Dzērienu ražotājas SIA CIDO Grupa produkcijas eksports veido 24% no pārdošanas rezultātiem. Lai vēl vairāk Igaunijā nostiprinātu pozīcijas un palielinātu produkcijas noietu dzērienu segmentā, dibināts uzņēmums Royal Unibrew Eesti, kas Igaunijas tirgū nodarbosies ar CIDO produkcijas realizāciju.
Royal Unibrew Eesti ir Royal Unibrew grupas uzņēmums.
Šogad CIDO Grupa eksporta apjomi kopumā palielinājušies par 5%, salīdzinot ar pērno gadu. Galvenais pieaugums ir novērojams CIDO sulu segmentā. Galvenie CIDO Grupa eksporta tirgi ir kaimiņvalstis. Vislielāko eksporta īpatsvaru veido Lietuva – 53%. Uz Igauniju eksports veido 22%, bet uz Krieviju – 16%. Galvenais eksporta produkts ir CIDO sulas, nektāri un sulu dzērieni, kas veido 39% no Latvijā saražotā dzērienu apjoma šajā segmentā.
Uz sulu segmenta potenciālu Igaunijā norādot pircēju paradumu atšķirības – igauņi sulas dzer vairāk nekā Latvijas un Lietuvas iedzīvotāji. Saskaņā ar Eiropas Augļu sulas asociācijas datiem (European Fruit Juice Association) 2011.gadā igauņi patērēja vidēji 22 litrus sulas un nektārus uz iedzīvotāju, savukārt Latvijā tikai vidēji 13 litrus uz iedzīvotāju un Lietuvā – aptuveni 12,5 litrus uz iedzīvotāju. Kopumā pērn Igaunijā sulu un nektāru patēriņš veidoja 29 miljonus litrus, no kuriem 24% bija apelsīnu, 20% - multiaugļu, bet 16% - ābolu sulas un nektāri.
Marijus Kirstukas, SIA CIDO Grupa ģenerāldirektors, norāda: «Mēs virzām uzņēmuma izaugsmi mērķtiecīgākā eksporta attīstīšanā. Tāpēc pieņēmām lēmumu, līdzīgi kā tas ir Lietuvā – dibināt grupas uzņēmumu Igaunijā, kura uzdevums ir uzlabot CIDO sulu produktu pārdošanas apjomus Igaunijā, tādā veidā vēl vairāk nostiprinot CIDO zīmola pozīcijas dzērienu tirgū Baltijā.»
SIA Cido Grupa kapitāla daļu īpašnieks ir Dānijas akciju sabiedrība Royal Unibrew. 2011.gadu Cido Grupa noslēdza ar 33,2 miljonu latu lielu apgrozījumu un 925 tūkstošu latu peļņu, kas ir labākais uzņēmuma finanšu rezultāts pēdējo trīs gadu laikā.