AS Cēsu alus ražotais sidra zīmols Fizz šī gada pirmajā pusgadā izvirzījās līderos ar 44% Latvijas sidra tirgus daļu, tā kļūstot par populārāko sidru Latvijā.
Kā ziņo Cēsu alus sabiedrisko attiecību vadītāja Agita Baltbārde, saskaņā ar The Nielsen Company datiem sidra tirgus līdera maiņa jau sākās no pagājušā gada nogales.
Fizz pozīciju nostiprināšanā pagājušajā gadā kompānija ieguldījusi vērienīgas investīcijas – 400 tūkstošus latu tehnoloģiju un ražošanas jaudu paplašināšanā, alus darītavas ražotnē Cēsīs ir uzstādītas vīna pieņemšanas tvertnes, kas kopš šī gada marta nodrošinājis uzņēmumam iespēju sidru ražot uz vietas Cēsīs.
Cēsu alus ražotais sidrs Fizz ir sidra zīmols, kas skārdenēs tiek ražots un pildīts Latvijā un sastāda 70% no sidra tirgus skārdeņu iepakojumā. Pateicoties mērķtiecīgai investīciju politikai, pagājušajā gadā Cēsu alus uzstādījis 10 miljonu eiro vērtu Baltijā modernāko skārdeņu pildīšanas līniju.
«Neskatoties uz skarbo un Baltijas līmenī nekonkurētspējīgo valsts nodokļu politiku, gada sākumā ievērojami paaugstinot akcīzes nodokļa likmi sidram, zīmols Fizz ir spējis saglabāt un nostiprināt līderpozīcijas Latvijas tirgū. Tas apliecina patērētāju lojalitāti,» stāsta Cēsu alus produktu grupas vadītāja Ilona Riekstiņa.