Lai sāktu darbību apavu tirdzniecības biznesā, Baltijas valstīs lielākais apģērbu tirgotājs Apranga plāno Rīgā šāgada otrajā pusē atvērt divus apavu veikalus Aldo, vēsta biznesa avīze Verslo žinios, atsaucoties uz Apranga grupas mārketinga direktori Irmu Marcinkieni.
Pēc viņas teiktā, jau martā trīs Aldo veikali sāks darbību Lietuvā – tie vērs durvis iepirkšanās centros Akropolis Viļņā, Kauņā un Klaipēdā.
Attiecīgu franšīzes līgumu Apranga pērnā gada septembrī parakstīja ar Kanādas kompāniju Aldo.
«Līdz 2017.gadam ir plānots izveidot 15 veikalu tīklu [Baltijā]. Investīcijas mēs veicam paši saviem spēkiem. Investors ir grupas galvenā kompānija Apranga, taču mēs pašlaik nevaram atklāt investīciju apmēru. Mēs to darīsim, kad vērsim vaļā pirmos veikalus,» pastāstīja Apranga mārketinga vadītāja.
Pēc viņas sacītā, pašlaik Apranga risina sarunas ar vairākiem apģērbu zīmoliem, kas Baltijā vēl nav pārstāvēti. Marcinkiene šos zīmolus neatklāja. «Tomēr iespējams, ka mēs šogad patiešām pārsteigsim tirgus ar jauniem zīmoliem,» viņa piebilda.
Iepriekš Apranga paziņoja, ka apavu veikalu tīkla attīstīšana ir jauna tendence un jauns izaicinājums Apranga grupas darbībā. Grupa plāno piecu gadu laikā Lietuvā, Latvijā un Igaunijā atvērt aptuveni 15 Aldo veikalu, vēstī kompānija.
Aldo pašlaik pārvalda aptuveni 1500 apavu veikalu 66 pasaules valstīs. Gandrīz 600 veikalu darbojas ar franšīzes līgumiem.
Pašlaik Apranga Baltijā pārvalda 119 veikalu, no tiem 77 - Lietuvā, 31 - Latvijā un 11 - Igaunijā.
Apranga lielākais akcionārs ir koncerns MG Baltic ar 53,7% daļu.