Jaunākais izdevums

Eiropas trieciena testu programma EuroNCAP piešķīrusi jaunajam VW Golf VI augstāko punktu skaitu – piecas zvaigznes, pat vērtējot pēc vēl stingrākajiem un visaptverošākajiem kritērijiem.

Turklāt, Golf ieguva visaugstāko kopējo novērtējumu no visiem transportlīdzekļiem. Jaunajā EuroNCAP pārbaudē tiek vērtētas visas atsevišķo transportlīdzekļu drošības un palīgsistēmas. Līdz šim tādas drošības sistēmas kā ESP (elektroniskā trajektorijas stabilizācijas programma), kas Golf automobiļos ir standarta aprīkojums, nebija iekļautas vērtēšanā.

Kopš 2009. gada februāra, lai varētu pretendēt uz piecu zvaigžņu novērtējumu, transportlīdzeklim ir jāsaņem minimālais novērtējums četrās kategorijās (pieaugušo aizsardzība, bērnu aizsardzība, gājēju aizsardzība, drošības palīgsistēmas), kā arī vispārējā novērtējumā. Līdz šim izmantotā procedūra bija spēkā kopš 1997. gada, un tā pārbaudīja tikai frontālās sadursmes, sānu sadursmes un gājēju aizsardzību. Jaunajā novērtējuma procedūrā ir iekļautas arī elektroniskās drošības un palīgsistēmas, kas palīdz novērst negadījumus un izvairīties no nopietniem ievainojumiem.

Turklāt, jaunajā novērtējuma programmā ietilpst arī aizmugurējās sadursmes testi, kas sniedz informāciju par trieciena ietekmi uz kakla skriemeļiem. Volkswagen uz šāda veida kakla skriemeļu ievainojumiem ir atbildējis ar optimizētiem galvas balstiem WOKS (whiplash-optimised head restraints). Salīdzinājumam, WOKS aizsardzības potenciāls attiecīgajos testos viennozīmīgi bija labāks kā daudzu citu aktīvo sistēmu biomehāniskie rādītāji.

Jaunais EuroNCAP novērtējums piedāvā klientiem vēl dažas priekšrocības: pateicoties jaunajam novērtējuma pārskatam, klients var ātri noteikt transportlīdzekļa vispārējo drošību un viegli veikt salīdzināšanu.

picturegallery.f3006451-57c9-4eb4-adc3-bda305010030

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Elektriskais VW Golf lupatu lēveros sagrauj mītu, ka videi draudzīgajiem auto obligāti ir jāizskatās neglītiem.

Lai padižotos ar savu modeļu elektrificēšanas panākumiem, Volkswagen Berlīnes vecajā Tempelhofas lidostā sarīkoja iespaidīgu ballīti, uzaicinot ne tikai žurnālistus no visas pasaules un vietējās slavenības, bet arī vienkāršos ļaudis, kuriem bija unikāla iespēja uzzināt par elektroautomobiļiem kaut ko vairāk un pašiem arī ar tiem izbraukt. Starmešu gaismā šoreiz bija divi svaigākie eksemplāri, proti, 100% elektriskais VW e-Golf! un ņiprais hibrīds Golf GTE. Neapšaubāmi, galvenā uzmanība no žurnālistu un apmeklētāju puses tika piekalta elektriskajam Golf. Daudzus urdīja jautājums, kā VW inženieriem būs izdevies pašūt zem parastā VW Golf čaulas visas elektroautomobilim nepieciešamās uzpariktes tikpat veiksmīgi, cik tas ir izdevies japāņu autoražotājiem. Pāris stundu garie testa braucieni pa Berlīni un Tempelhofas lidostu apstiprināja dzelžainu pārliecību, ka vāciešiem tas ir izdevies ievērojami labāk, nekā iepriekš tika gaidīts.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Volkswagen Golf Sportsvan saturiski un, pats galvenais, vizuāli ir ticis pie vairāk plusiem, nekā to bija priekštecim VW Golf Plus

