Jaunajā bistro, kas šodien tiek atklāts tirdzniecības centrā Domina Shopping, AS Lido ieguldījusi apmēram 900 000 eiro, informē uzņēmuma īpašnieks Gunārs Ķirsons.
Finansējumā izmantots DnB bankas un Latvijas Garantiju aģentūras mezanīna aizdevuma finansējums. Lido bistro Dominā ir pirmais uzņēmums, kas saņēmis mezanīna aizdevumu ēdināšanas pakalpojumu nozarē. Tirdzniecības vietas pārbūvē un remontdarbos investējis arī tirdzniecības centrs Domina Shopping, gan neatklājot ieguldījuma apmērus.
Lido bistro Latvijā darbojas jau 25 gadus. Pēdējos piecus gadus Latvijā darbojās astoņu bistro tīkls. Pēdējais jaunais Lido bistro tika atvērts tirdzniecības centrā Spice 2005.gadā.
Pērn, noslēdzot divus gadus ilgušo tiesiskās aizsardzības procesu un uzņēmuma atveseļošanās posmu, AS Lido atsāka pakāpenisku izaugsmi. Vasarā tika izmēģināta jauna koncepcija - pagaidu jeb «pop-up» bistro vasaras terase Jūrmalā, Jomas ielā, kas deva labus rezultātus. Savukārt šodien tika atvērts jauns bistro tirdzniecības centrā Domina Shopping.
Ķirsons sacīja, ka šis būs trešais lielākais bistro nu jau deviņu Lido bistro tīklā. Bistro platība ir 1200 kvadrātmetru, tajā pieejamas 270 sēdvietas klientiem, kā arī tiek nodarbināti 100 darbinieki.
«Meklējot arvien jaunas iespējas, kā attīstīt un paplašināt Lido tīklu, jau ilgi raudzījāmies Vidzemes priekšpilsētas virzienā, kurā patlaban neesam pārstāvēti, tālab esam priecīgi par sadarbības sākšanu ar Domina Shopping,» sacīja Ķirsons.
Kā liecina Firmas.lv informācija, Lido 2012.gadā strādāja ar 27,01 miljona eiro apgrozījumu, kas ir 5% palielinājums salīdzinājumā ar 25,61 miljona eiro apgrozījumu 2011.gadā. "Lido" peļņa samazinājusies vairāk nekā trīsarpus reizes - no 1,3 miljoniem eiro 2011.gadā līdz 344 310 eiro 2012.gadā.
Patlaban Lido tīklu veido deviņi bistro Latvijā, kā arī viens Lido bistro Tallinā, gaļas un kulinārijas ražošanas bāze, alus darītava, konditoreja un veikals Rīgā.
Uzņēmums dibināts 1991.gadā. Tā pamatkapitāls ir 14,11 miljoni eiro (9,92 miljoni latu).