Cido grupa pērn palielinājusi alus tirgus daļu Latvijā un guvusi labu peļņu, ceturtdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.
Par spīti ģeopolitiskās situācijas ietekmei uz Latvijas eksportu Cido grupai izdevies finanšu apgrozījumu palielināt par procentpunktu, salīdzinot ar 2013.gadu. Savukārt bruto peļņa no 16,3 miljoniem eiro 2013.gadā pieaugusi līdz 17,1 miljonam eiro pērn. Cido grupai arī izdevies sasniegt līdz šim labāko alus pārdošanas rezultātu Latvijā – 11% no kopējā alus tirgus.
Ieguldītais attaisnojas
Pērn uzņēmuma attīstībā ieguldīts 661 tūkstotis eiro. Tie bijuši vairāki nozīmīgi investīciju projekti, kas veicināja uzņēmuma izaugsmi dažādos tirgus segmentos, norāda Cido grupas ģenerāldirektors Marijus Kirstuks.
«Mēs esam gandarīti par pērn sasniegtajiem finanšu rezultātiem, it īpaši ņemot vērā, ka 2014.gads Eiropas lēnās izaugsmes un ģeopolitiskās situācijas dēļ bija sarežģīts eksportam. Pēdējos gados stratēģiski ir strādāts pie ražošanas efektivitātes, kas ļauj uzlabot produktu pārdošanas rentabilitāti. Tāpat turpinām aktīvi apgūt eksporta tirgus, gan izmantojot Latvijas Garantiju aģentūras sniegtās iespējas paaugstināta riska tirgos, gan arī uzsākot eksportu uz jauniem tirgiem,» rezultātus komentē M. Kirstuks.
Audzē tirgus daļu
Kā lielāko pērnā gada sasniegumu ģenerāldirektors nosauc alus zīmola Lāčplēsis izaug smi. Gandrīz 11 % no kopējā Latvijas alus tirgus ir līdz šim labākais zīmola pārdošanas rādītājs.
Visu rakstu Cido grupa virsotnē lasiet 19. marta laikrakstā Dienas Bizness.