Bezalkoholisko dzērienu ražotājs SIA Cido Grupa ieguldījis 245 tūkstošu eiro lielas investīcijas ražošanas līnijas modernizēšanā, kas ļaušot sulas un nektārus iepildīt viena litra sulu iepakojumā ar jauna veida Helicap skrūvējamu vāciņu.
Būtiskākās sulu un nektāru jaunā iepakojuma priekšrocības esot lietošanas ērtums. Helicap ergonomiskais reljefs ļaujot daudz vieglāk atvērt vāciņu, un tā jaunā forma ar 30% platāku atvēruma diametru ļaujot vienmērīgāk bez šļakatām un efektīvāk bez atlikuma izliet iepakojumā esošo sulu. Pakas vāciņš esot arī vieglāks, kas nozīmē, ka tā ražošanā izmantots mazāk plastmasas.
Inese Lielpinka, SIA Cido Grupa pārstāve, skaidro: «Šīs inovācijas ir vērstas divos virzienos – pirmkārt, lai CIDO produkti pircējiem kļūtu ērtāki lietošanā un, otrkārt, to ražošana un iepakojums būtu pēc iespējas videi draudzīgāks.»
Iepakojums ar jaunās tehnoloģijas vāciņu tiks izmantots CIDO 1L Prisma iepakojuma sulām, nektāriem un sulu dzērieniem.
SIA Cido Grupa kapitāla daļu īpašnieks ir Dānijas akciju sabiedrība Royal Unibrew. 2011.gadu Cido Grupa noslēdza ar 33,2 miljonu latu lielu apgrozījumu un 925 tūkstošu latu peļņu, kas ir labākais uzņēmuma finanšu rezultāts pēdējo trīs gadu laikā.