Viens no lielākajiem dzērienu ražotājiem Baltijā SIA Cido Grupa 2012. gadā sasniedza 34,7 miljonu latu apgrozījumu.
Labos rādītājus uzņēmumam izdevies sasniegt galvenokārt pateicoties eksporta un zīmolu tirgus daļu pieaugumam. Gadu iepriekš Cido Grupas apgrozījums bija 33,23 miljoni Ls.
Cido Grupa 2012. gada neto darbības rezultāts gan ir zaudējumi 23 tūkstošu latu apmērā, bet gadu iepriekš rezultāts bija 925 tūkstošu latu peļņa. Starpību veido papildus investīcijas jaunu produktu ieviešanai tirgū un informācijas tehnoloģijās, lai sasniegtu labus rezultātus šajā gadā. Investīcijas ir atmaksājušās un pirmajā ceturksnī Cido Grupa apgrozījums ir pieaudzis par 22% salīdzinot ar to pašu periodu pagājušajā gadā, informē kompānijas pārstāve Inese Lielpinka.
Cido Grupa 2012.gadā ir veikusi kapitālieguldījumus 604 tūkstošu latu apmērā, veicot ražošanas iekārtu un infrastruktūras uzlabojumus Cido sulu ražotnē Rīgā un Lāčplēša alus darītavā Liepājā un samazināja neto aizņēmumu līmeni par 1,8 miljoniem latu.
Pēc Cido Grupa aprēķiniem 2012. gadā sulu, nektāru un sulu dzērienu kategorijā Cido zīmola tirgus daļas augušas par 4%. Alus Lāčplēsis un Līvu tirgus daļas ir augušas, salīdzinot ar 2011.gadu. Lāčplēsis zīmola identitātes atsvaidzināšana, kā arī jaunu produktu ieviešana tirdzniecībā ir ļāvusi zīmolam sasniegt lielāko tirgus daļu tā vēsturē – aptuveni 8%, tādējādi nostiprinot savas pozīcijas alus tirgū. Savukārt Līvu alus gadu ir noslēdzis ar 11% lielu tirgus daļu.