Līdz šim Golf Plus bija viens no Golf apakšmodeļiem, ko tautas valodā dēvēja par uzpūstu golfiņu ar plašāku un ērtāku salonu. Lai cik vienkāršs un nepretenciozs bija Golf Plus, tomēr tā tirdzniecības rezultāti Eiropā apliecināja, ka šīs modelis pircējiem patīk. Nav pārsteigums, ka Golf Plus daudzos Eiropas tirgos, tostarp Vācijā dižojās ar brangu fanu pulku. Savukārt pašam VW šis modelis kalpoja par drošu tiltiņu starp Golf un Touran. Tomēr, lai cik praktisks un parocīgs Golf Plus bija lietošanā, VW marketologi skaidri noprata, ka ar Golf Plus pietrūkst emociju. Tieši tādēļ ar jauno sekotāju būs citādi. Pēc allaž konservatīvā un ieturētā VW stila kanoniem jaunais minivens ir iznācis emocionāls un pat sportisks, attaisnojot modeļa nosaukuma maiņu uz Golf Sportsvan.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pirmo reizi EuroNCAP Institūts Briselē apkopoja visus 2009. gada triecienu testu rezultātus un nosauca gada drošāko automobili. Apsteidzot japāņu Honda Insight un Toyota Prius par uzvarētāju kļuva VW Golf.

VW Golf jau 2008. gadā ieguva piecu zvaigžņu EuroNCAP novērtējumu. Sākotnēji šī testu programma, kas tiek veikta kopš 1997. gada, vērtēja tikai frontālās sadursmes, sadursmes no sāniem un gājēju aizsardzību.

Kad 2009. gada sākumā tika ieviesti stingrāki noteikumi, automobili Golf pārbaudīja vēlreiz, un tas uzrādīja labus rezultātus visās četrās kategorijās – pieaugušo pasažieru aizsardzība, bērnu aizsardzība, gājēju aizsardzība un drošība un autovadītāja palīgsistēmas. Ar 103 punktiem VW Golf atkal ir ieguvis kāroto piecu zvaigžņu novērtējumu, nopelnot titulu Gada drošākais auto 2009. Kopumā pagājušajā gadā pēc jaunajām, stingrākajām un visaptverošākajām EuroNCAP triecienu testu prasībām tika pārbaudīti 33 automobiļi.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunais Toyota Prius saņēmis maksimālo 5 zvaigžņu transportlīdzekļa drošības

novērtējumu jaunāko 2009. gada Euro NCAP testu rezultātos. Sasniedzot kopējo

rezultātu 83 %, Prius ir trešais Toyota modelis, kam šogad piešķirts 5 zvaigžņu reitings.

Pēc jaunajiem Avensis un IQ šis ir trešais Toyota modelis, kas saņēmis augsto novērtējumu 2009. gadā.

Prius drošības ziņā turpina sava priekšteča tradīcijas, kas 2004. gadā arī saņēma maksimālo piecu zvaigžņu novērtējumu pasažieru drošības aizsardzībā. Šis sasniegums raksturo Toyota tehnoloģiskās iespējas tādas automobiļa šasijas izstrādē, kas nodrošina stabilus vides aizsardzības, dinamisma un drošības rādītājus. Jaunajam Prius ir uzlabotas aktīvās, pasīvās un gājēju drošības funkcijas. Tagad katram Prius modelim ir triecienus absorbējošs virsbūves korpuss, septiņi drošības spilveni un aktīvie galvas balsti.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

VW Golf R20 slepenības plīvurs kritīšot Frankfurtē

,20.08.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Prestižākais sestās paaudzes VW Golf ģimenes loceklis, pilnpiedziņas modelis Golf R 20 debitēšot šī gada Frankfurtes autoizstādē.

Vēl gada sākumā kuluāros virmoja baumas, ka Volkswagen vadība apsverot iespēju, ka pēc piektās paudzes VW Golf R32 turpinājums var arī nesekot. Taču gada vidū daudziem autofaniem par prieku VW oficiāli paziņoja, ka pilnpiedziņas modelis būs.

Būtiskākais jaunums ir tas, ka jaunākais paaudzes VW Golf R modelis sešcilindru dzinēja vietā priekšroku ir devis divu litru turbomotoram, kurš saražos 265 ZS lielu jaudu. Šo pašu dinēju izmantos jaunajā VW Scirocco R, kurš atšķirībā no Golf R20 būs priekšpiedziņas auto.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Milzīgajā elektroautomobiļu uzbrukumā pavisam pieticigi Frankfurtē tika pieteikts jaunais pilnpiedziņas VW Golf R, tas gan nemazināja apmeklētāju interesi par šo auto. Paredzams, ka jau novembrī tiks sākta jaunā modeļa ražošana.

Būtiskākais jaunums ir tas, ka jaunākais paaudzes VW Golf R modelis ir devis priekšroku divu litru turbomotoram. Tieši ap jauno motoru, pēdējo mēnešu laikā tiek vērptas lielākās intrigas. Lielākās domstarpības ir par motora jaudas parametriem. Iepriekš tika solīts, ka atšķirībā no Scirocco R, kurš izmanto šo pašu dzinēju Golf R būs par 5 Zs vairāk, proti, 265 ZS vietā 270 ZS. Oficiālā informācija, ko apstiprina reģionālais Volkswagen importētājs AGB arī Golf R zirgsspēku skaits būšot 265.

