Apavu mazumtirgotājs SIA Euroskor Latvijā šī gada pirmajā ceturksnī, investējot gandrīz 300 tūkstošus eiro, atvēris jaunu Clarks veikalu, kā arī veicis rekonstrukciju diviem Euroskor un vienam Ecco veikalam.
Tāpat uzņēmums ir uzsācis paplašināt savu darbību bērnu apavu segmentā, attīstot jaunu veikala konceptu - Euroskor Mini. Šī gada pirmajā pusgadā uzņēmums plāno vērt vaļā divus jaunus šāda veida veikalus. Kompānijas valdes loceklis Aldis Lūsis informē, ka arvien lielāku uzmanību cilvēki pievērš bērnu apaviem, kas izskaidrojams gan ar vecāku izglītošanos, gan problemātiku, ar ko vecākiem nākas saskarties bērnu augšanas procesā un pēdiņas attīstības laikā. Turklāt, ņemot vērā to, ka pēdējo gadu laikā bērnu apavu tirgus ir ne tikai pieaudzis, bet arī pārsniedzis pārdoto vīriešu apavu īpatsvaru, uzņēmums ir nolēmis pievērst tieši arvien lielāku uzmanību bērnu apavu segmentam. Šobrīd tirgus sadalījums ir šāds: sieviešu apavi – 55%, bērnu apavi – 24%, vīriešu apavi – 21%.
Turpinot jaunu zīmolu attīstību Latvijā, šī gada otrajā pusē uzņēmums uzsāks divu jaunu apavu zīmolu tirdzniecību Latvijā – Rockport un El Naturalista, no kuriem tieši El Naturalista būs pirmais «zaļais» apavu zīmols Latvijā. Tas nozīmē to, ka visi El Naturalista apavi būs izgatavoti no dabiskiem materiāliem, kas nav kaitīgi apkārtējai videi un kurus ir iespējams izmantot otrreizējai pārstrādei. Tāpat šī gada laikā uzņēmums plāno turpināt veikt rekonstrukcijas vairākiem esošajiem Euroskor veikaliem, kā arī vasaras beigās uzsākt apavu tirdzniecību internetā.