
Bet objektīvu finanšu analīzi varēšot veikt pēc sešu mēnešu darba, kad būs nostabilizējies sortiments un klienti. G. Ķirsons atklāj, ka klienti nepārtraukti interesējas, kad tiks uzsākta burgeru tirdzniecība, kas solīts jau augusta beigās, taču diemžēl vēl esot nedaudz jāuzgaida. «Alkatīgs biznesmenis noteikti ātrāk palaistu burgerus dēļ apgrozījuma, bet man svarīgāka ir kvalitāte. Analizējam un skatāmies praksi ārzemēs, lai nepieļautu kļūdas, meklējam arī balansu starp veselīgo un garšīgo. Un papildus izlēmām, ka mums nebūs tikai burgeri, bet ātro uzkodu zona, kurā, piemēram, strādājam arī pie veselīgiem sulu maisījumiem,», komentē Ķirsons. Viņš cer, ka izdosies ātro uzkodu zonu atvērt oktobra laikā.