Vizuāli daudzi Golf R modeļa fani noteikti bija gaidījuši kaut ko vairāk, taču nevar noliegt, ka rūpīgāk ielūkojoties Golf R sejas vaibstos to varēs atšķirt no pārējās Golf saimes. Tam ir jauni bamperi ar LED dienas gaitas lampām priekšā un jauniem LED lukturiem ar tonētiem aizsargstikliem aizmugurē. Bez tam Golf R aristokrātisko stāju eleganti izcels melnas krāsas radiatora režģis, bet aizmugurē pa vidu iecentrētie divi trokšņu slāpētāja uzgaļi. Standartā Golf R tiks uzstādīti 18 collu piecu spieķu riteņu diski ar 225/40 izmēra riepām. Tie kuri vēlēsies kaut ko vairāk varēs pasūtīt 19 collu diskus ar 235/35 riepām.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Elektrizētajam hibrīdam Volkswagen Golf GTE steidz pievienoties lielākais brālis VW Passat GTE

Lai padižotos ar savu modeļu elektrificēšanas panākumiem, Volkswagen reģionālais pārstāvis septembra beigās uz Jūrmalu Baltijas žurnālistiem bija atvizinājis veselu plejādi videi draudzīgo modeļu, tostarp 100% elektrisko VW e-Golf, ņipro hibrīdu Golf GTE, kā arī šīs pašas sērijas VW Passat GTE. Ar elektrisko Golf esam jau pazīstami, tāpēc vairāk uzmanības šoreiz pievērsām Golf GTE. No ārpuses tas neatšķirsies no parastā Golf, taču iekšpusē ar Golf GTI rūtotajiem sēdekļa pārvalkiem, azartisku un strauju raksturu šis auto kārdinās ne tikai vides aktīvistus, bet arī tos, kas sportiskas manieres vēlas apvienot ar žirgtu un ātru braukšanu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunais Grand Scenic ir kļuvis par divpadsmito Renault modeli, kas neatkarīgajos EuroNCAP drošības testos ieguvis augstāko novērtējumu – piecas zvaigznes.

Renault drošību ir izvirzījis par vienu no prioritātēm, un šobrīd Renault ir vienīgais autoražotājs, kurš neatkarīgajos EuroNCAP drošības testos maksimālo vērtējumu ir ieguvis 12 modeļiem. Jaunā Renault Grand Scenic virsbūve veidota tā, lai tā absorbētu enerģiju, samazinot virsbūves deformēšanās pakāpi un pasargājot pasažieru dzīvības. Tas apvienojumā ar trešās paaudzes Renault ierobežojuma un aizsardzības sistēmu (SRP3) garantē ļoti augstu drošības līmeni.

Trešās paaudzes Renault ierobežojuma un aizsardzības sistēma (SRP3) sevī ietver dubultos priekšējo drošības jostu aizsargmehānismus (neļauj ķermenim strauji kustēties uz priekšu), sēdvietu svara kontrolētājus (samazina drošības jostu radīto spiedienu uz ķermeni), kā arī jaunākās paaudzes drošības spilvenus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Septītās paaudzes Volkswagen Golf Variant spicākās versijas

Aldis Zelmenis,05.06.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ja ēdienam trūkst vajadzīgās garšas, allaž jāstiepj roka pēc garšvielām. Pēc šādas teorijas ir būvētas septītās paaudzes Volkswagen Golf Variant spicākās versijas ar ļoti gardām un dārgām piedevām, bet ar trim dažādiem raksturiem, piektdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.

Uz slaveno Ascari sacīkšu trasi Spānijā Volkswagen bija atsūtījis trīs Golf Variant īpašās kolekcijas «aģentus». Ar taupīgo un ātro VW Golf Variant GTD no Malagas lidostas aizbraucām līdz Ascari trasei, ar zibenīgo un jaudīgo VW Golf Variant R pabraukājām trasē, bet netīrākiem darbiem domāto Golf Variant Alltrack izmēģinājām turpat trases teritorijā iekārtotajā bezceļu trasē.

