Jaunākais izdevums

Apavu mazumtirgotājs Euroskor, paplašinot savu darbību un pielāgojoties mūsdienu iepirkšanās tendencēm veikt pirkumus elektroniski, uzsācis tirdzniecību internetā – euroskor.lv/products/.

Aldis Lūsis, SIA Euroskor Latvijā valdes loceklis, sacīja: «Ņemot vērā to, ka mūsdienās aizvien vairāk darījumu un pirkumu tiek veikti elektroniskā veidā, esam izveidojuši jaunu uzņēmuma mājas lapu ar online veikalu. Mūsdienās iepirkšanās ar interneta starpniecību ir kļuvusi par vērā ņemamu tirdzniecības veidu, ko sāk izmantot arvien vairāk uzņēmumu visā pasaulē, to skaitā arī ražotāji.»

Jaunizveidotajā uzņēmuma online veikalā ir iespēja apskatīt un iegādāties vairāk nekā 250 dažādus apavus gan no sieviešu, gan vīriešu, gan arī bērnu kolekcijām. Tāpat ar interneta starpniecību ir iespēja iegādāties produktus apavu kopšanai. Savukārt preci var saņemt gan tuvākajā Euroskor veikalā, gan ar piegādi visā Latvijā, kas ir bezmaksas, pirkumiem virs 50 latiem.

Neskatoties uz tirdzniecības uzsākšanu internetā, uzņēmums arī turpmāk plāno atvērt jaunus veikalus un šā gada oktobrī t/c Galerija Rīga tiks vērts vaļā jauns ECCO apavu veikals, savukārt nākamajā gadā t/c Galerija Centrs tiks atklāts jauns Lloyd veikals.

Šobrīd uzņēmumam ir 34 veikali, tostarp 20 Euroskor zīmola veikali, 7 - Ecco, 2 - LLoyd, 3 - Tamaris un 2 - Clarks veikali. SIA Euroskor Latvijā ir 100% nacionālā kapitāla uzņēmums, kas dibināts 1991. gadā un kurā strādā vairāk nekā 140 darbinieki.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Euroskor nākamgad slēgs divus veikalus un ieguldīs līdzekļus vairāku veikalu renovācijā

LETA,23.12.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Apavu mazumtirgotāja SIA Euroskor Latvijā (Euroskor) nākamgad slēgs divus mazos veikalus un ieguldīs līdzekļus vairāku veikalu renovācijā, informē Euroskor valdes loceklis Aldis Lūsis.

Viņš skaidro, ka tā ir daļa no uzņēmuma plānotās optimizācijas plāna. «Patlaban varam apstiprināt informāciju par viena veikala slēgšanu Tērbatas ielā. Būtībā jau ilgāku laiku šo trīs mazo veikalu rādītāji bija neapmierinoši, tāpēc plānojam veikt šādu optimizāciju.»

Savukārt 2015.gadā Euroskor plāno atvērt divus jaunus mono zīmolu veikalus, taču, tā kā līgumi vēl nav noslēgti, publiski nosaukt šos zīmolus Lūsis nevar. «Varu tikai pateikt, ka viens būs Latvijā pirmais šī zīmola veikals.»

Nākamgad plānots arī ieguldīt lielus līdzekļus vairāku Euroskor pārvaldīto veikalu renovācijā, un nākamā gada pirmajā ceturksnī tiks modernizēti četri tīkla veikali.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Euroskor Latvijā formāli maina īpašnieku

Gunta Kursiša,28.02.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par apavu mazumtirgotāja SIA Euroskor Latvijā jauno īpašnieku kļuvis uzņēmums SIA AZ Holding, kurš pieder Euroskor Latvijā iepriekšējiem īpašniekiem Jānim Andersonam, Ērikam Zarahovičam un Raitim Zarahovičam, liecina Lursoft informācija.

J. Andersonam, Ē. Zarahovičam un R. Zarahovičam uzņēmumā AZ Holding pieder attiecīgi 75%, 20% un 5% kapitāldaļu, un tādējādi faktiskie uzņēmuma Euroskor Latvijā īpašnieki nav mainījušies.

Līdz ar Euroskor pārņemšanu kompānijai AZ Holding Baltijā kopumā pieder 52 veikali, no kureim 35 ir Euroskor izveidotais veikalu tīkls. Uzņēmuma pārstāvji sīkāk nekomentē SIA Euroskor Latvijā pievienošanu AZ Holding.

SIA Euroskor Latvijā valdes locekļa amatu ieņem Aldis Lūsis.

