Apavu mazumtirgotāja SIA Euroskor Latvijā pagājušajā gadā palielinājis apgrozījumu līdz astoņiem miljoniem latu, kas ir par 11% vairāk, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, informē uzņēmuma pārstāvji.
Uzņēmums skaidro pārdošanas apjomu kāpumu ar kopējo ekonomisko situāciju valstī. «Pēc krīzes nozarē jau vairākas gadus novērojama pozitīva attīstība ar mērenu pārdošanas apjomu palielināšanos, kas iet kopsolī ar ekonomikas izaugsmi valstī. Lai arī ir krasi pieaugusi konkurence, īpaši vidējā un zemākā cenu segmentā, un tirgū ienākuši jauni zīmoli, cilvēki ir sākuši tērēt vairāk apavu iegādei,» uzskata uzņēmuma valdes loceklis Aldis Lūsis.
Viņš prognozē, ka šogad apgrozījuma pieauguma temps varētu būt mazāks, un vienlaikus pieaugs arī uzņēmuma izmaksas. 2013. gadā SIA Euroskor Latvijā vadība paredz apgrozījuma pieaugumu 7% apmērā.
Pērn uzņēmums investēja teju 300 tūkst. eiro jaunu Clarks un Ecco veikalu atvēršanā, kā arī divu Euroskor un viena Ecco veikala rekonstrukcijā.
2010.gadā uzņēmuma apgrozījuma pieaugums attiecībā pret iepriekšējo gadu bija 5% apmērā, bet 2011.gadā – 2% apmērā.
Šobrīd uzņēmumam ir 35 veikali, tostarp 19 Euroskor zīmola veikali, trīs Euroskor mini, seši Ecco, divi LLoyd, trīs Tamaris un divi Clarks veikali. SIA Euroskor Latvijā ir 100% nacionālā kapitāla uzņēmums, kas dibināts 1991. gadā. Pašlaik uzņēmumā strādā vairāk nekā 120 darbinieki.