2009.gadā pirmajos 4 mēnešos a/s Cēsu alus aizņēma jau 30% no Latvijas alus tirgus, salīdzinoši 2008.gadā Cēsu alus tirgus daļa Latvijas alus tirgū bija 27%.
Pēc tirgus izpētes kompānijas The Nielsen company datiem, Cēsu Premium 2009. gada pirmajos 4 mēnešos ir patērētāju iecienītākais produkts premium alus segmentā un, kompānija uzsver, ka kopējā alus patēriņa grozā Cēsu Premium ir otrais iecienītākais alus zīmols, ko apsteidz vien ekonomiskā segmenta alus PET iepakojumā. Šī gada sākumā veiktās investīcijas gaišā alus Mītava zīmola attīstībā ir ļāvušas šai alus šķirnei ieņemt stabilu augstāko pozīciju latviešu tradicionālā alus segmentā, informē Cēsu alus.
„Iedzīvotāju maksātspējas samazināšanās ietekmē gan alus patēriņa paradumu maiņu, gan iepakojumu izvēli, gan arī attieksmi pret produktu zīmoliem. Aizvien biežāk novērojams fakts, ka pircēji dod priekšroku cenas nevis zīmola vērtībai. Tādēļ vēl jo vairāk priecē tas, ka Cēsu alus vadošās alus šķirnes saglabā stabilu mērķauditoriju, kas novērtējuši šo zīmolu spēcīgās puses un kvalitāti, paliek lojāli iemīļotajiem produktiem,” tā a/s Cēsu alus valdes priekšsēdētāja Eva Sietiņsone Zatlere.
Cēsu alus 2009. gadā plāno palielināt tirgus daļu alus segmentā, turpināt attīstīt skārdeņu tirgu un ar vadošo Cēsu Premium zīmolu saglabāt līderpozīcijas premium alus segmentā.