Pēdējā laikā novērojama tendence, ka reklāmdevēji izvēlas presē izvietota mazāka izmēra reklāmas, taču vairāk, liecina TNS Latvija dati.
Kopumā reklāmas apjoms presē šā gada aprīlī, salīdzinot ar martu, pēc reklāmas laukuma kvadrātcentimetros ir samazinājies par 3 %. Martā tika reģistrēti 1,12 miljoni cm², bet aprīlī – 1,08 miljoni cm² reklāmas.
Aprīlī presē reģistrētas 7,2 tūkst. reklāmas, kas ir par 5 % mazāk nekā pagājušā gada aprīlī, kad preses izdevumos bija publicēta 7,6 tūkst. reklāma. Salīdzinot ar iepriekšējā mēneša 3 % kritumu, preses rādītāji nav uzlabojušies, taču svārstības ir nelielas, līdz ar to nav pamata uzskatīt, ka preses reklāmas tirgus turpinās samazināties.
Lielākie reklāmdevēji presē, pēc reklāmas laukuma cm², aprīlī bija: L'oreal, Tele2, Baltkom, Lattelecom un Procter & Gamle. Savukārt reklamētākie zīmoli presē bijuši Lattelecom, L'oreal, Baltkom, Līvu akvaparks un cenuklubs.lv.
Savukārt aprīlī televīzijā, salīdzinot ar martu, reklāmas apjoms pēc reklāmas laika minūtēs pieaudzis par 15 %. TV aprīlī ir vienīgais medijs, kas, salīdzinot ar pagājušo gadu, piedzīvo kāpumu gan pēc reklāmu skaita, gan pēc kopējā reklāmas laika
Radio reklāmas apjoms, salīdzinot ar iepriekšējo mēnesi, ir pieaudzis par 2 %.