Viena no pasaulē lielākajām tehnoloģiju kompānijām IBM ir laidusi klajā inovatīvu sociālās saziņas programmatūras risinājumu, kas paver jaunas iespējas komunikācijā un ļauj ātri globālajā tīmeklī sameklēt vajadzīgos cilvēkus un informāciju, sacīts IBM paziņojumā presei.
IBM Verse, kurā investēti 100 miljoni ASV dolāru, apvieno elektronisko pastu, kalendāru, failu apmaiņu, tūlītēju ziņojumapmaiņu un sociālo saziņu, izmantojot kopēju mākoņdatošanas vidi. Jaunais risinājums balstās uz analīzi, kura gudri un automātiski atrod lietotājiem svarīgākos cilvēkus un darbības, kas ir jāpaveic konkrētā dienā.
«IBM Verse saprot, kurš un kas man ir svarīgs, un palīdz man ātri atrisināt vissvarīgākos jautājumus,» norāda apavu mazumtirgotāja Hamm-RENO Group, GmbH mazumtirdzniecības rīkotājdirektors Jenss Raušens, kura pārstāvētā kompānija testēja jaunā risinājuma bēta versiju.
«Viena no lietām, kas ir mainījusi e-pastu pēdējos 30 gados, ir saņemto un izsūtīto ziņojumu skaits. Uzņēmumi izsūta 108 miljardus e-pasta ziņojumu dienā, un cilvēki vienkārši nespēj tikt galā ar šādu informācijas plūsmu. IBM Verse apvieno tādas lietas kā e-pasts, kalendārs un failu apmaiņa ar analītiku, radot sistēmu, kas iemācās, kurš un kas tev ir vissvarīgākais, » pauž Enterprise Social Solutions ģenerāldirektors Džefs Šiks.