«Esam atnākuši pie klientiem. Ja redzēsim, ka cilvēki šeit, ārpus Rīgas centra, nāk un ka viņiem te patīk, tad vērsim vaļā arī jaunas vietas. Viņiem nebūs jābrauc uz šejieni, teiksim, no Imantas, mēs brauksim uz Imantu,» tā intervijā nedēļas žurnālam Sestdiena sacījis Gunārs Ķirsons. Tikšanās ar viņu notikusi jaunajā projektā, veikalā un bistro Ķirsons Māja, kas pirms pāris nedēļām svinīgi tika atklāts Purvciema mikrorajonā.
«Taču, lai varētu panākt to, ka cilvēki pie mums nāk, jāstrādā ar katru produktu. Piemēram, mēs esam izstrādājuši kotleti, kuru pērk. Tagad strādāsim pie tās kotletes vēl, lai tā būtu tik laba, ka cilvēks saprastu: mājās viņš tik labu nevarēs dabūt. Tur būs labākas sastāvdaļas un saderīgāka kombinācija. Aicināsim palīgā profesionāļus, piemēram, Mārtiņš Rītiņš varētu nākt, arī citi, kas atvēruši savus restorānus. Latvijā nevaram būt konkurenti, mums jābūt kolēģiem. Esam gatavi palīdzēt kādam citam un ceram, ka mums arī palīdzēs,» skaidrojis G. Ķirsons.
Jautāts, vai par iešanu ārpus Rīgas ar jauno projektu ir domājis, viņš atbildējis: «Otrajā dienā pēc atvēršanas uzaicinājām šeit Latvijas pilsētu mērus, lai viņi redz, kas šis ir par produktu. Interese bija liela. Teicām viņiem: mēs sešus mēnešus pastrādāsim te un skatīsimies, kā mums iet. Paskatieties jūs arī, vai mēs jums esam vajadzīgi. Cilvēki ārpus Rīgas grib ēst to pašu, ko Rīgā.»
Runājot par iepriekš pausto satraukumu par burgeru ēstuvju ekspansiju Latvijā, G. Ķirsons norādījis: «Mans spēks ir atzīt, ka jaunā paaudze iecienījusi burgerus un pagatavot tādu burgeru, kurš būs labāks par citu piedāvātajiem. Tas nebūs sintētiskais burgers ar garšas pastiprinātājiem.»
«Burgers jau ir tā pati sviestmaize. Varbūt mums izdosies uztaisīt sviestmaizes, kas būs lētākas, nekā iespējams uztaisīt mājās. Biznesa gaitu iesākumā man bija skaidrs, ka ārzemēs noskatītos hotdogus ieviest Latvijā ir par ātru, bet nu jau dzīves ritms ir tik ātrs, ka ātrā ēdināšana ir perspektīva nozare,» viņš atzinis.
Savukārt uz jautājumu, vai nebaidās, ka lielie burgeru ražotāji varētu viņu nospiest ar agresīvāku un dārgāku mārketinga kampaņu, G. Ķirsons atbildējis: «Tad jau viņiem ir izdevīgāk mani nopirkt.»