Arvien vairāk Latvijas vīriešu lutina savas dāmas ar Amoralle pikanto veļu un zīda naktstērpiem, intervijā DB stāsta zīmola Amoralle radītāja Inese Ozola. Pašlaik top jaunā Amoralle tērpu kolekcija, kura nākamā gada sākumā tiks prezentēta modes izstādē Curve Expo Ņujorkā. Jo lielāki mērķi, jo vieglāk tajos ir trāpīt, – atzīst uzņēmēja.
Fragments no intervijas:
Vai Amoralle plāno iekarot ASV modes tirgu?
Jā. ASV mūsu veļa jau tiek pārdota. Varētu teikt, plānojam plašāk atvērt ASV modes pasaules durvis. Es regulāri rakstu darbu plānu. Nesen pārlasīju pirms pāris gadiem rakstīto, bija interesanti. Varētu apstiprināt jau zināmo, proti, cilvēks plāno... (Pauze.)...un Dievs dara... Kur tas ceļš aizvedīs, tas vēl nav zināms...Esam daudz kļūdījušies, daudz no savām kļūdām mācījušies. Tas ir normāls evolūcijas process.
Vai dienaskārtībā ir vēl kādi jauni eksporta virzieni?
Būtu priecīga, ja mums izdotos apgūt to, kas jau ir aptverts šobrīd! Domāju, kad pienāks laiks, viss atnāks, mums tikai vajag labi izdarīt savu darbu. Pašlaik mēs esam ļoti aizņemti ar tērpu radīšanu operas pirmizrādei Jevgeņijs Oņegins, kas 8. decembrī notiks Latvijas Nacionālajā operā. Līdz šim esam līdzdarbojušies dažādos mākslas projektos, mūsu kostīmu mākslinieki divas sezonas ir taisījuši tērpus Cabaret izrādēm. Veidot tērpus operas izrādēm ir citādi.
Vai unisex bubulis nebaida?
Nē. Unisex, tāpat kā feminisms, manuprāt, ir tikai eksperiments. Kaut kādu pieredzi sabiedrība ir ieguvusi un var mierīgi doties tālāk. Par unisex tendencēm man ir grūti spriest, jo uz mūsu veikalu nāk sievietes, kuras ir izdarījušas savu izvēli. Līdzīgs pievelk līdzīgu. Līdzīgais apvienojas ar līdzīgo.
Jūsu bizness ir visnotaļ sievišķīgs. Cik liela nozīme ir tam, ko pārdod? Ir sievietes, kuras pārdod lauksaimniecības tehniku un no tā gūst gandarījumu. Vai jūs varētu pārdot, piemēram, traktorus?
Es varu pārdot tikai to, ko mīlu. Es pieļauju, ka, ja es mīlētu traktorus, es varētu tos arī lieliski pārdot. (Smaida.)
Visu interviju Attīsta mežģīņu impēriju lasiet 14. oktobra laikrakstā Dienas Bizness.