Karjera

Aristocrat Kids modeles Gabrielas dzīvesstāsts un karjera

Monta Glumane,05.10.2018

Jaunākais izdevums

Liepājniecei Gabrielai Cēlājai ir tikai seši gadi, bet viņa kā bērnu modes zīmola «Aristocrat Kids» modele jau piedalījusies «Rīgas Fashion Week» un Milānas modes nedēļā.

Ar bērnu modes zīmolu «Aristocrat Kids» Gabriela uzsāka sadarbību pirms diviem gadiem. «Viņai ļoti patika skaistas kleitas un fotografēties. Es redzēju, kā viņa mēģina kombinēt apģērbu un ka tas viņai ir interesanti. Sekoju līdzi «Aristocrat Kids» aktivitātēm un pamanīju, ka viņi izsludina pieteikšanos uz fotosesiju. Pieteicāmies un Gabriela tika uz lielā kataloga pavasaris – vasara 2017 fotosesiju,» stāsta Gabrielas mamma Elīna Cēlāja.

Šobrīd Gabriela sadarbojas ar «Aristocrat Kids», bet šovasar piedalījusies arī peldkostīmu un pludmales apģērbu zīmola «Slow beachwear» modes skatē un kolekcijas mammām un meitām jeb «Mini Me» peldkostīmu fotosesijā. Gada laikā mazā liepājniece piedalās divās modes skatēs, kā arī divas reizes gadā «Aristocrat Kids» rīko jauno apģērbu līniju fotosesijas.

Līdz šim modes skatēm Gabriela īpaši negatavojās. Pēc E.Cēlājas domām, maza bērna izskatu nav nepieciešams kaut kā speciāli veidot. «Tas ir gaumes jautājums. Manuprāt, bērnam ir jāizskatās dabīgi, kaut vai ar līkām kājām, jo pats bērns ir unikāls,» uzskata E.Cēlāja.

Pavisam nesen Gabriela piedalījās Milānas modes nedēļā. Un jau pirms kāda laika viņas mamma Elīna novērojusi, ka Gabriela ir izaugusi un ir nepieciešams sākt apgūt defilē. Pirms Milānas modes skates bērnu apģērbu zīmols «Aristocrat Kids» piedāvāja modeļu apmācības Rīgā, bet Liepājā Gabriela apmeklē modeļu skolu. «Pirms skatēm es cenšos sekot līdzi, lai viņa nedabūtu zilumus vai nobrāzumus. Citādi nav nekāda īpaša gatavošanās, viņa ir tāda, kāda viņa ir,» stāsta E.Cēlāja. Arī kosmētikas izmantošana modes skatēs ir ļoti minimāla - tiek lietots vien pūderis, nedaudz izgaismota seja un dažreiz iekrāsotas uzacis. Piedaloties modes skatēs nedrīkst būt lakoti nagi, mākslīgie tetovējumi un citas mazas nianses.

Gabrielas mamma Elīna norāda, ka modeļu gaitas varētu saukt par hobiju un tas noteikti nav pašmērķis. «Es to uztveru kā iespēju bērna izaugsmei. Kāds nodarbojas ar dziedāšanu, dejošanu, bet Gabrielai ir šis. Es nebūšu dusmīga, ja viņa vienu dienu pateiks – man tas viss ir apnicis. Arī tas būs normāli, tas nav viegls darbs. Ir nepieciešama liela pacietība, jo Gabriela ir ļoti enerģiska. Viņai tas ir pārbaudījums, jo citkārt ir grūti izturēt garās fotosesiju stundas. Taču «Aristocrat Kids» komanda ir ļoti jauka un lielās modeles pieskata mazās,» saka E.Cēlāja.

Ar bērnu apģērbu zīmolu «Aristocrat Kids» nav noslēgts līgums un tā ir Gabrielas un viņas vecāku izvēle - piedalīties vai nepiedalīties dažādās modes aktivitātēs. «Ja mums ir laiks un vēlēšanās, tad mēs to darām, ja nav, tad zīmols neapvainojas. Ja kādu dienu tas kļūs Gabrielai par grūtu, tad mēs pasakām – nē. Taču es saviem bērniem mācu, ja kaut ko iesāk, tad tas ir jāturpina kā jebkurš pulciņš,» saka E.Cēlāja.

