Jaunākais izdevums

Dāmu modes salons Madam Bonbon atklājis savu pirmo apavu līniju - kurpes ar nosaukumu Madam Bonbon. Pēc SIA Madam Bonbon pasūtījuma tās izgatavo ražotne, kas nodrošina pasūtījumus arī Eiropā atzinību guvušajam zīmolam Del Gardi, pastāstīja Madam Bonbon vadītāja Jana Ezeriņa.

Kā pirmās pircējām tiek piedāvātas klasiskas augstpapēžu lakādas laiviņas miesas krāsā ar fuksijas krāsas zolītēm, dodot modelim nosaukumu Stiletto No 1. Katra pāra iekšzoli un pamatni rotā Madam Bonbon iniciāļi.

Apavu līnijas izveidē ieguldīti 10 000 eiro uzņēmuma līdzekļu, ko plānots atpelnīt gada laikā, ziņo LETA.

Vispirms Latvijas tirgum izgatavoti pirmie 25 pāri. Potenciālajām pircējām pasākuma laikā bija iespēja kurpes uzlaikot un pasūtīt. Kurpju piegāde paredzēta 2 nedēļu laikā. Viena apavu pāra cena ir 249 eiro.

Apavi iegādājami tikai Madam Bonbon salonveikalā Alberta ielā 1 Rīgā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazais bizness

Bonbon Shoes plāno izveidot arī vīriešu apavu kolekciju

Kristīne Stepiņa,18.06.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Dāmu salons "Bonbon Shoes", kas diktē apavu modes tendences, paplašina pārdošanā esošo apavu zīmolu klāstu un piedāvā šīs sezonas aktualitāti - iešļūcenes ar slēgtu vai atvērtu purngalu jeb babušas un mulles.

Šobrīd salonā var iegādāties 11 dažādu zīmolu apavus, populārākie no tiem ir "Pedro Garcia", "Chie Mihara" un "Pura Lopez". Šie spāņu zīmoli ir iekļauti veikala sortimentā jau 13 gadus, kopš pašiem tā pirmsākumiem. Drīzumā "Bonbon Shoes" kolekciju papildinās jauns apavu zīmols "Pretty Ballerinas," sola veikala saimniece Jana Lindberga.

Tām dāmām, kuras vēlas šavasar būt īpaši stilīgas, J. Lindberga iesaka izvēlēties mulles un babušas. "Šos apavus, kas iemieso sevī bezrūpību un atbrīvotāku dzīves stilu, var valkāt arī kopā ar biznesa apģērbu. Ja sieviete grib trāpīt modes naglai uz galvas, tā būs īstā izvēle," vērtē apavu modes eksperte.

Viņa stāsta, ka maija otrajā nedēļā, kad veikals vēris durvis pēc dīkstāves, bijis necerēti liels pircēju pieplūdums. "Šurp plūda sieviešu bari, bija arī tādas dāmas, kuras iegādājās vairākus kurpju pārus. Krīzes laikā, sēžot mājās, nervi bija pazaudēti un nauda ietaupīta, tāpēc dāmas vēlējās sevi apbalvot par izturību un iepriecināt, iepērkoties," secina "Bonbon Shoes" zīmola radītāja, atzīstot, ka gadu gaitā iegūto pastāvīgo klientūru īpaši novērtējusi COVID-19 pandēmijas laikā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas iespēja apavu ražošanā varētu būt unikāls dizains un roku darbs; tieši pēdējā laikā vērojams jaunu apavu zīmolu uzplaukums, otrdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.

Līdz 90. gadiem Latvijā apavu izgatavošana notika rūpnieciskos apjomos, bet līdz ar tautsaimniecības transformāciju viss mainījās, nozare faktiski izzuda. Pēdējos gados vērojams jauns tās uzplaukums, bet to drīzāk var saukt par amatniecību. Tirgū ir pārstāvēti vairāki vietējie apavu zīmoli – Elīna Dobele, SAZ, June9, Woolfers, Woolings, Žaime Sandals, Inch2, Del Gardi u.c. Sava zīmola apavus piedāvā arī tirgotāji, piemēram, pērn oktobrī dāmu modes salons Madam Bonbon atklāja savu pirmo apavu līniju. «Pēc astoņiem gadiem emocionāli šķita, ka esam gatavi savam apavu modelim, un bija piedāvājums to ražot, izdarīt to ātri un bez šķēršļiem. Piedāvājums sakrita ar tā brīža pieprasījumu un nekavējoties pieņēmām lēmumu,» saka J. Ezeriņa. Vienlaikus viņa atzīst, ka šis bija arī solis sabiedrisko attiecību labā, veidojot uzņēmuma publicitāti un tēlu. «Viena apavu līnija nekādā veidā nevar ietekmēt biznesu,» saka Jana Ezeriņa, SIA Madam Bonbon vadītāja.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Biznesā ienākot robotiem un dažādiem robotiskiem risinājumiem, arvien aktuālāks kļūst jautājums par to izmantošanas juridiskajiem un ētiskajiem izaicinājumiem.

Šā gada notikumi pasaulei varētu likt mainīties vairākos veidos, un viens no virzieniem ir vēl lielāka dažādu darbu automatizācija.

