Pasažieri, kuri aizmirst izdrukāt iekāpšanas kartes pirms dodas uz lidostu, ir «idioti», pavēstījis Īrijas zemo cenu lidsabiedrības Ryanair vadītājs Maikls O’ Līrijs.
Ar šādiem izteikumiem Ryanair vadītājs nāca klajā, kad ticis lūgts komentēt situāciju ar kādu pasažieri, kuras žēlošanās par to, ka, lidojot no Alikantes uz Bristoli, lidsabiedrība viņai iekāpšanas kartes izdrukājusi par lielu samaksu, sociālajā tīklā Facebook saņēma vairāk nekā 500 tūkstošu lietotāju atbalstu.
M. O’ Līrijs sacīja, ka lidsabiedrības noteikumu neivērošana neesot bijusi īpaši prātīga rīcība, vēsta britu laikraksts The Daily Telegraph. «Mēs domājam, ka Makleodas kundzei ir jāmaksā 60 eiro par to, ka ir tik stulba. Viņa nevarēja izdrukāt savas iekāpšanas kartes tāpēc, ka, kā jūs jau zināt, Alikantē nav ne interneta kafejnīcu, ne viesnīcu, kur var palūgt, lai izdrukā, kā arī nav iespējams sameklēt faksu, lai jūsu draugi izdrukā un nosūta jums,» klāstījis Ryanair vadītājs.
Db.lv jau vēstīja, ka Sjūzijai Makleoda bija iepriekš veikusi reģistrāciju lidojumam, taču neizdrukāja savas iekāpšanas biļetes, un Ryanair viņai lika maksāt 60 eiro par katru papīra lapu, ko izprintējusi viņas vietā. Kopumā S. Makleoda šādā veidā iztērējusi 300 eiro.
«Viņa rakstīja man pagājušajā nedēļā, lūgdama kompensāciju. Uz to mēs atbildējām – pieklājīgi, bet noteikti – paldies jums Makleodas kundze, bet jūs pati visu salaidāt dēlī,» sacīja M. O’ Līrijs. Viņš arī uzsvēra, ka 99,8% Ryanair pasažieru nav bijis problēmu ar iekāpšanas karšu izdrukāšanu.
Vēlāk gan Ryanair vadītājs uzsvēra, ka viņa teiktais neesot attiecināms uz minēto pasažieri, un viņš centies pateikt, ka visi tie pasažieri, kuri domā, ka lidsabiedrība mainīs cenu politiku, ir stulbi, vēsta Irish Independent.