300 ZS un brīvas rokas izpriecām

Lielāko sajūsmu izraisīja Golf Variant R, kas ārēji ir neuzkrītošs un pašpietiekams auto, taču zem virsbūves čaulas iesprostotie 300 ZS ir gardums, kas lutinās daudzu pircēju garšas kārpiņas. Mīlestība pret šo «ātro kūtiņu» braukšanas feinšmekeriem dubultosies, uzzinot, ka Golf R universāla mundierī pirmoreiz pilnībā varēs atslēgt pretizslīdēšanas sistēmas elektronikas vagarus, kas traucē izbaudīt pirmatnējo braukšanas prieku. Bruņots ar sporta piekari un par 2 cm tuvāk ceļa virsmai piesēdināto virsbūvi, Ascari viltīgajos trases līkločos Golf Variant R būs izaicinoši atraktīvs un dinamisks auto. Vienīgā bēda, ka universāla pēcpuse laupa ideālo izsvarojumu starp priekšējo un aizmugurējo asi, tādēļ bīstamākajās līkumu sasaistēs, kur strauja akseleratora pedāļa spiešana grīdā mijas ar tikpat strauju bremzēšanu, Golf R pēcpusei ir neizbēgama tendence atslogoties. Visādi citādi auto ar visiem četriem riteņiem aukstasinīgi ieķersies asfalta segā un darīs visu, lai šī auto īpašnieka sejā pēc trases apmeklējuma vai ikdienas gaitām smaids būtu platāks nekā jebkad agrāk.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunajai Mazda 3 Eiropas jauno automobiļu novērtēšanas programmā (Euro NCAP) ir piešķirts augstākais piecu zvaigžņu novērtējums 2009. gada kombinētajos drošības testos.

Sākot ar 2009. gadu ir ieviesta vēl stingrāka Euro NCAP novērtēšanas sistēma, kas piešķir vienotu kopējo transportlīdzekļa novērtējumu, apvienojot četrās novērtējumu jomās – pieaugušo pasažieru aizsardzība, bērnu aizsardzība, gājēju aizsardzība un drošības palīgsistēmas – iegūtos punktus.

Mazda 3 ir otrais Mazda modelis, kam jaunajā Euro NCAP novērtēšanas sistēmā ir piešķirts maksimālais piecu zvaigžņu novērtējums. Jaunā Mazda 6 ieguva piecas zvaigznes 2009. gada februārī. Savukārt, 2007. gada decembrī jaunā Mazda 2 un 2005. gadā Mazda 5 saņēma maksimālo piecu zvaigžņu novērtējumu par pieaugušo pasažieru aizsardzību.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sestās paaudzes Volkswagen Golf izcīnījis prestižo titulu Pasaules gada auto 2009.

Starptautiska žūrija, kuras sastāvā bija 59 auto žurnālisti no divdesmit piecām pasaules valstīm starp trijiem finālistiem - Ford Fiesta, Toyota IQ un sestās paaudzes VW Golf, priekšroku deva vācu kompaktklases modelim. Lēmums tika paziņots šorīt preses konferencē Ņujorkas Starptautiskās auto izstādes ietvaros.

Volkswagen uzņēmumam ir milzīgs gods, ka tā pasaulē pārdotākais modelis, ir atzīts par Pasaules gada auto 2009, sacīja Stefans Džeikobi (Stefan Jakobi), uzņēmuma Volkswagen of America, Inc. prezidents. „Tas ir lielisks veids, kā uzsākt jaunā Golf prezentāciju šeit ASV. Mēs ar interesi gaidām sestās paaudzes Golf ienākšanu Volkswagen pārdošanas zālēs šā gada turpmākajos mēnešos. Mēs uzskatām, ka tas ir visu laiku labākais Golf.”

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Atjaunojot sestās paaudzes Volkswagen Golf modeļu gammu kā noslēdzošais pircējiem no 2009. gada novembra sākuma tiek solīts jaunākās paaudzes VW Golf Variant.

Ņemot vērā piektās paaudzes VW Golf Variant panākumus, šoreiz universāla modifikācija ir parādījusies necerēti agri. Pēc vietējā Volkswagen importētāja Auto Group Baltic (AGB) pārstāvju sniegtās informācijas, līdzīgi kā Eiropā no jūlija potenciālie klienti Golf Variant varēšot jau pasūtīt arī Latvijā.

Vispirms Golf Variant tiks piedāvāts ar 122 ZS jaudīgu 1,4 litru TSI dzinēju, kā arī diviem dīzeļdzinējiem ar common rail iesmidzināšanas sistēmu, kuri attīstīs 105 un 140 ZS.

