Tautas partijas dibinātājs, bijušais Ministru prezidents Andris Šķēle, laikrakstam Latvijas Avīze norādīja, ka inflācijas cipars ir nesaprātīgs, dēļ kā cilvēki baidās, ka rīt cenas būs vēl augstākas nekā šodien, kas ir bezgala kaitējoši ekonomikai kopumā.
"Šis pats inflācijas divciparu skaitlis man liktu izsaukties – puiši, kur jūs esat palaiduši to tā aizskriet! Es piedāvātu gan noguldījumu sekmēšanu, gan iedzīvotāju ienākuma nodokļa atlaišanu par ilgtermiņa uzkrājumiem – nevis draudētu aplikt vēl arī tos ar nodokli," savu sašutumu pauž A. Šķēle.
Bijušais premjers arī nepiekrīt valdības pašreizēja pozīcija par enerģētiku. "Būvēšot ogļu staciju! Ogles laikam vedīs no tās pašas Krievijas vai Ukrainas, varbūt kāds čavess piegādās. Taču Latvijā neauglīgās – līdz ar to dedzināmās – kūdras resursu pietiek 400 gadiem! Vai elektrību ražojošas pāris stacijas šādu melnās kūdras masīvu tuvumā nenodrošinātu mūs ar enerģētisko neatkarību uz ļoti ilgu laiku? Mums ir 1,5 miljardi tonnu kūdras Latvijā. Esam ar šo enerģijas resursu 8. vietā pasaulē. Nē, bet kāds grib ogles! Kuru mums nav, kuras jāpērk par pasaules cenu, kuras ir netīrs kurināmais, kuras prasa milzu kapitālieguldījumus, un tā joprojām," uzsver A. Šķēle.
Savukārt, uz jautājumu, par Dziesmu svētku biļetēm, A. Šķēle atbildēja, ka viņam nav izdevies tās iegūt. "Es lūdzu vienu kolēģi, kurš devās pirkt biļetes sev, iegādāties tās arī manai ģimenei, bet viņš atgriezās bešā. Ceru, ka tirdzniecībā biļetes parādīsies vēl papildus un mums izdosies apmeklēt kādu svētku koncertu," intervijā laikrakstam Latvijas Avīze saka A. Šķēle.
Latvijas Avīzes žurnālists uzsver, ka šī ažiotāža ap biļetēm, lai kā vērtēta, bet vismaz parāda, ka ar patriotismu, nacionālās kopības izjūtas meklēšanu nav viss pagalam. Vēl ir cilvēki, latvieši, kam tās ir vajadzīgas lietas.
Uz jautājumu, kā A. Šķēle redz Latvijas virzīšanos uz pārkrievošanos, viņš atbild, ka vienlīdz bīstama ir kā pārkrievošanās, tā pārangliskošanās tendence. "Kompānijas, ja vien tām nav starptautiski atzīta zīmola, jāsauc latviskos vārdos. Kāpēc mūsu simbolu nesēji savas kompānijas nosauc par, piemēram, VVF Consulting, man nav saprotams. Sveši vārdi zīmējas firmu nosaukumos, skatlogos, neona reklāmās. Krievu vārdu tur ir ļoti maz. Lielākā daļa – angļu cilmes. Protams, latviešu valodas lietošanas pozīcijas kopš 90. gadu sākuma gan ir paplašinājušās, taču joprojām nav kļuvušas par ļoti noturīgu bezkompromisa lietu," norāda A. Šķēle.