Uzņēmēja Mairita Solima nesatraucas, ja kādam nepatīk viņas angļu valodas prasme videosižetā par Latvijas SPA centriem, norādot, ka viņa nav diplomāts vai valsts pārstāvis, atsaucoties uz Baltic Screen, raksta Apollo.
«Latvijas Tūrisma attīstības valsts aģentūra (TAVA) bija izdomājusi jaunu veidu, kā reklamēt Latviju kā tūrisma zemi. Mani uzaicināja pastāstīt par SPA Latvijā. Tā kā es šo jomu pārzinu diezgan labi, es piekritu, lai gan ne uzreiz. Doma bija pievilināt ārvalstu tūristus ar to, ka nozares speciālists stāsta par konkrētu jomu. Ideja ir laba, nezinu, kā tā realizējusies. Ja būtu daudz naudas, noteikti varētu uztaisīt daudz labāk, bet TAVA jau nav pārāk daudz naudas. Es zinu, ka ārzemēs arī šādā veidā mēdz informēt par tūrisma pakalpojumiem. Cik man zināms, tur bija kādi seši septiņi speciālisti, kas stāstīja par krogiem, arī par Liepājas Karostas cietumu un citiem tūrisma objektiem,» stāstījusi M.Solima.
Šis sižets, kas tapis pēc TAVA pasūtījuma, šajās dienās guvis plašu ievērību interneta portālu apmeklētāju vidū un ticis nodēvēts pat par «nasing spešal» numur divi vai, ņemot vērā saturu, par «nasing spešal SPA edišen».
TAVA gan nav sniegusi precīzas ziņas ne par to, kā noticis īpatno sižetu pasūtījums un cik precīzi tas izmaksājis, bet internetā parādījušās ziņas, kas tas varēja maksāt 20.5 tūkstošus latu plus PVN par aptuveni sešiem sižetiem.
«Pa telefonu es to nevaru teikt, taču nesaprotu, kādēļ tāda ažiotāža. Tā ir demo versija, tur nekas nav pabeigts, nav apstiprināts,» skaidrojusi TAVA sabiedrisko attiecību speciāliste Marita Neimane.
TAVA pārstāve gan esot dzirdējusi, ka «citiem ir iebildumi par Solimas kundzes angļu valodu», taču par to esot jāprasa viņai pašai: «Mēs uzrunājām vairākus ekspertus, kas būtu gatavi, un Solimas kundze atsaucās. Mēs joprojām gaidām žurnālistus un citus ekspertus, kas būtu gatavi stāstīt par kādu tūrisma jomu, piemēram, Rīgas klubiem vai krogiem,» norādīja M.Neimane.