Neraugoties uz dienas laikrakstu kopējo patēriņa kritumu un to, ka Dienas bizness (Db) vasarā iznāca tikai 3 reizes nedēļā, Db izdevumiem pieaug lasītāju auditorija līdz 77 tūkst. cilvēku.
Par to liecina TNS Latvia veiktais preses auditorijas pētījums Nacionālais Mediju Pētījums: Prese, Vasara 2009. Kopumā vislielākais lasītāju īpatsvars joprojām ir reģionālajiem preses izdevumiem (46 %), nedēļas laikrakstiem (42 %), nedēļas žurnāliem (40 %) un mēneša žurnāliem (40 %). Dienas laikrakstu patēriņš vasaras periodā ir bijis par 3 % mazāks nekā 2009. gada pavasara periodā. Kritums dienas laikrakstu patēriņā skaidrojams ar atsevišķu šīs kategorijas izdevumu vasaras brīvdienām, kas lielāku ietekmi ir atstājušas tieši uz Rīgā dzīvojošiem lasītājiem, tomēr Db maksimālā auditorija ir augusi. Db vidējā auditorija sasniegusi 53 tūkst. šajā laika periodā, kas ir jo zīmīgi, jo vasarā, kad parasti novērojams auditorijas kritums, Db uzrāda pat lielāku auditorijas īpatsvaru nekā 2007. gada rudens sezonā, savukārt maksimālā auditorija, ieskaitot visus pielikumus, Db sasniegusi 77 tūkst.
Ārpus galvaspilsētas dienas laikrakstu patēriņš, salīdzinot ar 2009. gada pavasari, ir palicis nemainīgs. Jāatzīmē, ka vairākiem dienas laikrakstiem auditorija vasaras periodā ir pieaugusi. Neliels pieaugums ir vērojams laikrakstu pielikumu auditorijai, kas salīdzinot ar pētījuma periodu Pavasaris 2009 palielinājās par 2 procentpunktiem, sasniedzot vidēji 16 %. Salīdzinot preses izdevumu patēriņu ar 2009. gada pavasara periodu, var secināt, ka Rīgā par 2 procentpunktiem ir pieaugusi nedēļas žurnālu auditorija, bet lauku iedzīvotāju vidū par 2 procentpunktiem pieaudzis reģionālo preses izdevumu patēriņš.
Jaunākie dati liecina, ka mērķa grupā latvieši lasītāko preses izdevumu TOP 10 ir notikušas nelielas izmaiņas. 2009. gada vasarā pirmo vietu ieņem nedēļas žurnāls Ieva, otrajā vietā ierindojas Privātā dzīve, savukārt trešajā vietā pēc zināma pārtraukuma ir atgriezies laikraksts Diena. No 8 uz 6. vietu ir pakāpies mēneša žurnāls Ilustrētā Zinātne, bet kā jaunpienācēju Top 10 var minēt mēneša žurnālu Ilustrētā Pasaules Vēsture. Savas līdzšinējās pozīcijas TOP 10 ir saglabājusi Latvijas Avīze un Sestdiena.
Mērķa grupā cita tautība lasītāko izdevumu TOP 10 pirmās divas vietas nemainīgi ieņem televīzijas programmas TV televizionnaja programma un TeleProgramma s djadjei Misei un krievu valodā rakstošais nedēļas laikraksts Subbota. Bet no 8 . uz 4. vietu ir pakāpies nedēļas laikraksts MK Latvija.