Dzērienu ražotājs Cido Grupa aizvadījis vienu no veiksmīgākajiem gadiem uzņēmuma 20 gadu pastāvēšanas vēsturē – tā neto apgrozījums 2013.gadā pieaudzis par 13 %, bet peļņa par 23 %, veidojot attiecīgi 39,3 un 1,7 miljonus latu (2,42 miljonus eiro), liecina medijiem sniegtā informācija.
«Panākumu pamatā ir gan produktu portfeļa paplašināšana, gan komunikācijas atsvaidzināšana jau labi zināmajiem zīmoliem, kā arī eksporta pieaugums, kas aizvadītajā gadā kāpināts par 26 %,» norāda Cido Grupa ģenerāldirektors Marijus Kirstukas.
Cido Grupas apgrozījums no produktu pārdošanas Latvijā 2013. gadā pieauga par 14,7%.
No Latvijā saražotās produkcijas kopumā tiek eksportēti 20%. Sulas un nektāri nemainīgi ir visvairāk eksportētie Cido Grupa produkti. Šobrīd lielākie eksporta tirgi ir Krievija un Baltijas valstis; uz Krieviju eksporta apjoms dubultots, bet uz Latviju un Lietuvu palielināts par 15 %.
2013. gadā alus zīmoli Lāčplēsis un Līvu aizņēmuši 10,2% un 11,4% no kopējā Latvijas alus tirgus. 2013. gadā Cido Grupa uzsāka arī Heineken un Krušovice alus izplatīšanu Latvijā.
Gada laikā tika veikti uzlabojumi abās Cido Grupa ražotnēs Rīgā un Liepājā, veicot ražošanas iekārtu un infrastruktūras uzlabojumus un kopumā investējot 570 tūkstošus latu . 2013.gadā Cido Grupa nodrošināja 320 darbavietas. Nodokļos valstij kopumā samaksāti 11,4 miljoni latu .
SIA Cido Grupa kapitāla daļu īpašnieks ir Dānijas akciju sabiedrība Royal Unibrew.