Globālie tēriņi reklāmai palielinās straujāk nekā iepriekš paredzēts. Saskaņā ar WARC jaunāko ziņojumu International Ad Forecast tēriņi reklāmai līdz šogad, salīdzinot ar 2009. gadu palielināsies par 4,8%, ko galvenokārt veicinās izaugsme jaunajos tirgos – Brazīlijā, Krievijā, Indijā un Ķīnā.
Iepriekš tika prognozēts, ka tēriņi reklāmai šogad palielināsies par 4,5%.
Palielināta prognoze arī attiecībā uz 2011. gadu, proti, nākamgad gada griezumā tēriņi augšot par 4,5%, kas ir par 0,2 procenta punktiem vairāk nekā iepriekš paredzēts.
Sagaidāms, ka visstraujāk šogad augs reklāmu tēriņi Brazīlijā (+19,8%), Krievijā (+16,5%), Indijā (+16%) un Ķīnā (+13%). Attīstītajā valstīs izaugsme šajā sektorā būs ievērojami zemāka, piemēram, Japānā gaidāms reklāmu tēriņu pieaugums 1,3% apmērā.
International Ad Forecast ziņojumā teikts, ka visstraujāko izaugsmi reklāmas ziņā piedzīvos internets, kur reklāmas tēriņi šogad, visticamāk, augs par 15,1%. Drukātie mediji šajā ziņā joprojām nīkuļo. Laikrakstu reklāmas apjomiem prognozē 3,1% pieaugumu, savukārt žurnāliem gaidāma reklāmas apjomu palielināšanās par 2,9%
Pasaulē lielākais reklāmas tirgus šogad joprojām saglabājas ASV ar 43,7% lielu daļu no globālā tirgus. Otrajā un trešajā vietā ierindojas Japāna un Vācija ar attiecīgi 12,8% un 7,8% lielu tirgus daļu.