Pēcāk spēka agregātu saraksts tiks papildināts, gan ar askētiskākiem un sen zināmiem motoriem, gan arī ar jaudīgākiem eksemplāriem. Ekonomiskajā galā tiks piedāvāti mazlitrāžas motori ar 80 un 102 ZS benzīnmotoriem. Daudzus noteikti varētu ieinteresēt jaunais 160 ZS jaudīgais 1,4 litru TSI motors ar kompresoru un turbīnu. Pagaidām VW Golf Variant cena Latvijā nav zināma, bet, piemēram, Vācijā VW Golf Variant bāzes modeļa cena tiek lēsta, sākot no 18 500 eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Eiropas populārākā auto titulu arī 2008. gadā ir nosargājis vācu kompaktklases modelis Volkswagen Golf, aiz sevis atstājos gan Peugeot 207, gan Ford Focus.

JATO Dynamics apkopotā informācija liecina, ka 2008 gadā Eiropā ir reģistrēti 470 399 VW Golf, kas ir par 5,6 % vairāk nekā 2007. gadā. Starp citu, no līderiem Volkswagen ir vienīgais, kurš 2008. gadā var lepoties ar labāku sniegumu nekā 2007. gadā.

1. VW Golf

2. Peugeot 22008. gada Eiropas bestselleru emtop 10/em07

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Pilnpiedziņas VW Golf R ar 270 ZS tomēr būs

,12.06.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kuluāros iepriekš tika apsvērta iespējmība, ka taupības laikmetā neieraudzīsim pilnpiedziņas Golf 6 R. Patīkami, ka baumas nav apstiprinājušās, vēsta Automobilwoche.

Pēc izdevuma sniegtās informācijas, pilnpiedziņas VW Golf R ar divu litru turbomotoru, kurš saražos 270 ZS lielu jaudu, Eiropas tirgos nonākšot šī gada beigās. Šo pašu dinēju izmantos jaunajā VW Scirocco R, kuram jauda aiz cieņas pret Golf R tiks nogriezta līdz 265 zirgspēkiem. Bez tam, atšķirībā no Golf R jaunais Scirocco R būs priekšpiedziņas auto.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Septembrī starptautiskajā autoizstādē Frankfurtē vācu autoražotājs Volkswagen demonstrēs videi draudzīgos un īpaši taupīgos Polo BlueMotion, Golf BlueMotion un Passat BlueMotion modeļus.

Visi trīs Volkswagen sērijveida modeļi starptautiskajā autoizstādē piedzīvos pasaules pirmizrādi.

Jaunais Polo BlueMotion (75 ZS) – ar 3.3 litru vidējo dīzeļdegvielas patēriņu (kas attiecīgi ir 87 g/km CO2 izmešu!) uz 100 kilometriem – attīstās, lai kļūtu par modernās ēras „3-litru degvielas patēriņa auto” un pasaulē degvielu taupošāko piecu sēdvietu automobili. Salīdzinot ar standarta Polo TDI ar 75 ZS jaudu, šeit CO2 izmešu daudzums ir samazināts par 20 procentiem, un degvielas patēriņš – par 0,9 litriem uz 100 km – pateicoties BlueMotion tehnoloģijām, kurās ietilpst jauns 1,2 litru TDI dzinējs. Polo BlueMotion 45 litru tvertne teorētiski spēj nodrošināt degvielu 1363 kilometriem. Polo BlueMotion, kas nepieciešamības gadījumā spēj braukt ar ātrumu 173 km/h, tirgū būs pieejams 2010. gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Volkswagen gatavo Golf kupejas variantu

Gunta Kursiša,11.01.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Automašīnu ražotājs Volkswagen gatavo Golf četrdurvju kupeju CC, kurš pie pircējiem varētu nonākt 2015. gadā, informē Auto Express.

Golf CC konstruēšanā tiks izmantota MQB moduļu platformas pagarinātā versija, kas izmantota arī Audi A3 sedana, Seat Leon un Škoda Octavia ražošanā. Paredzams, ka, salīdzinot ar Volkswagen Golf hečbeku, topošā kupeja būs komfortablāka aizmugurē sēdošajiem pasažieriem, tāpat palielināsies arī bagāžas nodalījuma telpa.

Paredzams, ka Volkswagen Golf CC cena būs sākot no aptuveni 16,4 tūkstošiem latu – nedaudz vairāk nekā lētākā Golf, kas maksā aptuveni 14 tūkstošus latu.

Paredzams, ka jaunais Golf CC konkurēs ar Mercedez-Benz CLA, kas nākamnedēļ tiks prezentēts Detroitas autošovā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nule kā Vācijā uzsākta otrās paaudzes Golf BlueMotion tirdzniecība. Bruņojies ar taupīgu TDI dzinēju, start-stop funkciju un bremžu enerģijas atjaunošanas funkciju tas kļūst par vienu no kompaktklases taupīgākajiem eksemplāriem.