SIA AZ Holding ir īpašnieks arī tādiem uzņēmumiem kā SIA Tērbatas Investīcijas, kā arī ir līdzīpašnieks uzņēmumam SIA Ecco Baltic, kur AZ Holding pieder 50% kapitāldaļu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vidējais patērētājs apavu pirkšanā ir nelojāls, stāsta apavu tirgotājas SIA Euroskor Latvijā (Euroskor) valdes loceklis Aldis Lūsis.

Tiesa, šādi patērētāji vairāk novēroti Rīgā un citās lielākajās pilsētās esošajos daudzzīmolu veikalos, atzīmē Lūsis.

«Vidējais patērētājs ir tāds, kurš mīl eksperimentēt. Pircējs, kurš jau iepriekš nav izdomājis, ka pirks kāda noteikta zīmola apavus tirdzniecības centrā, kur ir daudz veikalu, nopirks apavus impulsa vadīts. Tā būs vairāku faktoru sakritība - labs pārdevējs, uzrunājoša izvēle, cena vai kaut kas cits,» skaidro Lūsis.

Viņš arī norāda, ka, vērojot patērētāju uzvedību, var teikt, ka Latvijas sabiedrībā ir īsa atmiņa ne tikai attiecībā uz politiskajiem procesiem, bet arī attiecībā uz iepirkšanos.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Apavu mazumtirgotāja SIA «Euroskor Latvijā» apgrozījums 2017. gadā bija 9,036 miljoni eiro, kas bija par 53 tūkstošiem eiro jeb 0,6% mazāk nekā gadu iepriekš, ziņo «Lursoft» Klientu portfelis.

Savukārt uzņēmuma peļņa bija 10,5 tūkstoši eiro, kas bija 22 reizes mazāka nekā gadu iepriekš. SIA «Euroskor Latvijā» gada pārskata vadības ziņojumā norāda, ka peļņas samazinājums saistīts ar pastāvīgi pieaugošo konkurenci un nelabvēlīgo sezonalitātes ietekmi.

2017.gadā SIA «Euroskor Latvijā» mazumtirdzniecības tīklu veidoja 31 apavu veikals, no kuriem 17 bija «Euroskor» daudzzīmolu apavu veikali un 14 monozīmola veikali. Uzņēmuma nodarbināto darbinieku skaits pieauga līdz 124 cilvēkiem, savukārt tā kopējie maksājumi valsts kopbudžetā bija 1,603 miljoni eiro.

Pagājušajā gadā SIA «Euroskor Latvijā» uzsāka saimniecisko darbību Igaunijā un Lietuvā. Uzņēmums atvēra pirmos specializētos «Lloyd» zīmola apavu un aksesuāru veikalus Viļņā un Tallinā, kopā ieguldot vairāk nekā 300 tūkstošus eiro, sacīts tā gada pārskatā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Neskatoties uz to, ka šogad apavu tirgotāji var cerēt uz pozitīvu dinamiku, kopumā nozarē ir sagaidāma liela spriedze un asa konkurence par Latvijā esošajiem pircējiem, stāsta apavu tirgotājas SIA Euroskor Latvijā (Euroskor) valdes loceklis Aldis Lūsis.

Viņš norāda, ka kopējais apavu mazumtirdzniecības apjoms aug, savukārt straujāk par apgrozījumu aug veikalu skaits. Tas liecina, ka konkurence kļūst intensīvāka, kā dēļ strādāt ir arvien grūtāk un grūtāk.

«Lai arī šogad tirgū varam cerēt uz pozitīvu dinamiku, tomēr konkurences ziņā lielāko spēlētāju vidū nekādas pārmaiņas nav gaidāmas - liels saspringums un ļoti asa cīņa starp apavu mazumtirgotājiem turpināsies.

Pat tad, ja mēs runājam par lielākajiem spēlētājiem, jāņem vērā, ka viņiem visiem ir relatīvi nelielas tirgus daļas,» skaidro Lūsis.

Lielākie spēlētāji apavu tirdzniecībā Latvijā ir Euroskor, NS King, Eiropas apavi, Danija. Tāpat salīdzinoši spēcīgs spēlētājs ir arī CCC, kas Latvijas tirgū ienāca pirms diviem gadiem. «Gandrīz visi lielākie spēlētāji ir vienos un tajos pašos tirdzniecības centros, koridoros, un nereti mums pārklājas kāda klāsta daļa,» atzīst Lūsis.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Euroskor jaunu izaicinājumu priekšā

Sandra Dieziņa,11.05.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

25 gadu laikā izdevies realizēt teju piecus miljonus apavu pāru

Tāda ir SIA Euroskor Latvijā bilance, atskatoties uz līdzšinējo darbību ceturtdaļgadsimta garumā. Sākums bija ļoti drosmīgs, un tajā laikā maz kas bija tāds, ko šodien uzskatām par pašsaprotamu, atceras Euroskor Latvijā valdes loceklis Aldis Lūsis. Euroskor saknes meklējamas Zviedrijā, kur pēc Otrā pasaules kara izceļojušie latvieši Rūdolfs un Margareta Kerli atvēra savu pirmo apavu veikalu, kura turpinājums Latvijā jau bija 1992. gadā izveidotā firma SIA Euroskor Latvijā.

