Apavu mazumtirgotāja Euroskor Latvijā dati rāda, ka 2013. gada pirmajā pusgadā uzņēmuma apgrozījums pieaudzis par 5,4%, sasniedzot 3,64 miljonus latu.
Mēreno pieaugumu uzņēmums skaidro ar pakāpenisku pirktspējas uzlabošanos un attiecīgi pozitīvu mazumtirdzniecības dinamiku kopumā. Tāpat pozitīvi apgrozījuma apjomu ir ietekmējusi jaunā LLoyd veikala atvēršana šā gada pavasarī.
Aldis Lūsis, SIA Euroskor Latvijā valdes loceklis, skaidro: «Neskatoties uz to, ka ir izveidojusies apgrozījuma pieauguma tendence, jau vairākas sezonas pēc kārtas pārdošanas izdevumi ir pieauguši straujāk par apgrozījumu, tas ir licis visiem apavu nozares uzņēmumiem strādāt efektīvāk. Tāpat arvien vairāk var izjust konkurences pastāvīgu pieaugumu un veikalu skaita palielināšanos. Līdz ar to nozares uzņēmumiem arvien vairāk pūles jāvelta klientu piesaistīšanas aktivitātēm. Prognozēju, ka arī turpmāk konkurence apavu tirgū pieaugs, jo Latvijā vēl var ienākt jaunu konceptu veikali, kas neizbēgami novedīs pie tirgus konsolidācijas.»
Pēdējos divus gadus Euroskor Latvijā ir uzrādījis pakāpenisku apgrozījuma pieaugumu. 2012. gadā tas sasniedza gandrīz 8 miljonus latus, kas ir par 11% vairāk nekā 2011. gadā, kad apgrozījums bija 7,23 miljoni latu.
Šobrīd uzņēmumam ir 35 veikali, tostarp 20 Euroskor zīmola veikali, 7 Ecco, 2 LLoyd, 3 Tamaris un 2 Clarks veikals.