Jaunā Golf BlueMotion papildu aprīkojumā tagad pieejami dažādi tehnoloģiju elementi un ierīces, kas nodrošina ekonomisku degvielas patēriņu un zemu CO2 izmešu daudzumu. Ar 3.8 l/100 km vidējo degvielas patēriņu un 99 g/km CO2 izmešu daudzumu, tas ir visu laiku ekonomiskākais Golf modelis. Šādus rādītājus ļauj sasniegt 1.6 l TDI dzinējs. Jaunais Common Rail dzinējs sniedz 77 kW/105 ZS jaudu. Dzinēja jaudu pārvieto piecpakāpju manuālā transmisija.

Citas Golf BlueMotion iezīmes ir bremžu enerģijas atjaunošanas funkcija (reģenerācija), start-stop funkcija (automobilim stāvot, dzinējs automātiski izslēdzas), riepas ar optimizētu rites pretestību. Jaunais Golf BlueMotion modelis ir nopērkams Vācijā par 21 650 eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Viena no Ženēvas izstādes sērijveida zvaigznēm neapšaubāmi ir jaunākās paaudzes mazās klases modelis VW Polo, kurš iespējams jau augusta sākumā nonāks tirdzniecībā arī Latvijā.

Acīm redzami, ka Volkswagen Polo ir visgaidītākais jaunums. Kopš pirmais Polo pameta konveijeru 1975. gadā, vairāk nekā 10,6 miljoni šo automobiļu ir pārdoti visā pasaulē. Ieraugot klātienē jauno VW modeli var teikt, ka Ford Fiesta, Opel Corsa, Maz2 un citiem mazās klases modeļiem pavisam drīz uzradīsies sīksts konkurents.

Jaunais Volkswagen Polo dzelžaini seko jaunajai kompānijas dizaina līnijai, ko izstrādājis slavenais Valters de Silva, attiecīgi jaunais Polo izskatās ļoti līdzīgs sestās paaudzes Golf.

Automobiļa svars ir samazināts par 2,5 %. Polo piedāvājumā ir vairāki jauni dzinēji, savukārt inovatīvā divu sajūgu pārnesumkārba DSG pirmo reizi tiek uzstādīta mazās klases automobilī.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

IIHS: vidējas cenas automašīnas ir drošākas nekā luksusa klases

Jānis Rancāns,21.12.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vidējas cenas automašīnas frontālu sadursmju testos izrādījušās izturīgākas nekā dārgāki, luksusa klases transportlīdzekļi, secinājis Autoceļu drošības apdrošināšanas institūts (Insurance Institute for Highway Safety (IIHS)).

IIHS kopumā pārbaudījis 18 vidējas cenu kategorijas ģimenes automašīnas. Testos vislabākos rezultātus uzrādījusi četru durvju Honda Accord un Suzuki Kizashi. Vienpadsmit automašīnu rezultāti atzīti par apmierinošiem, bet divu – par sliktiem, vēsta ASV medijs CBS.

Savukārt, pārbaudot luksusa klases automašīnas, pavērusies pavisam cita aina – no vienpadsmit transportlīdzekļiem tikai trīs uzrādījuši «labus» vai «apmierinošus» rezultātus.

«Atšķirība ir pārsteidzoša. Trīspadsmit testētās vidējas cenu kategorijas automašīnas nodrošina labāku aizsardzību avārijas gadījumā nekā gandrīz visas luksusa klases automašīnas,» norādīja IIHS prezidents Adrians Lunds.

Komentāri

Pievienot komentāru
Viedokļi

Viedoklis: Ar riepām viss ir citādi nekā varētu šķist

Oskars Krampāns, SIA Autoriepu nams direktors,24.11.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Izvēloties ziemas vai vasaras riepas, bieži rodas jautājumi par riepu zīmolu, kur ražotas, cik tās ir labas?

Sākšu ar jautājumu - kur ražotas? Šobrīd ir izveidojusies situācija, ka pateikt konkrēti, kur šis riepu zīmols tiek ražots, vairs nav iespējams. Visiem lielajiem ražotājiem ir rūpnīcas ļoti daudzās valstīs. Piemēram, franču zīmolam Michelin ražotnes ir 17 valstīs, Itāļu zīmolam Pirelli rūpnīcas ir 14 valstīs, tai skaitā pat Ķīnā. Riepu ražotājs Nokian, kas vairumam cilvēku asociējās ar Somiju, lielāko daļu no saviem riepu ražošanas apjomiem ir pārcēlis uz ražotni Krievijā. Šobrīd, pērkot kādu konkrēta zīmolu riepas, cerēt, ka tās būs ražotas tajā valstī, kur šis zīmols ir radies, viegli izsakoties, ir naivi.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Japāņu autoražotāja Toyota kompaktais krosovers Toyota Urban Cruiser EuroNCAP drošības testos ir saņēmis tikai trīs zvaigžņu novērtējumu.

