Aprīlis un maijs zīmola Kiin komandai būs ļoti darbīgs laiks, jo jāpagūst piedalīties trīs izstādēs, turklāt divas no tām Eiropā un viena Āzijā. Izstāžu laikā galvenais akcents tiks likts uz Latvijas biškopju zeltu – bioloģisko medu, kā arī inovatīviem medus un bišu maizes produktiem, kādi pasaulē līdz šim neesot radīti.
Pirmā izstāde būs no 14.-16.aprīlim Polijas galvaspilsētā Varšavā World Food 2015, kur Kiin piedalīsies individuāli ar savu stendu. Šī izstāde tiek organizēta tikai otro gadu, tomēr tā ir specifiski orientēta uz starptautisko zīmolu piedāvājumu Polijas distributoriem un mazumtirdzniecības ķēdēm. Kiin mērķis ir izstādes laikā satikt delikatešu veikalu pārstāvjus un bioloģiskā medus distributorus, kurus interesētu Polijas tirgū ieviest augstas kvalitātes medus produktus.
Otra izstāde, kurā piedalīsies zīmols Kiin ar savu stendu, ir Šveicē, Ženēvā no 5.-7.maijam Vita Food 2015, kuras ietvaros tiek rīkota Finished Products 2015 ekspozīcija, kas orinetēta uz uztura bagātinātājiem un farmācijas produktiem. Šajā izstādē zīmols Kiin prezentēs oriģinālproduktu Nature Dots, kas radīts no bioloģiskās bišu maizes. Tāpat izstādes laikā Kiin prezentēs Superfood kategorijas medus – medu ar Zaļās tējas ekstraktu, medu ar Kanēļa ekstraktu, medu ar C vitamīnu, medu ar D vitamīnu un citus.
Trešā izstāde notiks paralēli Šveices izstādei – no 6.-8.maijam Ķīnā, Šanhajā – SIAL, kas ir Āzijas lielākā pārtikas izstāde. Šajā izstādē zīmols Kiin piedalīsies kopējā stendā ar citiem pasaules zīmoliem. «Zīmolam Kiin Ķīnā ir sadarbības partneri, kuri rūpējas par Latvijas medus izplatīšanu Ķīnā. Šobrīd esam vēl procesā, kur nepieciešams atrisināt Latvijas valsts un Ķīnas sadarbības dokumentāciju medus eksporta jautājumos, tomēr ceram, ka reāli darījumi šo procesu paātrinās,» tā komentē zīmola Kiin dibinātāja Vita Šteina.
Izstādēs zīmols Kiin piedalīsies ar Latvijas Investīciju Attīstības aģentūras (LIAA) sniegto atbalstu programmas Ārejo tirgu apgūšana – ārējais mārketings ietvaros.