Šodien Jums nogādājam Dienas Biznesa 5000. numuru. Mums tā ir nozīmīga jubileja un vienlaikus arī atskaites punkts par paveikto, kā arī vēl veicamo
Avīzes gatavošana ir rituāls. Ļoti atbildīgs rituāls. Rūpīgi izsvērts, pārdomāts rituāls būt interesantiem, aktuāliem, vajadzīgiem. Jo jebkura medija dzīvotspēja ir atkarīga no tā spējas būt vajadzīgam savam lasītājam.
Tieši tik vienkārša un vienlaikus sarežģīta ir ikviena medija veiksmes atslēga.
Mēs, Dienas Biznesa komanda, esam lepni un gandarīti, ka jau vairāk nekā 23 gadus esam lielākais, nozīmīgākais un biznesam vajadzīgākais medijs Latvijā. Mūs ir pēluši, lamājuši, mums ir pārmetuši. Uz mums ir dusmojušies, mums ir teikuši paldies. Lai nu kā būtu, kopš pirmā numura iznākšanas 1992. gada 13. aprīlī mums nav bijis un arī nākotnē nebūs citu virsmērķu, kā runāt par Latvijas biznesam svarīgām lietām, aizstāvēt biznesu un piespiest biznesa vides veidotājus lemt gudri, tālredzīgi un atbildīgi.
No pirmās dienas par savām vērtībām esam noteikuši profesionalitāti, komandu, peļņu, stabilitāti un izaugsmi.
Par savu misiju uzskatām ekonomiski aktīvu cilvēku profesionālu un kvalitatīvu nodrošināšanu ar ekskluzīvu un noderīgu informāciju, tā palīdzot celt viņu kompetenci, pieņemt pareizus lēmumus un rīkoties, veicinot biznesa un personīgo izaugsmi. Mēs esam par godīgu biznesa vidi Latvijā. Tāpat kā pirms 23 gadiem cenšamies būt nepieciešams, ietekmīgs un uzticams partneris biznesam un personīgai izaugsmei, un esam pārliecināti, ka pēc šīm vērtībām, misijas un vīzijas Latvijā būs pieprasījums arī pēc desmit, 20 un vairāk gadiem.
Dienas Bizness nav tikai avīze. Tie ir portāli latviešu un krievu valodā, tās ir nozaru konferences, rokasgrāmatas, tas ir TOP500, Uzņēmumu reputācijas tops, kā arī DB uzņēmēju klubs, kura nākamā gada sezonu, starp citu, sāksim jau septembrī ar veselības ministra Gunta Belēviča viesošanos, bet oktobrī savu dalību ir apstiprinājis Valsts prezidents Raimonds Vējonis.
Neatklāšu nekādu Ameriku, sakot, ka mūsdienu dinamiskajā laikmetā medijiem izaicinājumu ir gana. Laikraksts sen vairs nav vieta, kuru patērētājs lieto jaunumu uzzināšanai. Tam ir citi kanāli un informācijas nesēji.
Dienas Bizness cenšas un centīsies būt vieta, kur runā cēloņsakarībās un kopsakarībās, plikiem faktiem dodot pievienoto vērtību. Mēs ar savu saturu vēlamies skaidrot lēmumus, procesus un idejas, maksimāli pasargājot savu lasītāju no liekā un nevajadzīgā, kura Latvijas medijos ir gana. Mēs cienām savu lasītāju un viņa laiku.
Mēs vēlamies pateikt Tev, lasītāj, paldies, ka esi bijis kopā ar mums līdz šim, un ceram, ka ticēsi Dienas Biznesam un atradīsi sev noderīgas lietas pie mums arī nākotnē. Mēs darīsim visu, lai būtu vajadzīgi, jēgpilni un aktuāli.
Tāpat paldies ikvienam, kas pirms manis avīzes galvenā redaktora amatā to izveidojis par tādu, kāda tā ir – Jurim Paideram, Līgai Dzirneklei, Dacei Andersonei, Indrai Lazdiņai un Jānim Ogstam. Dienas Bizness ir pārliecināts par nākotni, mums ir plāni, kurus esam apņēmības pilni realizēt!