SIA Cido Grupa neto apgrozījums pagājušajā gadā pieaudzis par 4,51% līdz 34,73 miljonam latu, liecina Lursoft dati.
Kā norāda uzņēmuma vadība, pieaugums panākts galvenokārt uz eksporta rēķina, jo apgrozījums Latvijas tirgū saglabājies iepriekšējā gada līmenī.
Aizvadītajā gadā sulu, nektāru un sulu dzērienu kategorijā Cido zīmola tirgus daļa augusi par 4%.
Alus kategorijā zīmolu Lāčplēsis un Līvu tirgus daļas augušas attiecīgi par vienu un 0,4 procentpunktiem. Lāčplēsis zīmols pērn sasniedzis lielāko tirgus daļu tā vēsturē – 7,9%, savukārt Līvu alus gadu noslēdzis ar 10,7% lielu tirgus daļu.
Pārskata gadu SIA Cido Grupa noslēgusi ar 22,62 tūkstošu latu zaudējumiem pretstatā 925 tūkstošu latu peļņai 2011.gadā.
Līdz ar nelielu gaidāmo ekonomikas pieaugumu, šogad SIA Cido Grupa plāno nostiprināt savu preču zīmju tirgus pozīcijas Latvijas dzērienu tirgū. Kā norāda uzņēmuma vadība, ņemot vērā izejvielu un energoresursu sadārdzinājumu, galvenais uzņēmuma izaicinājums būšot kvalitatīvu produktu piedāvājums, kas atbilst šā brīža pieprasījumam.
SIA Cido Grupa darbojas kopš 1994.gada, uzņēmuma lielākais kapitāldaļu turētājs ir Dānijas Royal Unibrew A/S.
Uzņēmums iekļauts Lursoft un laikraksta Dienas Bizness veidotajā Latvijas lielāko uzņēmumu TOP 500 sarakstā, pēc 2011.gada apgrozījuma ieņemot 117. vietu.