Jaunākais izdevums

Sieviešu dizaina apavu zīmols SAZ pašmāju publikai prezentējis slāvu iedvesmoto rudens-ziemas 2016/17 kolekciju. Kā norāda ražotājs, kolekcija ir nostalģisks ceļojums folkloras fantāziju pasaulē.

Kolekciju, kas iepriekš jau prezentēta starptautiskā modes izstādē Pure London Londonā, raksturo kontrastu saspēle.

Kolekcija tika prezentēta atbilstoši kolekcijas stilistikai – par godu slāvu galda kultam un tējas dzeršanas senajām tradīcijām viesnīcā Pullman tika radīta mielasta noskaņa, kur galdā blakus patvārim un ēdienam tika «servēti» jaunās kolekcijas modeļi.

SAZ ir Latvijā radīts rokām darinātu dizaina apavu zīmols, kas pieteica sevi 2015. gada sākumā ar pavasara - vasaras 2015 kolekciju. Zīmols izstrādā 2 sezonālās kolekcijas gadā. SAZ zīmola autores un dizaineres ir Sanita Avotiņa un Inga Šabovica.

SAZ jaunākā kolekcija, pavasaris – vasara 2017, kas septembrī tiks prezentēta starptautiskā modes izstādē Central Asia Fashion Kazahstānā, pašmāju publikai tiks atklāta 2017. gada martā.

Zīmolam raksturīgi papēži, kuri veidoti, izmantojot koka atgriezumus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazais bizness

Sākam biznesu: Atdzīvina ražošanu

Linda Zalāne,28.09.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA Wims izgatavo apavus vairākiem zīmoliem Latvijā, kā arī ir izveidojis savu apavu kolekciju jeb ražošanas līniju; daļa jau ir pieejama uzņēmuma mājaslapā

Viena no uzņēmuma īpašniecēm un idejas autorēm ir Sanita Avotiņa, kura pirms trīs gadiem pirmos soļus apavu ražošanā spēra kopā ar Ingu Sabovicu, izveidojot apavu zīmolu SAZ. «Šis zīmols tiek attīstīts vēl aizvien, mēs gatavojam divas kolekcijas gadā, kuras atrādām ārvalstu izstādēs. SAZ projekts tiek lolots kā mazs bērns, bet vērienīgāku biznesa potenciālu saredzu ražojošajā uzņēmumā Wims, kuru pirms nepilniem diviem gadiem izveidoju kopā ar savu meistaru Viktoru Veļičko un Agri Avotiņu. Ar Viktoru sākām sastrādāties, veidojot SAZ kolekcijas, jo viņš bija viens no retajiem meistariem, kurš nebaidījās un prata izveidot sarežģītus apavu modeļus,» stāsta Sanita.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Latvijas luksusa apavu zīmols SAZ ceļā uz Dubaiju

Lelde Petrāne,17.08.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Neskatoties uz to, ka Latvijas tirgus ir neliels, Latvijas iedzīvotāju pirktspēju noteikti nevajadzētu novērtēt par zemu. Savukārt, luksusa preču kontekstā var teikt, ka kvalitatīvi dizaina izstrādājumi ir prece, ko nekad nevarēs atļauties visi - ne vien Latvijā, bet arī ārvalstīs. Tādēļ jau pašā zīmola sākuma stadijā skaidri apzinājāmies, ka SAZ attīstībā svarīga loma ir eksporta iespēju izzināšanai,» biznesa portālam db.lv saka Latvijas luksusa apavu zīmola SAZ autores un dizaineres Sanita Avotiņa un Inga Šabovica.

«Kvalitātes un cenu līmeņa attiecība ir veidota tā, lai vairumpircējiem būtu interese sadarboties. Kolekcijas izstrādājam saskaņā ar pasaules modes industrijas termiņiem. Tas mums devis iespēju tās prezentēt starptautiskās modes izstādēs modes nedēļu ietvaros Milānā, Londonā, Almati un Parīzē. SAZ jaunākā kolekcija, Pavasaris – vasara 2018, tiks prezentēta modes izstādē Woman’s World 2017 Dubaijā šā gada novembrī,» skaidro zīmola autores.

