Lietuvas apģērbu mazumtirdzniecības uzņēmuma Apranga Group apgrozījums Latvijā pērn sasniedza 29,1 miljonu eiro, kas, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, ir 12,5% pieaugums, liecina Lietuvas un Baltijas valstu lielākā apģērbu mazumtirgotāja paziņojums biržā NASDAQ OMX Riga.
Lietuvā Apranga Group pērn apgrozījusi 79,2 miljonus eiro, kas ir par 11,9% vairāk nekā 2010. gadā, bet Igaunijā apģērbu mazumtirgotāja apgrozījums pieaudzis par 20,5%, sasniedzot 16 miljonus eiro. Kopumā Apranga apgrozījums sasniedzis 124,3 miljonus eiro, kas ir par 13,1% vairāk nekā 2010. gadā.
Aizvadītā gada decembrī Apranga Group apgrozījums, salīdzinot ar iepriekšējā gada pēdējo mēnesi, pieauga par 31,8%. Ievērojamais apgrozījuma kāpums šajā laika posmā tiek skaidrots ar veiksmīgajiem Ziemassvētku laika tirdzniecības rādītājiem, kā arī 2012. gada pavasara un vasaras kolekciju pārdošanas rezultātiem.
Db.lv jau vēstīja, ka patlaban Apranga Group pieder 116 veikalu ķēde. 75 veikali atrodas Lietuvā, 31 – Latvijā un desmit – Igaunijā. 2012. gadā Apranga Group Baltijas valstīs plāno attīstīt apavu zīmolu Aldo, un notiek sarunas par vēl divu triju zīmolu attīstīšanu Baltijas valstīs. Decembra sākumā Rīgā dibinātais Apranga APB meitasuzņēmums SIA Apranga MLV, kas Latvijā plāno triju Massimo Dutti veikalu atvēršanu. Pirmais no tiek tiks vērts vaļā šā gada martā tirdzniecības centrā Spice.