Prestižajā International Engine of the Year 2009 konkursa balsojumā par uzvarētāju ir kronēts Volkswagen 1.4 litru TSI turbomotors.
Pirmo reizi pēdējo piecu gadu laikā Volkswagen ir izdevies pārtraukt BMW dzinēju uzvaru sēriju, tiesa tas ir izdevies tikai ar nieka 4 punktu pārsvaru. Konkursa žūrija nenoliedz, ka VW dzinēja uzvaru lielākoties nodrošināja atbilstoši taupības laikmetam ekonomiskais motora tilpums, kā arī dzinēja veiktspēja, ekonomiskums un plaša pielietošana VW grupas uzņēmumu modeļos.
International Engine of the Year 2009 balsojums
Dzinējs, modeļi, kuros tiek izmantots savāktie punkti
1. Volkswagen 1.4-litre TSI Twincharger (VW Golf, Golf Variant, Scirocco, Eos, Jetta, Touran, Tiguan, Seat Ibiza Cupra) 354
2. BMW 3-litre DI Twin Turbo (135, 335, X6, Z4, 730) 350
3. Audi 2-litre TFSI (Audi A4, A5, Q5, VW Scirocco, Golf GTI) 220
4. Mercedes-Benz Diesel 2.1-litre (BlueEfficiency C-Class, BlueEfficiency E-Class) 203
5. BMW 4-litre V8 (M3) 203
6. Mercedes-AMG 6.2-litre (CLK, S, SL, CL, CLS, ML) 114
7. BMW-PSA 1.6-litre Turbo (Mini Cooper S, Clubman, Peugeot 207 308, Mini John Cooper Works) 107
8. Toyota 1-litre (Aygo, IQ, Yaris/Vitz, Citroën C1, Peugeot 107, Subaru Justy) 74
Avots: IEOTY