Kurpes ir viena no sarežģītākajām modes precēm, tieši tāpēc apavu zīmola SAZ radītājas Inga Šabovica un Sanita Avotiņa izvēlējušās izaicinājumu pierādīt savus spēkus šajā nišā, trešdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.
«Mums ar Ingu jau diezgan sen brieda doma veidot uzņēmumu, un pienāca brīdis, kad nolēmām – darām to tagad. Pie lēmuma, ka tās būs kurpītes, nonācām nedaudz vēlāk,» saka Sanita. Darbu pie sava apavu zīmola izveides viņas sāka pagājušā gada augustā, un pirmā kolekcija bija gatava 2015. gada februārī. Līdz šim izstrādātas jau trīs kolekcijas, jūlija beigās apavu veikalā Madam Bonbon tika prezentēta ziemas kolekcija. «Pēc starptautiskajiem standartiem tas ir novēloti, vajadzēja jau martā. Taču tagad ar jauno, nākamā gada vasaras kolekciju, beidzot iekļaujamies,» saka Inga. To uzņēmums prezentēs starptautiskā modes izstādē MIPAP Milānas modes nedēļas ietvaros septembra beigās. «Tas mums ir liels notikums, svarīgs moments mūsu attīstībā. Tā mums būs pirmā šāda veida pieredze,» saka Inga.
Arī turpmāk viņas ieplānojušas orientēties tikai uz kurpēm. «Mūsu fokuss ir kurpes. Ejot vienā virzienā, ātrāk var sasniegt mērķi. Pēc vairākiem gadiem varbūt izmēģināsim spēkus arī citās jomās. Nekad nesaki nekad, taču šobrīd mēs neapdomājam pat somas, lai gan to ražošana ir vienkāršāka, nekā apavu. Tas nav tik liels izaicinājums, lai mēs tērētu tam savus resursus,» teic Inga.
Visu rakstu Iesoļo apavu nišā lasiet 23. septembra laikrakstā Dienas Bizness.