SIA CIDO Grupa pērn vienpadsmit mēnešos ieguldījusi vairāk nekā 500 tūkstošus eiro uzņēmuma attīstībā. Investīcijas galvenokārt veido produktu sortimenta paplašināšana sulu un alus segmentos un videi draudzīgāka EcoFormas iepakojuma ieviešana dabīgajam minerālūdenim Mangaļi, informē SIA Cido Grupa pārstāve Inese Lielpinka.
SIA CIDO Grupa ģenerāldirektors Marijus Kirstukas norāda, ka kompānijai pērn bijuši vairāki nozīmīgi investīciju projekti, kas veicinājuši uzņēmuma izaugsmi dažādos tirgus segmentos.
Uzņēmums paplašinājis zīmolu Amigos ar jauniem sulu produktiem. Pērn viens no nozīmīgākajiem investīciju projektiem ir videi draudzīgāka EcoForma iepakojuma ieviešana dabīgajam minerālūdenim Mangaļi, ieguldot projektā ap 250 tūkstošus eiro. Ar šo projektu CIDO Grupa turpina iesākto vides programmu, veicot būtiskus uzlabojumus ražošanā un produktu iepakojumā, lai ražotu videi un ekoloģijai draudzīgākus produktus.
Sezonā vislielākais pieprasījums pēc minerālūdens un dzeramā ūdens bija jūlijā, kad šīs produktu grupas pārdošanas apjomi pieauga par 35%, salīdzinot ar jūniju. Jāmin, ka pērn sezona iesākās ātrāk nekā citus gadus – jau aprīlī.
Pērnais gads bijis veiksmīgs arī alum Lāčplēsis. Pēdējo mēnešu pārdošanas apjomi liecina, ka zīmolam izdevies palielināt tirgus daļu un pat pērn septembrī kļūt par alus tirgus līderi.
2013.gadu Cido Grupa noslēdza ar 55,9 miljonu eiro lielu apgrozījumu un 2,42 miljonu eiro peļņu, kas ir labākais uzņēmuma finanšu rezultāts pēdējo 20 gadu laikā.
SIA Cido Grupa produktu portfelī ietilpst gan sulas, nektāri un sulu dzērieni, gan dabīgais minerālūdens un dzeramais ūdens, gan alus. SIA Cido Grupa kapitāla daļu īpašnieks ir Dānijas akciju sabiedrība Royal Unibrew.