«Viens tirgotājs piedāvā atlaides, citi seko, lai nezaudētu pircējus. Latvijā ierasta prakse ir tā, ka ir īss pilnu cenu periods, tad intensīvs atlaižu periods un pēc tam izstiepta izpārdošana,» intervijā laikrakstam Diena sacījis Euroskor Latvijā šefs Aldis Lūsis.
Jautāts par konkurenci, viņš atbildējis: «Vienmēr liekas, ka nozarē, kurā strādā, ir visasākā konkurence, bet, objektīvi vērtējot, apavu mazumtirdzniecībā konkurence ir nežēlīga. Pircēju vairāk nekļūst, tieši pretēji, jo iedzīvotāju skaits Latvijā sarūk, bet apavu veikalu skaits pieaug, tāpēc stiprākie uzņēmumi vājākajam cenšas pircējus atņemt ar dažādām akcijām, atlaidēm.»
Runājot par nesen sākto apavu tirdzniecību internetā, A. Lūsis atklājis: «Apavu tirdzniecību e-veikalā esam sākuši soli pa solim mūsu mājaslapas ietvaros. Iepriekš izpētījām citu uzņēmumu pieredzi un secinājām, ka tirdzniecība internetā vērtējama kā ļoti perspektīvs, strauji augošs uzņēmējdarbības virziens, jo patlaban liels skaits cilvēku visu nepieciešamo pērk internetā.»
«Ar pirmajiem finanšu rādītājiem esam apmierināti. Jāatzīst, ka man, veidojot interneta veikalu, bija zināms skepticisms pret šo ieceri, bet nevar noliegt, ka pazīstamu zīmolu, kas ieguvuši pircēju uzticību, pārdošanai e-vidē ir perspektīva. Gluži nezināmus zīmolus, nepaturējuši rokās, nepielaikojuši, cilvēki, loģiski, internetā pērk krietni retāk,» skaidrojis Euroskor Latvijā šefs.
«Vēl viens pluss, ko iegūst uzņēmums, izveidojot interneta veikalu, ir tāds, ka cilvēks izpēta preču piedāvājumu e-vidē, pēc tam dodas uz veikalu Rīgā vai citur Latvijā un noskatīto preci nopērk. Jau esam secinājuši, ka interneta veikals nostrādā kā labs reklāmas un mārketinga instruments,» atklājis uzņēmuma vadītājs.