VW Golf ir ne tikai savas klases ietvaros izcilnieks ar filigrānām gaitas īpašībām; pēc uzlabošanas kūres tas ir ticis arī pie jaunām palīgsistēmām
VW GOLF FOTOGRĀFIJAS - RAKSTA GALERIJĀ!
Pat bez atsvaidzināšanas procedūras septītās paaudzes Golf kopš dzimšanas ir savas klases līderis, un tikai digitālizācijas ēras modes tendences liek vācu ražotājam sarosīties, lai aprīkojuma sarakstam «piekabinātu» 14 dažādas vadības palīgsistēmas, tostarp 9,2 collu lielu skārienjutīgo ekrānu ar žestu vadību, pusautomatizētu braukšanu un citiem labumiem. Cēla un ikviena premium klases limuzīna cienīga ir priekšējo lukturu LED gaismas tehnika, kas ļauj tumsā pastāvīgi braukt ar ieslēgtām tālajām gaismām. Tuvojoties pretimnākošajam automobilim, adaptīvā LED sistēma pārfokusē staru kūli tā, lai tas neapžilbinātu pretimbraucošo vadītāju, un «liekos» gaismas starus mobilizē, lai izgaismotu brauktuvi un tās nomales.
Skaidrs, ka mūsdienu digitalizācijas laikmetā automobilis ir pārvērties par viedtālruni uz riteņiem. Bez pieminētās LED gaismas tehnikas noderīga drošības ekstra būs Front Assist ar ārkārtas bremzēšanas funkciju pilsētā un gājēju uzraudzības sistēma. Ar šiem palīgiem Golf būs rīcībspējīgs situācijās, kad gājējs būs neplānoti nokļuvis uz braucamās daļas. Ļoti vērtīga būs adaptīvā kruīza kontrole ACC, kam kopā ar DSG transmisiju ir pieejama stop and go funkcija. Savienojumā ar Lane Assist un Traffic Jam Assist sistēmām līdz pat 60 km/h, arī braucot intensīvā satiksmē, elektroniskie vagari spēs pārņemt savās rokās kontroli. Tie autonomi bremzēs, palielinās ātrumu un piestūrēs automašīnu.
Visu rakstu Putukrējums ar putukrējumu lasiet 12. maija laikrakstā Dienas Bizness.