Milzīgajā elektroautomobiļu uzbrukumā pavisam pieticigi Frankfurtē tika pieteikts jaunais pilnpiedziņas VW Golf R, tas gan nemazināja apmeklētāju interesi par šo auto. Paredzams, ka jau novembrī tiks sākta jaunā modeļa ražošana.
Būtiskākais jaunums ir tas, ka jaunākais paaudzes VW Golf R modelis ir devis priekšroku divu litru turbomotoram. Tieši ap jauno motoru, pēdējo mēnešu laikā tiek vērptas lielākās intrigas. Lielākās domstarpības ir par motora jaudas parametriem. Iepriekš tika solīts, ka atšķirībā no Scirocco R, kurš izmanto šo pašu dzinēju Golf R būs par 5 Zs vairāk, proti, 265 ZS vietā 270 ZS. Oficiālā informācija, ko apstiprina reģionālais Volkswagen importētājs AGB arī Golf R zirgsspēku skaits būšot 265.
Vizuāli daudzi Golf R modeļa fani noteikti bija gaidījuši kaut ko vairāk, taču nevar noliegt, ka rūpīgāk ielūkojoties Golf R sejas vaibstos to varēs atšķirt no pārējās Golf saimes. Tam ir jauni bamperi ar LED dienas gaitas lampām priekšā un jauniem LED lukturiem ar tonētiem aizsargstikliem aizmugurē. Bez tam Golf R aristokrātisko stāju eleganti izcels melnas krāsas radiatora režģis, bet aizmugurē pa vidu iecentrētie divi trokšņu slāpētāja uzgaļi. Standartā Golf R tiks uzstādīti 18 collu piecu spieķu riteņu diski ar 225/40 izmēra riepām. Tie kuri vēlēsies kaut ko vairāk varēs pasūtīt 19 collu diskus ar 235/35 riepām.
Pēc reģionālā Volkswagen pārstāvja AGB sniegtās informācijas, precīzas Golf R cenas vēl nav zināmas. Visticamāk, ka to uzzināsim tuvāko nedēļu laikā. Pilnpiedziņas Golf tiks izlaists gan trīsdurvju gan piecdurvju izpildījumā. Sportisko ekipējumu vairos sportiskāks piekares regulējums nekā tiešajam radiniekam Golf GTI, kā arī vēl jaudīgākas bremzes. Vairojot pircēja izvēles iespējas Golf R būs pieejams gan ar sešpakāpju mehānisko, gan ar robotizēto DSG pārnesumkārbu.