«Euroskor savā laikā ir daudzus pazīstamus zīmolus atvedis uz Latviju – gan Ecco, gan Lloyd un citus,» stāsta A. Lūsis.

Turpmākie izaicinājumi būs jaunu zīmolu piesaiste, interneta veikala attīstība un tas, kā pircēju uzrunāt internetā. «Jādomā arī, kā apavu veikalu padarīt interesantāku tiem jauniešiem, kas šobrīd dzīvo tikai pa internetu,» piebilst A. Lūsis. Pirkumi internetā aug straujāk nekā veikalos, apliecina Euroskor Latvijā dati - pagājušajā gadā pieaugums interneta veikalā bija 26% pret 2015. gadu, kamēr mazumtirdzniecības veikalos – nepilns procents. Jāņem arī vērā, ka apavus tirgo arī nespecializētajos veikalos, piemēram, apģērbu un pat pārtikas veikalos. Euroskor Latvijā gan neplāno tirgot pārtiku savos veikalos, bet sortimenta paplašināšana ar aksesuāriem un citām precēm gan varētu būt iespējama.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Eiro ieviešana Euroskor izmaksās ap 5000 latu

Lelde Petrāne,05.06.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Lai arī pagaidām šķiet, ka laika līdz praktiskajai eiro ieviešanai vēl ir daudz – vairāk nekā pusgads, tomēr praksē lielai daļai risinājumu jābūt gataviem jau uz 1. oktobri, kad precēm būs jānorāda cenas gan latos, gan eiro,» norāda apavu mazumtirdzniecības tīkla Euroskor vadītājs Aldis Lūsis. SIA Euroskor Latvijā aprēķini liecina, ka eiro ieviešana uzņēmumam izmaksās aptuveni 5000 latus.

«Lai arī rēķinām, ka kopējās eiro ieviešanas izmaksas būs 5000LVL apmērā, joprojām šobrīd vēl nav skaidras dažas izmaksu pozīcijas, piemēram, kādi būs bankas izdevumi saistībā ar eiro skaidras naudas sākuma atlikuma nodrošināšanu veikalos. Tāpat paredzam, ka darba gaitā atklāsies kādi risināmi jautājumi, tāpēc, visticamāk, iepriekšminētā summa varētu pieaugt kādu 10-15% robežās,» sacīja A. Lūsis.

Euroskor vadītājs uzsver, ka eiro ieviešanas izmaksas noteikti netiks ierēķinātas preču cenās nākamgad, jo uzņēmums prognozē, ka vispārēja ekonomiskās vides uzlabošanās kompensēs šos ieguldījumus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Euroskor peļņa sarukusi četras reizes

Žanete Hāka,02.07.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Apavu mazumtirgotāja SIA Euroskor Latvijā apgrozījums palielinājies par 3,76%, sasniedzot 9,69 miljonus eiro, bet, neskatoties uz apgrozījuma kāpumu, tirgotāja peļņa pērn sarukusi vairāk nekā četras reizes, samazinoties līdz 39,783 tūkstošiem eiro, liecina Lursoft dati.

2013.gadā uzņēmums lielu uzsvaru licis uz saimnieciskās darbības efektivitātes celšanu, kā rezultātā slēgti divi nerentabli veikali un atvērti divi jauni, no kuriem viens ir Lloyd veikals t/c Galerija Centrs, bet otrs – Euroskor veikals Madonā. Pērn arī uzņēmums turpinājis darbu pie internetveikala darbības attīstīšanas, kā rezultātā internetveikala apgrozījums, salīdzinot ar 2012.gadu, būtiski pieaudzis.

2013.gada beigās SIA Euroskor Latvijā tīklu veidojuši 35 veikali, no kuriem 22 bijuši Euroskor daudzzīmolu apavu veikali, bet 13 – viena zīmola veikali (ECCO, Lloyd, Tamaris, Clarks).

Neskatoties uz konkurences pieaugumu apavu mazumtirdzniecības nozarē, pagājušajā gadā SIA Euroskor Latvijā Iesniegtajā vadības ziņojumā tirgotājs norāda, ka šogad tā attīstības stratēģija paredz mazumtirdzniecības tīkla paplašināšanu un esošo veikalu modernizācijas turpināšanu. Šogad noslēgts telpu nomas līgums par jauna Euroskor veikala atvēršanu Talsos, kā arī plānots atvērt jaunu Clarks apavu veikalu t/c Domina.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uzņēmums Euroskor Latvijā, investējot nepilnu pusmiljonu eiro, paplašina savu darbību, atverot zīmola LLOYD veikalus arī Lietuvā un Igaunijā, informē uzņēmums.

