Šodien, atklājot jaunāko restorānu Rīgā, tirdzniecības centrā Damme, Lido padomes priekšsēdētājs Gunārs Ķirsons uzsvēra, ka, neraugoties uz to, ka pieaug produktu, piemēram, piena un sviesta cenas, Lido cenas neceļ, jo «mīl Latvijas iedzīvotājus».
«Tautai Latvijā šobrīd nav vairāk naudas,» sacīja G. Ķirsons. Viņš skaidroja, ka visur tiekot celtas cenas, bet Lido, lai arī var mazāk pelnīt, tās celšot tad, kad Latvijā darba algas būs tādas kā, piemēram, Vācijā un Francijā.
Vēlāk sarunā ar biznesa portālu db.lv G. Ķirsons gan atzina, ka tiek plānots cenas paaugstināt par desmit procentiem, bet vienlaikus ieviest Lido lojalitātes karti, kas Latvijas iedzīvotājiem šo kāpumu kompensētu. «Lai maksā ārzemnieki,» sacīja G. Ķirsons. Viņš atzina, ka pēdējā gada laikā dažiem ēdieniem cenas ir «nedaudz pamainītas», piemēram, pankūkām par 20 centiem. Tas esot darīts pirmoreiz piecu gadu laikā, taču citiem ēdieniem, piemēram, pākšaugiem, tās varētu «palaist zemāk». Lido pašlaik izstrādā lojalitātes kartes ieviešanas plānu.
Jaunajā Imantas Lido investēti aptuveni 600 tūkstoši eiro un tajā nodarbināti no 30 līdz 40 cilvēkiem.
Kā pastāstīja G. Ķirsons, interesi par Lido restorāna atvēršanu izrādījušas vairākas Latvijas pilsētas, piemēram, Liepāja, Ventspils, bet risks esot pārāk liels, jo trūkst klientu. «Mums ir cita koncepcija - ja mums ir uztaisītas pankūkas, otrā dienā tās vairs nav derīgas. Tām ir 1 stunda un 40 minūtes, tad ir jāmet ārā. Pa to laiku ir jācep, lai pārdotu. Mēs citādi nevaram, bet, ja cilvēki neatnāk, mēs nevaram gatavot un mest ārā,» viņš skaidroja. Tādēļ pašlaik attīstība tiek plānota Rīgā un Pierīgā, taču neesot izslēgtas arī citas pilsētas. Kopumā Lido vissvarīgāk šobrīd esot «vinnēt Vācijas tirgu».
Lido valdes priekšsēdētājs Māris Blumbergs Imantas restorāna atklāšanas pasākumā pauda pārliecību, ka tajā bizness veiksies pat labāk nekā plānots, jo tik liela interese par Lido restorāna atklāšanu vēl nav pieredzēta. Restorāns pēc izmēriem ir mazāks nekā ierasts, tādēļ tajā tikšot piedāvāts pats labākais.