Mūsdienās tehnoloģijas strauji attīstās, un daudzos uzņēmumos tās aizstāj vai būtiski atvieglo cilvēku darbu.

Lasi žurnāla "Dienas Bizness" 9. jūnija numurā:

  • viedokļi - administratīvi teritoriālā reforma
  • viedokļi - kāpēc negribam savus sezonas strādniekus
  • aktuāli - pandēmija kā maksātspējas tests visiem
  • numura tēma - roboti

- roboti rada juridiskus un ētiskus jautājumus

- pandēmija kā automatizācijas paātrinātājs

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Pašmāju apavu kolekcija: ar kājām stabili pie zemes, bet ar galvu mākoņos

Lelde Petrāne,31.07.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Salonā Madam Bonbon klātesošie tika iepazīstināti ar SAZ rudens-ziemas 2015./2016. kolekciju.

Savā otrajā kolekcijā SAZ zīmola autores Sanita Avotiņa un Inga Šabovica palikušas uzticīgas ekstravaganta dizaina apvienošanai ar funkcionalitāti un roku darbu, radot ziemas apavus sievietēm. Aktualitāti saglabājuši papēži, kuri veidoti, izmantojot koka atgriezumus. Papēžu forma piemērota atbilstoši ziemas sajūtām - ar kājām stabili pie zemes, bet ar galvu vēl joprojām mākoņos.

Iedvesma rudens-ziemas 2015/2016 kolekcijai smelta krāšņajā neapstrādātu minerālu pasaulē - mineraloģijas rokasgrāmatās un ilustrācijās.

Kolekcija ir veltījums neapstrādātu minerālu krāšņumam. Stilistika centrēta ap minerāliem raksturīgo košo krāsu paleti, kā arī to neapstrādāto virsmu raupjām faktūrām, kas atspoguļotas, kažokādai mijoties dažādās saspēlēs ar ādas un auduma elementiem. Autoru mīļāko minerālu šķērsgriezumi ir apkopoti un iestrādāti auduma rakstā, kas iekļauts kolekcijā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazais bizness

Papildināta galerija - Sākam biznesu: Iesoļo apavu nišā

Anda Asere,23.09.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kurpes ir viena no sarežģītākajām modes precēm, tieši tāpēc apavu zīmola SAZ radītājas Inga Šabovica un Sanita Avotiņa izvēlējušās izaicinājumu pierādīt savus spēkus šajā nišā, trešdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.

«Mums ar Ingu jau diezgan sen brieda doma veidot uzņēmumu, un pienāca brīdis, kad nolēmām – darām to tagad. Pie lēmuma, ka tās būs kurpītes, nonācām nedaudz vēlāk,» saka Sanita. Darbu pie sava apavu zīmola izveides viņas sāka pagājušā gada augustā, un pirmā kolekcija bija gatava 2015. gada februārī. Līdz šim izstrādātas jau trīs kolekcijas, jūlija beigās apavu veikalā Madam Bonbon tika prezentēta ziemas kolekcija. «Pēc starptautiskajiem standartiem tas ir novēloti, vajadzēja jau martā. Taču tagad ar jauno, nākamā gada vasaras kolekciju, beidzot iekļaujamies,» saka Inga. To uzņēmums prezentēs starptautiskā modes izstādē MIPAP Milānas modes nedēļas ietvaros septembra beigās. «Tas mums ir liels notikums, svarīgs moments mūsu attīstībā. Tā mums būs pirmā šāda veida pieredze,» saka Inga.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Biznesu balsta lojalitātē

Linda Zalāne, speciāli DB,13.03.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Līdzās lielajām apavu veikalu ķēdēm Rīgā, kas lielākoties mājvietu radušas tirdzniecības centros, vieta zem saules ir arī maziem nišas spēlētājiem.

Tiem jākonkurē ne vien ar lielajiem milžiem, kuriem ir izveidotas ķēde, bet arī pieaugošo interneta veikalu popularitāti. DB aptaujātie uzņēmēji atzīst, ka bizness nav vienkāršs un to ir iespējams uzturēt vien tad, ja īpašniekam ir lielas darba spējas, ambīcijas un dzinulis, turklāt nereti apavu bodītes darbību nākas pastutēt, finansiāli pabalstīt no ieņēmumiem, kas tiek gūti citā biznesā. «Kamēr mazo apavu un modes preču veikala īpašniekam ir dzīvs cīņas spars, tikmēr šādi uzņēmumi var būt dzīvotspējīgi. Tomēr ekonomiski pamatots šis bizness nav. Daži mazie veikali, kas fokusējas uz nišas apaviem, pārstāvot konkrētus zīmolus noteiktā cenu kategorijā, eksistē jau vairākus gadus, tomēr daudz jauniesācēju nav,» tirgus situāciju raksturo apavu veikala Bonbons Shoes (SIA Madam Bonbon) direktore, valdes priekšsēdētāja Jana Lindberga. Viņasprāt, Rīgā dārgāku apavu veikalu piedāvājums ir pietiekams un šis tirgus segments ir piepildīts. Šajā nišā darbojas, piemēram, Bergs, Baltā kumode, Malvīne, Baba, Lilimill.

Komentāri

Pievienot komentāru