Kā norāda SIA Euroskor Latvijā vadītājs Aldis Lūsis, šis ir pirmais solis uzņēmuma darbības attīstībai Baltijas valstu mērogā: «Tuvāko trīs gadu laikā plānojam izveidot 10 LLOYD zīmola veikalu tīklu Latvijā un kaimiņvalstīs.»

«Latvijas tirgus ir neliels un ļoti piesātināts ar konkurenci apavu mazumtirdzniecības nozarē, tādēļ, lai veiksmīgi turpinātu uzņēmuma izaugsmi, esam nolēmuši attīstīt tirdzniecību Baltijas mērogā,» stāsta Aldis Lūsis. 1.septembrī darbu sācis pirmais Euroskor Latvijā atvērtais LLOYD veikals Lietuvā – tirdzniecības centrā Panorama, Viļņā. Novembrī durvis vērs arī LLOYD veikals Igaunijā – Tallinas tirdzniecības centrā Viru.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Euroskor: Latvijā cilvēki sākuši tērēt vairāk apavu iegādei

Gunta Kursiša,20.02.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Apavu mazumtirgotāja SIA Euroskor Latvijā pagājušajā gadā palielinājis apgrozījumu līdz astoņiem miljoniem latu, kas ir par 11% vairāk, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, informē uzņēmuma pārstāvji.

Uzņēmums skaidro pārdošanas apjomu kāpumu ar kopējo ekonomisko situāciju valstī. «Pēc krīzes nozarē jau vairākas gadus novērojama pozitīva attīstība ar mērenu pārdošanas apjomu palielināšanos, kas iet kopsolī ar ekonomikas izaugsmi valstī. Lai arī ir krasi pieaugusi konkurence, īpaši vidējā un zemākā cenu segmentā, un tirgū ienākuši jauni zīmoli, cilvēki ir sākuši tērēt vairāk apavu iegādei,» uzskata uzņēmuma valdes loceklis Aldis Lūsis.

Viņš prognozē, ka šogad apgrozījuma pieauguma temps varētu būt mazāks, un vienlaikus pieaugs arī uzņēmuma izmaksas. 2013. gadā SIA Euroskor Latvijā vadība paredz apgrozījuma pieaugumu 7% apmērā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Euroskor apgrozījis 11,7 miljonus

Lelde Petrāne,26.02.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Apavu mazumtirgotājas SIA Euroskor Latvijā apgrozījums 2013. gadā, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, pieaudzis par 4% līdz 11,7 miljoniem eiro, liecina uzņēmuma sniegtā informācija.

Kā norāda Aldis Lūsis, SIA Euroskor Latvijā valdes loceklis, lai arī pakāpeniski uzlabojas Latvijas iedzīvotāju pirktspēja, kas kopumā veido pozitīvu mazumtirdzniecības attīstības dinamiku, apavu tirdzniecības nozarē šā gada rudens/ziemas sezonā pieauguma tempi sāka sarukt, taču tas lielā mērā skaidrojams ar silto ziemu.

«Prognozējam, ka šogad nozarē kopumā būs redzama pozitīva attīstības dinamika, un Euroskor plāno apgrozījuma pieaugumu 5% apmērā,» norāda A. Lūsis. «Šā gada attīstības plānu ietvaros plānojam atvērt divus jaunus veikalus - Euroskor un Clarks, kā arī modernizēt vairākus esošos veikalus un turpināt attīstīt interneta veikala darbību, kas pērn uzrādījis straujus izaugsmes tempus,» viņš stāstīja.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Euroskor peļņa pieaugusi septiņas reizes

Zane Atlāce-Bistere,23.05.2017

Apavu nozarē tirdzniecība internetā kļūst par arvien būtikāku biznesa daļu, norāda SIA Euroskor Latvijā valdes loceklis Aldis Lūsis

Foto: Ieva Čīka/LETA

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uzlabojot uzņēmuma efektivitāti, Euroskor Latvijā 2016. gadā peļņu palielinājis septiņas reizes - no 33 tūkstošiem 2015.gadā līdz 232 tūkstošiem pērn, informē uzņēmumā.

Uzņēmums pērn apgrozījis 9,1 miljonu eiro. «Veikalu tīkla reorganizācija un uzņēmuma efektivitātes paaugstināšana bijis mūsu prioritārais mērķis pēdējo divu gadu laikā, kas ļāvis mums 2016.gadu aizvadīt veiksmīgi, sasniedzot pozitīvu izaugsmes bilanci ar mazāku veikalu skaitu nekā 2015.gadā,» norāda SIA Euroskor Latvijā valdes loceklis Aldis Lūsis.