Viņas atzīst, ka pirmajos darbības gados viens no lielākajiem biznesa izaicinājumiem bijis nokomplektēt komandu. «Mūsu produkta kvalitāte vistiešākajā veidā ir atkarīga no meistaru prasmēm. Lai īstenotu tehniski sarežģītas vizuālas ieceres, bija jāatrod un jāapmāca atbilstošus modelētājus, virs-šuvējas un apavu meistarus. Otrs izaicinājums bija nodrošināt kapacitāti atbilstoši pieprasījuma pieaugumam. Šobrīd šie jautājumi vairāk vai mazāk ir atrisināti un beidzot varam justies droši, ka nākotnē spētu kvalitatīvi izpildīt arī daudz lielākus pasūtījumus salīdzinājumā ar šā brīža ražotajiem apjomiem,» stāsta SAZ autores.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zīmols SAZ apvieno ekstravaganto ar funkcionālo, īpašu vērību pievērš apavu detaļām, krāsām un materiāliem

SAZ apavi tiek darināti ar rokām. To dizaineres ir Inga Šabovica un Sanita Avotiņa. Pašu izlolotos apavus viņas Latvijas tirgū pieteica pagājušajā gadā, atrādot savu pirmo kolekciju. Zīmols izstrādā divas sezonālās kolekcijas gadā; līdz šim ir radītas divas un top trešā kolekcija. «Starptautiskajā modes pasaulē liela daļa apavu dizaineru rada vismaz četras kolekcijas gadā un vēl kādus īpašus izlaidumus, bet mums pagaidām pietiek ar divām. Parasti katrā no kolekcijām ir jābūt vismaz desmit modeļiem, mums ir 12–15 dažādu dizainu apavi,» stāsta zīmola SAZ (SIA SAZ Shoes) līdzīpašniece, valdes locekle Inga Šabovica.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Seviešu apavu zīmols SAZ pašmāju publikai prezentējis savu Kubas iedvesmoto pavasara – vasaras 2016 kolekciju.

Par zīmola pavasara - vasaras 2016 kolekcijas iedvesmas avotu kalpojis izteiksmīgās un pretrunīgās Kubas pastkartīšu tēls - kur nebeidzama romantika mijas ar kubiešu bezrūpīgo dzīvesveidu, Karību ritmiem un dejām līdz rītausmai.

Kolekcija, kas iepriekš jau prezentēta starptautiskā modes izstādē MIPAP Milano Milānas modes nedēļas ietvaros, ir veltījums koloniālai arhitektūrai, kubiešu mākslai un viņu kaislei uz gleznošanu, kur Kuba, tās gaišzilās lagūnas un eksotiskā flora atainota īpaši koša – kā slavas dziesma mūžīgai vasarai un dzīvei balto smilšu pludmalē.

Arī savā trešajā kolekcijā SAZ zīmola autores un dizaineres, Sanita Avotiņa un Inga Šabovica, palikušas uzticīgas ekstravaganta dizaina apvienošanai ar funkcionalitāti un roku darbu, radot rotaļīgus, sievišķīgus un ērtus apavus vasaras gaitām. Aktualitāti saglabājuši papēži, kuri veidoti, izmantojot koka atgriezumus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Dzīvesstils

Latvijas zīmols Wims savā pirmajā apavu kolekcijā nebaidās eksperimentēt

Linda Zalāne,16.01.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA Wims līdz šim koncentrēja darbību uz korporatīvo klientu apkalpošanu, bet nule kā laida klajā savu pirmo 2018. gada pavasara/vasaras apavu kolekciju.

«Esam apavu ražotājs un papildus mūsu pamatdarbībai jau kādu laiku piedāvājam dizaina risinājumus arī individuālajiem pasūtītājiem. Vadoties no augošā pieprasījuma pēc Wims modeļiem, kā arī pieejamās kapacitātes, vēlējāmies izmantot savu radošo potenciālu un resursus, lai vairāk pievērstos savu apavu modeļu izstrādei. Mūsu pašu kolekcijas izveide ir iespēja radoši izpausties starp «ražošanas putekļiem», vairāk eksperimentējot savā telpā, lai piedāvātu labākus risinājumus klientiem un nodrošinātu papildu peļņu SIA Wims. Saistībā ar sarežģīto darbaspēka situāciju Latvijā apavu profesijā, materiālu un tehnoloģiju neizdevīgo pieejamību mums nebija iespēju palielināt peļņas daļu darbam ar pašmāju zīmoliem,» stāsta SIA Wims līdzīpašniece Sanita Avotiņa. Šobrīd uzņēmums sadarbojas ar tādiem pašmāju apavu zīmoliem kā Inch2, Aristocrat Kids, SAZ, BG Suits, Coo Culte, Moelbosh, kā arī tas ir uzsācis pirmsmodeļu izstrādi vairākiem jauniem zīmoliem.

Komentāri

Pievienot komentāru