Vairumā gadījumu tūrists Latvijā saņem vairāk, nekā viņš ir cerējis saņemt.
Tā apgalvo Tūrisma attīstības valsts aģentūras (TAVA) direktors Armands Slokenbergs intervijā mārketinga komunikāciju un sabiedrisko attiecību vortālam www.7guru.lv .
Atbildot uz jautājumu, kādas emocijas tūristi saņem Latvijā, Armands Slokenbergs skaidro: «Pētījumi, kas ir mūsu rīcībā, parāda, ka vairumā gadījumu tūrists ir saņēmis vairāk, nekā viņš ir cerējis saņemt. Tajā pašā laikā mārketinga izpratnē viss ir relatīvs. Jo tu soli mazāk, jo tev mazāk arī vajag iedot, lai cilvēks būtu apmierināts. Manuprāt, ir jārēķinās ar to, ka, lai mēs būtu sekmīgi tūrismā, mums nāksies solīt aizvien vairāk un vairāk, lai šo tūristu piesaistītu. Tas nozīmē arī to, ka piegādāt vajadzēs vairāk un vairāk. Ja tu esi atbraucis ar lielām cerībām kaut ko sagaidīt, un esi ieraudzījis kaut ko foršu, tad tā ir viena lieta. Bet otra lieta ir nonākt citā konkurences līmenī un piesaistīt kvalitatīvākus tūristus.»
TAVA direktors uzsver, ka tūrisma industrijā ļoti būtisks elements ir tas, kā vietējā sabiedrība uztver tūristus un kādus tūristus viņa ir gatava akceptēt. Latvijas sabiedrība nav gatava akceptēt jebkādus tūristus- Latvija negrib pārvērsties par masu tūrisma valsti, kurā atnāk, tā vienkārši runājot, paēst, pagulēt un atstāt atkritumus. Latvija grib, lai valsts tūrisma pakalpojums ir tāds, kas cilvēkus emocionāli uzrunā, lai tie ir tūristi, kas novērtē valsts kultūru, izprot valsts vērtības, nepiesārņo valsts dabu, bet tieši otrādi – atbrauc to izbaudīt. Tūristiem no Krievijas Latvija joprojām esot tāda kā Eiropa, kur runā krieviski. Latvija viņiem esot saprotamāka kā Eiropa, taču vācieši pie mums augstāk vērtē Latvijas neskarto dabu, pauž Slokenbergs.