Straujāko izaugsmi pērn piedzīvojis Euroskor Latvijā interneta veikals, kāpinot apgrozījumu par 26%. A.Lūsis piebilst, ka apavu nozarē tirdzniecība internetā kļūst par arvien būtikāku biznesa daļu.

Pozitīvo kopējo apavu tirdzniecības nozares izaugsmi veicinājis Latvijas iedzīvotāju privātā patēriņa un pirktspējas pieaugums. Pēdējo gadu tirdzniecības tendences rāda, ka cilvēki ik gadu izvēlas arvien dārgākus un kvalitatīvākus apavus, priekšroku dodot zināmu zīmolu ražojumiem, secina A. Lūsis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Investējot 80 tūkstošus eiro, piektdien veikalu tīkls Euroskor atvēris jaunu veikalu Ventspilī, tirdzniecības centrā Tobago, informē veikala pārstāvji.

«Šogad strādājam pie tīkla attīstīšanas Kurzemes reģionā,» norāda veikalu tīkla Euroskor Latvijā vadītājs Aldis Lūsis. «Jaunais veikals Ventspilī mums ļaus krietni dažādot savu sortimentu un strādāt ar dažādām pircēju grupām.»

Arī līdzšinējais Euroskor veikals Annas ielā 7 turpinās darbu, uzsver A.Lūsis, norādot, ka izmaiņas skars arī esošā veikala plauktus – tajā klientiem piedāvās apavus no nedaudz ekonomiskāku zīmolu klāsta.

«Otra veikala atvēršana Ventspilī ir viens no soļiem mūsu tirdzniecības tīkla attīstīšanā Kurzemes reģionā, norāda A.Lūsis. Septembrī pēc rekonstrukcijas jaunās un daudz plašākās telpās durvis vērs arī Euroskor veikals Tukumā, tirdzniecības centrā Tukums, Pasta ielā 14,» norāda Aldis Lūsis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Bērnu apavu bizness ir ļoti sarežģīts - cieši saistīts ar sezonalitāti, demogrāfijas rādītājiem valstī, iedzīvotāju pirktspēju, trešdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.

Bērnu apavu bizness nav tik ienesīgs kā pieaugušo, bet konkurence ir spēcīga abos segmentos, atzīst DB aptaujāti mazumtirgotāji. Vieglāk klājas tiem veikaliem, kas ir nomnieki tirdzniecības centros, bet izdzīvot un pastāvēt ir iespējams arī tiem, kuru veikali atrodas citviet Rīgas ielās un arī reģionu pilsētās. Lielākoties bērnu apavus kā atsevišķu preču grupu piedāvā tirgotāji, kuru plauktos atrodamas preces arī pieaugušajiem. Tādi veikalnieki, kuri specializējušies tikai un vienīgi bērnu apavu tirdzniecībai, Latvijā ir maz.

1. septembra sindroms

Savulaik atsevišķi bērnu apavu veikali Rīgā ir bijuši Euroskor un Ecco, bet tagad tie ir aizvērti, jo šajā biznesā ir grūti nodrošināt normālus un vienmērīgus pārdošanas apjomus visu gadu. Pašlaik Euroskor viens specializēts bērnu apavu veikals ir Valmierā. «Tirgotājiem bērnu apavi ir daļa no kopējā sortimenta, kura īpatsvars svārstās no 15 līdz 20%. Tā ir salīdzinoši neliela daļa no kopējā veikala pārdošanas apjoma, bet, lai nodrošinātu bērnu produkcijas klāstu, ir jāiegulda liels darbs,» stāsta SIA Euroskor valdes loceklis Aldis Lūsis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada pirmajos astoņos mēnešos par 18% pieaudzis TAX free pirkumu skaits, salīdzinot ar tādu pašu laika posmu pērn, liecina veikalu tīkla Euroskor novērojumi. Šis ir augstākais rādītājs pēdējo gadu laikā.

«Lai arī daudzās nozarēs tirdzniecība Krievijas un Ukrainas konflikta dēļ ir samazinājusies, apavu tirdzniecības segmentā vērojams pretējais – pirkumu skaits no austrumu valstu tūristiem, īpaši Krievijas pilsoņiem, būtiski pieaudzis,» norāda veikalu tīkla Euroskor Latvijā vadītājs Aldis Lūsis.

«Interesanti, ka, lai arī TAX free apavu pirkumu skaits audzis par 18%, vidējā pirkuma vērtība samazinājusies par 14%, turklāt dārgākos veikalos kritušies ir abi rādītāji,» uzsver A. Lūsis.