Kopējais pasīvās drošības līmenis ir apmierinošs, tomēr drošības eksperti norāda par Urban Cruiser nepietiekamo priekšējo pasažieru kāju drošību, gan frontāla, gan sānu trieciena gadījumā, turklāt drošības spilveni trieciena brīdī nestrādājot pietiekami labi, lai nodrošinātu nepieciešamo galvas aizsardzību sānu triecienu gadījumos. Līdz ar to, no piecām iespējamām zvaigznēm Urban Cruiser var lepoties tikai ar trijām.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Iebraucot trešajā paaudzē, Seat Leon ir atļāvies pirmoreiz savā modifikāciju paletē iekļaut praktisko universāli ST.

Jāsāk ar to, ka Leon ST joprojām ir emocionāls auto, kas, pareizi izvēlēties motoru, spēs būt kaislīgs un ātrs. Līdz ar to tas vairāk tieksies līdzināties Audi karstajiem universāļiem, nekā allaž pragmatiskajam somu un sīkkravu «kučierim» Škoda Octavia Combi.

Kāpēc tas būtu jāpērk

Jautrs un dzīvespriecīgs braucamais ar vieglu un rotaļīgu gaitu, kam tikai piekasīšanās pēc varētu pārmest to, ka atsevišķos brīžos uz mūsu ceļu kukuržņiem balstiekārtas regulējums ir maķenīt par cietu. Visādi citādi tas ir lielisks braucamais, kurā apvienota VW tehnika un autentisks dizains. Būtiski ir uzsvērt, ka atsevišķās detaļās salonā pat ar neapbruņotu aci varēs sajust ciešu līdzību ar Audi. Žēl, ka tikai Latvijā ar Seat zīmola iedzīvināšanu jau vairākus gadu desmitus nekur tālāk par reģionālā importētāja tukšiem solījumiem neesam tikuši. Skumīgi, jo nomināli Seat Leon ST var cīnīties ar jebkuru savas klases līdzinieku, tostarp negriežot ceļu nedz VW Golf Variant, nedz Škoda Octavia. Vienīgi, lai šī cīņa būtu pietiekoši saistoša, pie mums pietrūkst elastīgas cenu politikas, kas atļautu iesēdināt pašmāju pircējus un pamēģināt šo marku. 16 590 eiro, kas tiek prasīti par Leon ST bāzes modeli, varbūt nav tik nogalinoša summa, tomēr, parakājoties daudzveidīgajā tehnikas un komforta ekstru piedāvājumā, cena zibenīgi pārlēks 20 tūkst. eiro robežu jeb turpat, kur grozās VW Golf Variant cena. Piemēram, ja pašmāju tirgū populārākajām Leon ST versijām piesolītu t.s. īpašu akcijas cenu, kas spētu palīst zem Octavia Combi cenas, tad esmu pilnīgi drošs, ka no desmit potenciālajiem klientiem, kuri būs nomērķējuši praktiska universāla virzienā, vismaz viens noteikti izvēlēsies tieši Seat Leon ST. Starp citu, dažam labam aizdomāties par Leon iegādi varētu palīdzēt četru gadu rūpnīcas garantija vai 120 tūkst. kilometru noskrējiens. Turklāt Leon ST būs unikāls ar to, ka par papildsamaksu varēs tikt pie 100% LED tehnoloģiju lukturiem, kas ir sastopami Audi A3 papildaprīkojuma sarakstā, taču ārpus premium klases nav pieejami nevienam no līdzīgiem auto. Atliek pieminēt, ka, līdzīgi kā Golf un Octavia, arī Seat Leon ST modifikāciju apcirkņos varēs atrast pilnpiedziņas modeli.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nekustamo īpašumu attīstītājs SIA Saliena plāno jau šogad pabeigt golfa apartamentu Saliena Golf Estate celtniecību, sacīja Saliena valdes priekšsēdētājs Maikls Makarovs.

Saliena, turpinot attīstību, izveidojis un sācis Baltijā pirmā Golf Estate koncepta realizāciju. Pasaulē nekustamo īpašumu tirgū golfa komplekss un tam blakus dzīvojamais rajons tiek apzīmēts ar terminu Golf Estate, kas tiek atzīts par prestižu un pieprasītu dzīves vietu.