Kā pateicību par piedalīšanos «Aristocrat Kids» aktivitātēs Gabrielai zīmols dāvina kleitas vai aksesuārus. Kā arī nesen bija iespēja tikties ar modeli Karlīnu Cauni, kura dalījās pieredzē par modes industriju un biznesu. Pēc E.Cēlājas novērojumiem, bērnu modei ir liela nākotne un tāda ir arī mazajām modelēm.

Uz jautājumu, vai bērnu modes zīmolu apģērbi nav pārāk dārgi, Gabrielas mamma norāda: «Piemēram, «Aristocrat Kids» apģērbus darina ar rokām, tur ir izšuvumi, pērles, dārgi audumi un cena ir atbilstoša, jo katru kleitu darina savs šuvējs. Mūsu ģimenei nav tāds dzīvesveids, lai mēs savus bērnus tērptu tādās drēbēs un es uzskatu, ka tas nav nepieciešams. Protams, tas var būt kāds īpašs gadījums, un es nenosodu, ka citi to dara. Tas ir atkarīgs no prioritātēm. Citam tas ir ļoti svarīgi un mums nav. Man pašai arī ir augstas klases dizaineru apģērbs, bet es ar to neaizraujos.»

E.Cēlāja stāsta, ka līdz 14 gadu vecumam modeles vēl tiek uzskatītas par bērniem, tāpēc vērā tiek ņemts tikai vecums un auguma garums. «Gabriela ir iedvesmojusi ļoti daudzas citas mammas un viņas man jautā – kā jūs tur tikāt, vai sarunājāt. Mums tur nav pazīšanās. Viss ir atkarīgs no vecākiem, vai viņi uzskata, ka bērns ir tam piemērots. Manuprāt, visi bērni ir skaisti,» uzskata E.Cēlāja.

Lielākā daļa no «Aristocrat Kids» modelēm ir no Rīgas un tikai dažas ir no citām Latvijas pilsētām. «Tad, kad mēs pārvācāmies no Rīgas uz Liepāju, es sev apsolīju, ka attālums Rīga – Liepāja mums nekad nebūs šķērslis, lai mēs apdalītu savas intereses vai vēlmes. To es saku arī saviem bērniem – nevajag uzskatīt, ka, ja mēs dzīvojam Liepājā, tad Rīga ir tik tālu un mēs kaut ko nevaram. Nekas nav tālu. Mūsdienās arī Ņujorka nav tālu. Ja kaut ko ļoti vēlas un tas ir tā vērts, tad mēs to varam izdarīt un izdarīsim,» pārliecināta ir E.Cēlāja.

Gabrielai patīk iespējas, ko piedāvā Rīga. Viņa sapņo, ka kādu dienu viņa dzīvos Rīgā, kā modele ceļos, apskatīs pasauli un vēl viņu saista dīdžeja profesija.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

FOTO: Latvijas bērnu modes zīmols šuj kleitas, kuru cenas sasniedz vairākus tūkstošus

Monta Glumane,26.10.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Gan Krievijā, gan Tuvajos Austrumos cilvēkiem patīk ekskluzīvas lietas, kas ir pieejamas un radītas tikai viņiem. Viņi augstu vērtē kvalitāti un īpašas detaļas, augstvērtīgus materiālus un par to ir gatavi maksāt vairāk,» stāsta bērnu apģērbu zīmola Aristocrat Kids radītāja Dace Zvirbule.

Tērpu radīšanai pamatā tiek izmantoti dabīgie materiāli, piemēram, kokvilna, daudz un dažādu veidu zīds, kašmirs, vilna un citi. Arī tad, ja apģērbā tiek izmantoti dekoratīvie materiāli kā, piemēram, mežģīnes vai fliteri, audums, kas būs tiešā saskarē ar miesu, vienmēr būs 100% dabīgs. Savukārt auduma apdrukas ir īpašas ar to, ka ir unikāli veidotas sadarbībā ar mākslinieci Kristiānu Kalniņu. Apdrukas sākotnēji tiek gleznotas ar roku un tad kombinētas digitālajā vidē. Zīmējumi pēc tam tiek drukāti uz dažādām audumu bāzēm, tādām kā kokvilnas satīns un dažādu veidu zīdiem. Apģērbu audumi tiek iepirkti no Eiropas – Francijas, Itālijas, Portugāles, Spānijas, izņemot zīdu, kas ir no Ķīnas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Baltijas Modes federācija apkopojusi informāciju par vietām Rīgā, kur iespējams iegādāties vietējo dizaineru - šīs sezonas Rigas Fashion Week (RFW) dalībnieku - radītos tērpus.