Arī Global Blue Latvija pētījums par TAX free pirkumiem Latvijā laika posmā no šā gada janvāra līdz augustam apliecina ārvalstu tūristu pirkumu skaita pieaugumu. «Turklāt ir dubultojies to pircēju skaits, kuri Latvijā no Krievijas ieradušies ar mašīnu – no tā varam secināt, ka viens no viņu mērķiem, apmeklējot mūsu valsti, bijusi iepirkšanās,» skaidro A. Lūsis.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Euroskor apgrozījums audzis par 10,72%

Žanete Hāka,03.06.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pērn apavu tirgotājs AS Euroskor Latvijā strādājis ar 6,563 milj.Ls apgrozījumu, kas, salīdzinot ar 2011.gadu, ir par 10,72% vairāk, liecina Lursoft dati.

Pārskata gadu tirgotājs noslēdzis ar 117,1 tūkstošu latu peļņu. Uzņēmumā nodarbināti 126 darbinieki.

Pagājušā gada nozīmīgākie apavu tirgotāja SIA Euroskor Latvijā notikumi bijuši divu jaunu veikalu atvēršana Rīgā, kā arī izstrādātā jaunā uzņēmuma mājas lapa un uzsākta apavu tirdzniecība internetā.

Uzņēmuma turpmākās attīstības stratēģija paredz š paplašināt mazumtirdzniecības tīklu, modernizējot jau esošos veikalus.

Sadarbībā ar jauniem preču piegādātājiem uzņēmuma vadība plāno šogad arī uzlabot un paplašināt savu preču sortimentu.

SIA Euroskor Latvijā vienīgais kapitāldaļu turētājs ir SIA AZ Holding, kas, savukārt, pieder Jānim Andersonam, Raitim Zarahovičam un Ērikam Zarahovičam. Vēl bez Euroskor Latvijā SIA AZ Holding pieder arī SIA Tērbatas Investīcijas un SIA ECCO Baltic.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Euroskor paplašina darbību un sāks tirgot «zaļos» apavus

Sandra Dieziņa,21.05.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Apavu mazumtirgotājs SIA Euroskor Latvijā šī gada pirmajā ceturksnī, investējot gandrīz 300 tūkstošus eiro, atvēris jaunu Clarks veikalu, kā arī veicis rekonstrukciju diviem Euroskor un vienam Ecco veikalam.

Tāpat uzņēmums ir uzsācis paplašināt savu darbību bērnu apavu segmentā, attīstot jaunu veikala konceptu - Euroskor Mini. Šī gada pirmajā pusgadā uzņēmums plāno vērt vaļā divus jaunus šāda veida veikalus. Kompānijas valdes loceklis Aldis Lūsis informē, ka arvien lielāku uzmanību cilvēki pievērš bērnu apaviem, kas izskaidrojams gan ar vecāku izglītošanos, gan problemātiku, ar ko vecākiem nākas saskarties bērnu augšanas procesā un pēdiņas attīstības laikā. Turklāt, ņemot vērā to, ka pēdējo gadu laikā bērnu apavu tirgus ir ne tikai pieaudzis, bet arī pārsniedzis pārdoto vīriešu apavu īpatsvaru, uzņēmums ir nolēmis pievērst tieši arvien lielāku uzmanību bērnu apavu segmentam. Šobrīd tirgus sadalījums ir šāds: sieviešu apavi – 55%, bērnu apavi – 24%, vīriešu apavi – 21%.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Euroskor apgrozījums pirmajā pusgadā audzis par 5,4%; prognozē asāku konkurenci

Lelde Petrāne,02.10.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Apavu mazumtirgotāja Euroskor Latvijā dati rāda, ka 2013. gada pirmajā pusgadā uzņēmuma apgrozījums pieaudzis par 5,4%, sasniedzot 3,64 miljonus latu.

Mēreno pieaugumu uzņēmums skaidro ar pakāpenisku pirktspējas uzlabošanos un attiecīgi pozitīvu mazumtirdzniecības dinamiku kopumā. Tāpat pozitīvi apgrozījuma apjomu ir ietekmējusi jaunā LLoyd veikala atvēršana šā gada pavasarī.

Aldis Lūsis, SIA Euroskor Latvijā valdes loceklis, skaidro: «Neskatoties uz to, ka ir izveidojusies apgrozījuma pieauguma tendence, jau vairākas sezonas pēc kārtas pārdošanas izdevumi ir pieauguši straujāk par apgrozījumu, tas ir licis visiem apavu nozares uzņēmumiem strādāt efektīvāk. Tāpat arvien vairāk var izjust konkurences pastāvīgu pieaugumu un veikalu skaita palielināšanos. Līdz ar to nozares uzņēmumiem arvien vairāk pūles jāvelta klientu piesaistīšanas aktivitātēm. Prognozēju, ka arī turpmāk konkurence apavu tirgū pieaugs, jo Latvijā vēl var ienākt jaunu konceptu veikali, kas neizbēgami novedīs pie tirgus konsolidācijas.»

