Ja ēdienam trūkst vajadzīgās garšas, allaž jāstiepj roka pēc garšvielām. Pēc šādas teorijas ir būvētas septītās paaudzes Volkswagen Golf Variant spicākās versijas ar ļoti gardām un dārgām piedevām, bet ar trim dažādiem raksturiem, piektdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.
Uz slaveno Ascari sacīkšu trasi Spānijā Volkswagen bija atsūtījis trīs Golf Variant īpašās kolekcijas «aģentus». Ar taupīgo un ātro VW Golf Variant GTD no Malagas lidostas aizbraucām līdz Ascari trasei, ar zibenīgo un jaudīgo VW Golf Variant R pabraukājām trasē, bet netīrākiem darbiem domāto Golf Variant Alltrack izmēģinājām turpat trases teritorijā iekārtotajā bezceļu trasē.
300 ZS un brīvas rokas izpriecām
Lielāko sajūsmu izraisīja Golf Variant R, kas ārēji ir neuzkrītošs un pašpietiekams auto, taču zem virsbūves čaulas iesprostotie 300 ZS ir gardums, kas lutinās daudzu pircēju garšas kārpiņas. Mīlestība pret šo «ātro kūtiņu» braukšanas feinšmekeriem dubultosies, uzzinot, ka Golf R universāla mundierī pirmoreiz pilnībā varēs atslēgt pretizslīdēšanas sistēmas elektronikas vagarus, kas traucē izbaudīt pirmatnējo braukšanas prieku. Bruņots ar sporta piekari un par 2 cm tuvāk ceļa virsmai piesēdināto virsbūvi, Ascari viltīgajos trases līkločos Golf Variant R būs izaicinoši atraktīvs un dinamisks auto. Vienīgā bēda, ka universāla pēcpuse laupa ideālo izsvarojumu starp priekšējo un aizmugurējo asi, tādēļ bīstamākajās līkumu sasaistēs, kur strauja akseleratora pedāļa spiešana grīdā mijas ar tikpat strauju bremzēšanu, Golf R pēcpusei ir neizbēgama tendence atslogoties. Visādi citādi auto ar visiem četriem riteņiem aukstasinīgi ieķersies asfalta segā un darīs visu, lai šī auto īpašnieka sejā pēc trases apmeklējuma vai ikdienas gaitām smaids būtu platāks nekā jebkad agrāk.
Gumijniekos, bet ar uzkrāsotām lūpām
Pavisam citiem nolūkiem ir paredzēts Golf Variant Alltrack. Šis Golf spēs iebraukt dziļāk mežā nekā citi golfiņi.
Visu rakstu Dažas piedevas maina ikdienas maltīti lasiet 5. jūnija laikrakstā Dienas Bizness.