Latvijas biškopības biedrības izsludinātajā 0.5 miljonu eiro vērtajā iepirkumā par medus un citu biškopības produktu popularizēšanu par uzvarētāju atzīta BB Aģentūra.
Par to liecina Iepirkumu uzraudzības biroja (IUB) mājaslapā publicētais paziņojums par lēmuma pieņemšanu. BB Aģentūras piedāvātā līgumcena ir 531 tūkstotis eiro.
Latvijas biškopības biedrības (LBB) izpilddirektore Rita Bartuševica informē, ka projektu plānots īstenot ES Tirgus veicināšanas programmas ietvaros. Šis jau ir otrs projekts, ko biedrība gatavojas realizēt. Iepriekšējos trīs gadus īstenots līdzīgs projekts, taču biškopji secinājuši, ka ar to ir par maz, lai mainītu sabiedrības viedokli par biškopības produktiem, tāpēc nolemts turpināt sabiedrības izglītošanu.
Skaidrība par to, vai ES atbalsta šī projekta īstenošanu varētu būt jūnijā vai jūlijā. Atbalsta intensitāte projektā ir 80 %, bet 20 % finansējums ir LBB līdzekļi. Pēc projekta realizēšanas 50 % finansējums būs no ES, bet pārējie 50 % - valsts nauda.
Kā liecina Crediweb informācija, BB Aģentūras valdes priekšsēdētājs ir Normans Graustiņš, uzņēmuma apmaksātais pamatkapitāls ir 2002 Ls un uzņēmums dibināts 2004. gadā.