Tuvākajos piecos gados ēdināšanas kompānija a/s Lido plāno agresīvi izvērsties tirgū, paplašinot uzņēmuma tīklu un realizējot vairākus vērienīgus projektus, sacīja uzņēmuma īpašnieks Gunārs Ķirsons.
«Kopumā apgrozījums visā firmā aug, un esam izveidojuši labu komandu, tuvākajos gados agresīvi iekarosim tirgu. Jau tuvākajā laikā tiks sākti jauni projekti, par kuriem pagaidām sīkāk atturēšos stāstīt, bet tiG. Ķirsons.
Viņš arī norādīja, ka turpmāk darbosies tikai ēdināšanas biznesā. «Iepriekšējo gadu kļūdas, pievēršoties citiem biznesiem, vairs neatkārtošu,» sacīja G. Ķirsons.
Savukārt jautāts par Lido provizoriskajiem pagājušā gada finanšu rādītājiem, G. Ķirsons atturējās tos nosaukt, tomēr norādīja, ka apgrozījums būs daudz cerīgāks, nekā iepriekš prognozēts.
«Aprēķini vēl nav pabeigti, bet skaidrs, ka salīdzinājumā ar 2012. gadu esam palielinājuši apgrozījumu par apmēram 11%. Salīdzinot ar iepriekšējo gadu krīzes laiku, šis ir ļoti labs rādītājs un apliecina uzņēmuma pareizo "kursu" veselīgas ēdināšanas kustības virzienā,» sacīja G. Ķirsons.
Kā ziņots, jaunajā bistro, kas otrdien tika atklāts tirdzniecības centrā Domina Shopping, Lido ieguldījusi apmēram 900 tūkst. eiro.
Kā liecina Firmas.lv informācija, Lido 2012. gadā strādāja ar 27,01 miljona eiro apgrozījumu, kas ir 5% palielinājums salīdzinājumā ar 25,61 miljona eiro apgrozījumu 2011. gadā. Lido peļņa samazinājusies vairāk nekā trīsarpus reizes - no 1,3 miljoniem eiro 2011. gadā līdz 344 310 eiro 2012. gadā.
Patlaban Lido tīklu veido deviņi bistro Latvijā, kā arī viens Lido bistro Tallinā, gaļas un kulinārijas ražošanas bāze, alus darītava, konditoreja un veikals Rīgā.
Uzņēmums dibināts 1991. gadā. Tā pamatkapitāls ir 14,11 miljoni eiro (9,92 miljoni latu). Lido vienīgais īpašnieks ir G. Ķirsons.