Šodien tika prezentēta Saliena Golf Estate koncepta pirmā kārta. Ir uzbūvētas pirmās divas mājas ar 25 dzīvokļiem, viena no tām nodota ekspluatācijā februārī, bet otra - aprīlī. Atlikušās projekta mājas paredzēts uzbūvēt līdz šī gada beigām, sacīja Makarovs.

Pagājušā gada jūlijā Saliena paziņoja par plāniem Salienas golfa kompleksa tuvumā uzbūvēt piecas mazstāvu dzīvokļu mājas un astoņas rindu mājas. Projektā plānots ieguldīt piecus miljonus eiro (3,5 miljonus latu). Dzīvokļu platība būs no 45 līdz 128 kvadrātmetriem, tajos būs divas līdz četras istabas, un katrā mājā būs tikai no 12 līdz 20 dzīvokļiem. Dzīvokļu pārdošanas vidējā cena ir, sākot no 1400 eiro (980 lati) par kvadrātmetru.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

FOTO: Golfa laukuma un viesnīcas izveidē Piņķos investēti 11 miljoni eiro

Daiga Laukšteina,26.03.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc piecu gadu projektēšanas un būvdarbiem pirmo Nicklaus Design golfa laukumu Baltijā Jūrmala Golf Club & Hotel spēlētāji iedzīvinās jau pēc nedēļas – 1. aprīlī. Tie nav joki.

Savukārt pirmais sezonas atklāšanas turnīrs paredzēts 7. aprīlī, protams, ja laika apstākļi būs pietiekami labvēlīgi. Patlaban rezervētas jau pārsimts spēles, tostarp 80 aizņēmuši golfa tūristi no Somijas. Tieši Ziemeļvalstu spēlētājiem Latvija ir pievilcīgs galamērķis. Ir ērta, diezgan lēta nokļūšana, turklāt te aktīvā sezona ir garāka. Golferiem arī apnīk pulcēties vienā un tajā pašā vietā, tāpēc daudzveidīgs piedāvājums ir vilinošs. Arī Latvijas priekšrocība būtu pēc skaita vairāki golfa laukumi, taču pagaidām Jūrmala Golf Club & Hotel ir tikai viens līdzvērtīgs «cīņu biedrs» – Ozo golfa klubs, kur arī ir laukums ar 18 bedrītēm. Taču, ņemot vērā, ka spēlētāji migrē, par sīvu konkurenci nav runas. Korekcijas prognozēs ievieš fakts, ka Latvijā šobrīd ir ap 1500 aktīvu golfa spēlētāju, kas ir diezgan maz. «Līdz ar to plānojam ap 20% vietējo un 80% viesu spēlētāju. Pašlaik vēl golfs Latvijā, kā arī Baltijā, nav plaši pazīstams un starptautiski pārstāvēts sporta veids, tāpēc viens no Jūrmalas laukuma mērķiem ir paplašināt golfa saimi un spēles atpazīstamību, radot atbilstošu vidi spēlētājiem ar dažādu prasmju līmeni,» akcentē SIA Jūrmala Golf Course izpilddirektors Kārlis Lūsis.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

VW Golf: Viedtālrunis uz riteņiem

Aldis Zelmenis,12.05.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

VW Golf ir ne tikai savas klases ietvaros izcilnieks ar filigrānām gaitas īpašībām; pēc uzlabošanas kūres tas ir ticis arī pie jaunām palīgsistēmām

VW GOLF FOTOGRĀFIJAS - RAKSTA GALERIJĀ!

Pat bez atsvaidzināšanas procedūras septītās paaudzes Golf kopš dzimšanas ir savas klases līderis, un tikai digitālizācijas ēras modes tendences liek vācu ražotājam sarosīties, lai aprīkojuma sarakstam «piekabinātu» 14 dažādas vadības palīgsistēmas, tostarp 9,2 collu lielu skārienjutīgo ekrānu ar žestu vadību, pusautomatizētu braukšanu un citiem labumiem. Cēla un ikviena premium klases limuzīna cienīga ir priekšējo lukturu LED gaismas tehnika, kas ļauj tumsā pastāvīgi braukt ar ieslēgtām tālajām gaismām. Tuvojoties pretimnākošajam automobilim, adaptīvā LED sistēma pārfokusē staru kūli tā, lai tas neapžilbinātu pretimbraucošo vadītāju, un «liekos» gaismas starus mobilizē, lai izgaismotu brauktuvi un tās nomales.

Komentāri

Pievienot komentāru