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Euroskor izmantos auto elektromobili

Lelde Petrāne,18.08.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Apavu mazumtirgotājs SIA Euroskor Latvijā ikdienas darba pienākumu veikšanai sāks izmantot auto elektromobili, informēja tā pārstāve Džeina Tauriņa.

«Ņemot vērā to, ka Euroskor ir vairāk nekā 20 veikali Rīgā un ikdienā pa pilsētu ir daudz jāpārvietojas, tad auto elektromobiļa izmantošana ir gan ekonomisks, gan videi draudzīgs risinājums. Esam zaļi domājošs uzņēmums un jauno auto plānojam izmantot ikdienas darbā, jo veikalu pārvaldīšanas sistēma paredz to regulāru apmeklēšanu. Ar pilnu akumulatoru uzlādi elektromobilis spēj nobraukt līdz 160 km, bet tā patēriņa izmaksas uz šo attālumu ir tikai 2,83 eiro,» norāda Aldis Lūsis, uzņēmuma valdes loceklis.

Elektromobilis VW E-Up iegādāts ar valsta atbalstu Klimata pārmaiņu finanšu instrumenta finansētā projekta ietvaros. Atbalsta programmas mērķis ir veicināt siltumnīcefekta gāzu emisijas samazināšanu, atbalstot transportlīdzekļu iegādi, kas pēc savas konstrukcijas kā vienīgo mehānisko dzinējspēku izmanto enerģiju no transportlīdzeklī glabātās elektroenerģijas un kuru siltumnīcefekta gāzu emisijas ir 0 g/km.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Euroskor: pieaug apavu tirdzniecība

Sandra Dieziņa,20.08.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada pirmajā pusgadā SIA Euroskor Latvijā apavu tirdzniecība pieaugusi par 16%, sasniedzot 2.86 miljonus latu apgrozījumu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Piektdienas intervija ar Euroskor Latvijā vadītāju Aldi Lūsi

Lelde Petrāne,13.03.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Biznesa portāls Db.lv piedāvā piektdienas mini interviju sēriju. Katru nedēļu kāds no uzņēmējdarbības vides pārstāvjiem sniedz atbildes uz jautājumiem - gan nopietniem, gan arī personīgākiem.

Uz jautājumiem šonedēļ atbild apavu mazumtirgotājas SIA Euroskor Latvijā vadītājs Aldis Lūsis. Tas ir latviešu ģimenes uzņēmums, kas strādā jau vairāk nekā 50 gadus. Sākotnējās saknes ir Zviedrijā, bet Latvijā deviņdesmito gadu sākumā tas atvēra pašu pirmo rietumu standartiem atbilstošo apavu veikalu.

- Kāpēc Jūs strādājat šajā uzņēmumā/nozarē?

Šī ir ļoti dinamiska nozare, tāpēc uzņēmumā varu īstenot interesantus un jaunus projektus. Ir ļoti liels izaicinājums piedāvāt klientiem tieši to iepirkšanās pieredzi, kas der un patīk daudziem. Un te nav runa tikai par apavu izvēli, bet arī par iepirkšanās vides veidošanu. Turklāt Euroskor Latvijā iekšējā darba vide, uzņēmuma kultūra un vērtības iet roku rokā ar manu redzējumu, kā gūt panākumus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Euroskor Latvijā šefs: interneta veikals nostrādā kā labs reklāmas un mārketinga instruments

Lelde Petrāne,04.10.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Viens tirgotājs piedāvā atlaides, citi seko, lai nezaudētu pircējus. Latvijā ierasta prakse ir tā, ka ir īss pilnu cenu periods, tad intensīvs atlaižu periods un pēc tam izstiepta izpārdošana,» intervijā laikrakstam Diena sacījis Euroskor Latvijā šefs Aldis Lūsis.

Jautāts par konkurenci, viņš atbildējis: «Vienmēr liekas, ka nozarē, kurā strādā, ir visasākā konkurence, bet, objektīvi vērtējot, apavu mazumtirdzniecībā konkurence ir nežēlīga. Pircēju vairāk nekļūst, tieši pretēji, jo iedzīvotāju skaits Latvijā sarūk, bet apavu veikalu skaits pieaug, tāpēc stiprākie uzņēmumi vājākajam cenšas pircējus atņemt ar dažādām akcijām, atlaidēm.»

