Dāmu salons "Bonbon Shoes", kas diktē apavu modes tendences, paplašina pārdošanā esošo apavu zīmolu klāstu un piedāvā šīs sezonas aktualitāti - iešļūcenes ar slēgtu vai atvērtu purngalu jeb babušas un mulles.
Šobrīd salonā var iegādāties 11 dažādu zīmolu apavus, populārākie no tiem ir "Pedro Garcia", "Chie Mihara" un "Pura Lopez". Šie spāņu zīmoli ir iekļauti veikala sortimentā jau 13 gadus, kopš pašiem tā pirmsākumiem. Drīzumā "Bonbon Shoes" kolekciju papildinās jauns apavu zīmols "Pretty Ballerinas," sola veikala saimniece Jana Lindberga.
Tām dāmām, kuras vēlas šavasar būt īpaši stilīgas, J. Lindberga iesaka izvēlēties mulles un babušas. "Šos apavus, kas iemieso sevī bezrūpību un atbrīvotāku dzīves stilu, var valkāt arī kopā ar biznesa apģērbu. Ja sieviete grib trāpīt modes naglai uz galvas, tā būs īstā izvēle," vērtē apavu modes eksperte.
Viņa stāsta, ka maija otrajā nedēļā, kad veikals vēris durvis pēc dīkstāves, bijis necerēti liels pircēju pieplūdums. "Šurp plūda sieviešu bari, bija arī tādas dāmas, kuras iegādājās vairākus kurpju pārus. Krīzes laikā, sēžot mājās, nervi bija pazaudēti un nauda ietaupīta, tāpēc dāmas vēlējās sevi apbalvot par izturību un iepriecināt, iepērkoties," secina "Bonbon Shoes" zīmola radītāja, atzīstot, ka gadu gaitā iegūto pastāvīgo klientūru īpaši novērtējusi COVID-19 pandēmijas laikā.
Viņa plāno attīstīt internetveikalu, lai apgūtu arī citu valstu tirgus, kā arī izveidot vīriešu apavu kolekciju. Šobrīd gan tā vēl tikai ir iecere, kuras īstenošanu bremzē investīcijām nepieciešamo līdzekļu trūkums. J. Linberga lēš, ka vīriešu apavu kolekcijas izveidei būtu nepieciešami aptuveni 150 tūkstoši eiro. "Tā ir brīnišķīga tirgus niša, tur būtu, ko darīt. Taču šobrīd neesmu gatava aizņēmumiem. Turklāt, lai spertu soli vīriešu apavu segmentā, ir jābūt dziļai pārliecībai, ka tam ir īstais laiks," prāto uzņēmēja.
Šobrīd viņa neplāno izgatavot "Bonbon Shoes" zīmola apavus, jo to ražošanai Latvijā esot pārāk augstas izmaksas. "Latvijā ir gana plašs kvalitatīvu apavu piedāvājums un kokurence tirgotāju starpā ir visnotaļ sīva. Savu kolekciju neveidošu, jo man tam šobrīd pietrūkst ambīciju," teic J. Lindberga.
2015. gadā dāmu modes salons "Madam Bonbon" atklāja savu pirmo apavu līniju - pircējām tika piedāvātas klasiskas augstpapēžu lakādas laiviņas miesas krāsā ar fuksijas krāsas zolītēm Stiletto No 1.
Pirmais salons "Madam Bonbon" tika atvērts 2007. gadā Alberta ielā. 2013. gadā tika atvērts otrs veikals "Miss Bonbon" Tērbatas ielā. 2018. gadā Dzirnavu ielā tika izveidots daudz plašāks dāmu sapņu apavu veikals - "Bonbon Shoes".
"Lursoft" dati liecina, ka 2018. gadā SIA "Madam Bonbon" apgrozījums bija 312,3 tūkstoši eiro.