Dienas Biznesa lasītāju balsojumā turpinās BMW uzvaras gājiens. Zīmols pirmo vietu ieguvis trešo gadu pēc kārtas, teikts Dienas Biznesa izdotajā Auto žurnālā, kas ceturtdien, 21.aprīlī, tika prezentēts Auto nozares forumā.
Gluži tāpat kā pirms gada Dienas Biznesa lasītāju mīlētāko auto zīmolu pirmais piecinieks ir palicis akurāt tāds pats, ja vien neskaita Mercedes Benz rokādi – lēcienu no 5. uz 3. vietu, attiecīgi pastumjot par pozīciju zemāk pērnā gada balsojumā 3. un 4. vietu ieguvušos Volvo un Volkswagen.
Mazliet izbrīna Ford lejupslīde, jo Latvijas tirgū šis demokrātiskais zīmols gozējas vidusmēra autobraucēju popularitātes saulītē jau no tālā 90. gadu sākuma, kad Latvijas autobraucēju sirdis sāka iekarot pirmie tolaik vēl mazlietotie Granada, Fiesta, Sierra, Scorpio u.c. modeļi.
Nevar nepamanīt Land Rover, Jeep, Bentley un Porsche pamatīgo kāpienu pa popularitātes trepēm.
Kā jau bija gaidāms, apskaužami stabili un bez lielām izmaiņām balsojuma topā ir japāņi – Toyota (Lexus), Nissan, Mitsubushi, kas tikai apliecina jau daudzus gadus novērojamo Latvijas patērētāju uzticību uzlecošās saules zemes zīmoliem – lai arī daļa no tiem sen jau ir Eiropas produkti.
Lai arī rezultātos parādās viena otra pilnīga anomālija, piemēram, Lada iekļūšana mīlētāko biznesa auto zīmolu pirmajā desmitniekā, kopumā DB lasītāju balsojums ļoti precīzi atspoguļo aktuālās norises auto tirgū.
Galerijā augstāk iespējams uzzināt, kuri ir lasītāju iecienītākie auto zīmoli!
Viss auto balsojuma saraksts lasāms jaunākajā žurnālā Auto 2016.