Runājot par nesen sākto apavu tirdzniecību internetā, A. Lūsis atklājis: «Apavu tirdzniecību e-veikalā esam sākuši soli pa solim mūsu mājaslapas ietvaros. Iepriekš izpētījām citu uzņēmumu pieredzi un secinājām, ka tirdzniecība internetā vērtējama kā ļoti perspektīvs, strauji augošs uzņēmējdarbības virziens, jo patlaban liels skaits cilvēku visu nepieciešamo pērk internetā.»

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Apavu mazumtirgotājs Latvijā Euroskor Latvijā 20 gadu darbības laikā pārdevis 3 miljonus apavu pāru.

Kā liecina apavu mazumtirgotāja Euroskor Latvija dati, tad Latvijas iedzīvotāji vidēji gada laikā apavu iegādei tērē aptuveni 45 latus.

Kā informē Aldis Lūsis, Sia Euroskor Latvijā valdes, vispieprasītākie ir sieviešu apavi, kas veido 55% no visas pārdotās produkcijas, tālāk seko bērnu apavi – 24%, un tikai tad 21% sastāda vīriešu apavi. Savukārt attiecībā uz sezonalitāti, uzņēmuma apkopotie dati liecina, ka pavasarī un vasarā apavus pērk par 12% vairāk nekā rudenī un ziemā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Euroskor Latvijā vadītājs: Reģionos strādāt ir vieglāk nekā Rīgā

Dienas Bizness,02.06.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Apavu ražošana ir sarežģīta, jo tajā bez roku darba iztikt nav iespējams. Ja kāds uzņēmējs izlemtu, ka tieši Latvijā attīstīs vērienīgu apavu ražošanu, tad būtu jārēķinās ar to, ka vietējais tirgus ir mazs, tāpēc būtu ļoti sarežģīti saražoto produkciju pārdot lielos apjomos, turklāt arī iekarot eksporta tirgus ar mūsu valstī ražotajiem apaviem būtu grūti. Lai Latvijā ražotie apavi būtu konkurētspējīgi eksporta tirgos, nepieciešama ļoti laba kvalitāte, sava īpaša pievienotā vērtība, turklāt vēl arī patērētājam pieņemama cena, bet tas nav viegli panākams, saka Euroskor Latvijā valdes loceklis Aldis Lūsis intervijā laikrakstam Diena.

Fragments no intervijas

Mēdz teikt, ka apavu iegādes apjomi ir viens no sabiedrības labklājības reālajiem rādītājiem. Vadoties pēc šī kritērija, Latvijā labklājība aug?

Mainās iedzīvotāju iepirkšanās paradumi. Vērtējot pēc tā, ka daudzi pircēji apavus pērk atlaižu laikā, jāsecina, ka Latvijas iedzīvotāji kļūst racionālāki. Dažādas atlaižu akcijas kļūst par aizvien spēcīgāku magnētu. Kādreiz izpārdošanas bija tikai dažas reizes gadā, mainoties sezonai, tagad bieži ir arī starpsezonu izpārdošanas. Kopumā Latvijā pircēju vidū dominē vēlme nopirkt pēc iespējas kvalitatīvāku preci par pēc iespējas zemāku cenu. Maz ir tādu pircēju, kuri lepojas, ka ir kādu preci nopirkuši par augstu cenu, daudz vairāk ir tādu cilvēku, kuri lepojas, ka vērtīgu preci nopirkuši lēti un izdevīgi. Pircējiem psiholoģiski nepieciešams gandarījums, ka par preci nav pārmaksāts.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

Talsos grasās atklāt jauno Daudzfunkcionālo centru ar 20 veikaliem

Gunta Kursiša,20.05.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Talsu novadā ekspluatācijā pieņemta Daudzfunkcionālā centra otrā kārta. Līdz Jāņiem centrā darbus sāks aptuveni 20 veikali, Db.lv informējaTalsu novada pašvaldības pārstāve Ivonna Vicinska.

Daudzfunkcionālā centra projekts sadalīts vairākās kārtās. Pēc pirmās kārtas nodošanas ekspluatācijā vienā ēkas daļā darbu uzsāka mazumtirgotāja Maxima Latvija veikals Maxima XX un vairākas citas tirdzniecības vietas. Projekta otrajā kārtā iekļauts viss ēkas daļas pirmais stāvs un daļa iepretī esošās stāvvietas, skaidroja I. Vicinska.

Plānots, ka Daudzfunkcionālajā centrā no 19. jūnija būs pārstāvēti vairāki veikalu zīmoli. 2400 kvadrātmetrus aizņems tirgotājs Cenuklubs.lv, bet pārējās tirdzniecības vietas aizņems, piemēram, kosmētikas preču tirgotājs Douglas, Jāņa Rozes grāmatnīca, apavu tirgotājs Euroskor, apakšveļas tirgotājs Lauma Lingerie u.c..

Komentāri

Pievienot komentāru