Rīgā atrodami vairāki daudzzīmolu modes veikali, kuri piedāvā vietējo dizaineru kolekcijas. Konceptveikalā BOLD Concept Store var atrast tādus zīmolus kā Natalija Jansone, Iveta Vecmane un One Wolf. Baltijas dizaina konceptveikalā Awake atrodams One Wolf, Baiba Ladiga un bērnu modes zīmols Rock and Mouse. Soyka Secret Garden piedāvājuma klāstā atrodami tādi latviešu zīmoli kā Soyka, Antistar, Savibijoux, Pasdemarque. Zīmola One Wolf tērpus piedāvā arī konceptveikals Bang Bang.

Kvartālā «Berga bazārs» ir iespēja atrast tādus zīmolus kā Bergs Prive, Narciss, Anna Led un Ameri. Salonā «6. Septembris» tiek piedāvātas Katya Katya London kleitas. M50 atrodami Baibas Ladigas tērpi, bet veikalā Public Image – zīmola Public Makes Image tērpi, NONAME PlaceNONAME Atelier kolekcijas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgas modes nedēļas (RFW) 31. sesijā, kas norisinājās no 29. oktobra līdz 2. novembrim, tika prezentētas labāko Latvijas un citu valstu modes dizaineru 2020. gada pavasara-vasaras sezonas kolekcijas.

Ar savām kolekcijām šajā sezonā piedāvāja iepazīties tādi pašmāju zīmoli kā Amoralle, Anna Led, Bergs Prive, Katya Katya London, MCouture, Natalija Jansone, Nolo, Noname Atelier un Selina Keer, un četri ārvalstu zīmoli - Caterina Moro no Itālijas, Diana Arno un Marimo no Igaunijas un Zefyras no Lietuvas.

Tradicionāli Rīgas modes nedēļas noslēguma dienu atklāja bērnu modes skate, kurā šogad piedalījās Aristocrat Kids, Baronessa un Rock and Mouse. Ar savām prezentācijām un performancēm ārpus RFW galvenā podija piedalījās tādi zīmoli kā Ksenia Danilova hats, Mareunrol's, One Wolf un Sin on the Beach.

Komentāri

Pievienot komentāru
Dzīvesstils

FOTO: Mode ienāk Rīgas Centrāltirgū

Laura Mazbērziņa,27.03.2019

Šonedēļ sākusies Riga Fashion Week (RFW). Tālāk galerijā var apskatīt pirmās dienas spilgtākos mirkļus.

Zīmols Public Makes Image.

Foto: Mark Litvyakov

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Centrālajā Gastro Tirgū atklāta 30. Rīgas modes nedēļa ar divu pašmāju ielu modes zīmolu skatēm.

Centrālajā Gastro Tirgū, vienā no Rīgas Centrāltirgus paviljoniem, apmēram 500 viesiem prezentētas divu pašmāju ielu modes zīmolu Public Makes Image un BLCV by Bulichev jaunākās kolekcijas. Rīgas modes nedēļas organizatori šo vietu zīmīgi izvēlējās, lai atspoguļotu modes pasaules kā tādas un Latvijas modes zīmolu dažādo spektru.

Modes nedēļas turpinājumā Riga Fashion Week (RFW) programma ietver tādu Latvijas dizaineru modes skates kā Natalija Jansone, One Wolf, Narciss by Alise Trautmane, Katya Katya London, Amoralle, Blcv by Bulichev, Public Makes Image, Bergs Privé, Anna Led, Baiba Ladiga, Iveta Vecmane. Tradicionāli Rīgas modes nedēļu papildinās arī bērnu modes skate no Aristocrat Kids, Zaza Couture un Rock and Mouse. 30. Rīgas modes nedēļas ietvaros piedalīsies Latvijas publikai jau zināmi ārvalstu dizaineri no trīs valstīm: Diana Arno no Igaunijas, Morfosis no Itālijas un Agnė Kuzmickaitė no Lietuvas.

Komentāri

Pievienot komentāru