Ražošana

FOTO: Latvijas bērnu modes zīmols šuj kleitas, kuru cenas sasniedz vairākus tūkstošus

Monta Glumane,26.10.2018

Jaunākais izdevums

«Gan Krievijā, gan Tuvajos Austrumos cilvēkiem patīk ekskluzīvas lietas, kas ir pieejamas un radītas tikai viņiem. Viņi augstu vērtē kvalitāti un īpašas detaļas, augstvērtīgus materiālus un par to ir gatavi maksāt vairāk,» stāsta bērnu apģērbu zīmola Aristocrat Kids radītāja Dace Zvirbule.

Tērpu radīšanai pamatā tiek izmantoti dabīgie materiāli, piemēram, kokvilna, daudz un dažādu veidu zīds, kašmirs, vilna un citi. Arī tad, ja apģērbā tiek izmantoti dekoratīvie materiāli kā, piemēram, mežģīnes vai fliteri, audums, kas būs tiešā saskarē ar miesu, vienmēr būs 100% dabīgs. Savukārt auduma apdrukas ir īpašas ar to, ka ir unikāli veidotas sadarbībā ar mākslinieci Kristiānu Kalniņu. Apdrukas sākotnēji tiek gleznotas ar roku un tad kombinētas digitālajā vidē. Zīmējumi pēc tam tiek drukāti uz dažādām audumu bāzēm, tādām kā kokvilnas satīns un dažādu veidu zīdiem. Apģērbu audumi tiek iepirkti no Eiropas – Francijas, Itālijas, Portugāles, Spānijas, izņemot zīdu, kas ir no Ķīnas.

Zīmola pamatā ir pasaka, kas arī diktē kolekcijas un apdruku noskaņu. Ar katru jaunu kolekciju zīmols atver jaunu sadaļu šai karaliskajai pasakai par princesi Aleksandru, kura tic brīnumiem, un brīnumi ar viņu arī notiek.

Pēc D. Zvirbules domām, Aristocrat Kids tiešu konkurentu nav, jo zīmols rada kaut ko unikālu. «Mums pašiem ir savs ateljē, šūšanas darbnīca, katru tērpu izstrādā viens drēbnieks. Katrai kleitai klāt ir birciņa, ko parakstījis meistars, kurš konkrēto kleitu darinājis.»

Zīmols rada to, kas, tā virzītāju izpratnē, ir skaisti un aktuāli, neskatoties uz to, ko dara visa pārējā pasaule. «Esmu turējusi kvalitātes latiņu, ka katrs izstrādājums ir jāizstrādā vienam meistaram, un tagad redzam, ka tieši tas ir viens no faktoriem, kas cilvēkus «uzrunā». Iespējams, ceļš nav bijis tik ātrs kā masveida ražošanā, bet, manā skatījumā, šis ir daudz pamatīgāk. Esam dzirdējuši, ka atšķiramies no tā, kas ir pieejams tirgū gan krāsu salikumu, gan dizaina ziņā. Zīmols ir citādāks, tāpēc man patīk sistēma, ka tajā brīdī, kad ej un dari to, ko jūti par pareizu pats sev, atrodas arī pircēji. Protams, ka šis nav masveida produkts, bet redzam, ka katrā valstī pastāv klientu loks, kurus «uzrunā» un interesē tas, ko darām,» stāsta D. Zvirbule.

Viņa norāda, ka cenu ziņā konkurenti ir pasaules zīmoli Dolce & Gabbana, Dior un citi. Veikalu cena zīmola kleitām ir no 300 līdz 2000 eiro. Savukārt dārgākā kleita, ko zīmols šogad radīja īpašā sadarbībā ar luksusa veikalu Harrods un kas paredzēta tā kampaņai, maksā aptuveni 12 tūkst. eiro, un to arvien ir iespējams iegādāties. Kleita tika izšūta ar četru karātu zelta diegiem, ar dzintariem, baltajiem un melnajiem briljantiem. Tērpa izšūšanai vien tika veltīts vairāk nekā mēnesis.

Sākotnēji Aristocrat Kids tērpus radīja bērniem no divu līdz astoņu gadu vecumam, bet šobrīd tas apģērbu piedāvā jau 16 gadus veciem jauniešiem. Savukārt īpašu pasūtījumu gadījumā tiek radīti tērpi jaundzimušajiem, kā arī bērnu mammām. «Man ļoti patīk darbs ar sievietēm, tas ir pavisam citādāks nekā darbs ar bērniem, atrast kopīgu valodu ir tiešām ļoti aizraujoši un interesanti. Man ļoti patīk jauni izaicinājumi, tāpēc pieņemam pasūtījumus arī no sievietēm un vīriešiem, kā arī mums ir luksusa jaundzimušo līnija Royal Baby, kuru pamazām attīstām. Šis ir bijis bagāts gads, esam ieinteresējuši arī vairākus lielākus uzņēmumus, kas vēlas sadarboties ar pavisam citu produktu klāstu, ne bērnu apģērbu, jo tiem patika mūsu kvalitātes standarti un skatījums. Visu laiku turam acis un ausis vaļā un esam atvērti jauniem projektiem,» saka D. Zvirbule.

Lielāko zīmola apģērbu daļu veido kleitas, kas visbiežāk tiek pirktas izlaidumiem, kāzām, kristībām, dzimšanas dienām un ballēm. «Pasaulē ir ļoti daudz svētku. Man ir liels prieks redzēt, ka arī Latvijā meitenes pucē un viņas pašas vēlas pucēties. Mani ļoti aizrauj darbs ar mazajiem klientiem un iespēja, ka varam radīt kaut ko unikālu, ko varam pielāgot katram. Īpaši piedomājam pie tā, lai bērni šos tērpus varētu valkāt vairākas sezona,» skaidro dizainere. To, kādā virzienā zīmols tālāk attīstīsies, rādīs laiks, dzīve, jo zīmols virzās uz priekšu soli pa solim. «Man vienmēr ir interese strādāt ar jauniem tirgiem, jo tas dod iespēju iepazīt jaunas kultūras, iepazīt jaunus cilvēkus un saprast viņu nianses. Mums noteikti nav ierobežojumu tajā, kur mēs tagad iesim vai neiesim. Pasaule ir tik ļoti krāšņa, ka tajā atrodas vieta it visam,» saka bērnu apģērbu dizainere.

Komentāri

Pievienot komentāru
Karjera

Aristocrat Kids modeles Gabrielas dzīvesstāsts un karjera

Monta Glumane,05.10.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Liepājniecei Gabrielai Cēlājai ir tikai seši gadi, bet viņa kā bērnu modes zīmola «Aristocrat Kids» modele jau piedalījusies «Rīgas Fashion Week» un Milānas modes nedēļā.

Ar bērnu modes zīmolu «Aristocrat Kids» Gabriela uzsāka sadarbību pirms diviem gadiem. «Viņai ļoti patika skaistas kleitas un fotografēties. Es redzēju, kā viņa mēģina kombinēt apģērbu un ka tas viņai ir interesanti. Sekoju līdzi «Aristocrat Kids» aktivitātēm un pamanīju, ka viņi izsludina pieteikšanos uz fotosesiju. Pieteicāmies un Gabriela tika uz lielā kataloga pavasaris – vasara 2017 fotosesiju,» stāsta Gabrielas mamma Elīna Cēlāja.

Šobrīd Gabriela sadarbojas ar «Aristocrat Kids», bet šovasar piedalījusies arī peldkostīmu un pludmales apģērbu zīmola «Slow beachwear» modes skatē un kolekcijas mammām un meitām jeb «Mini Me» peldkostīmu fotosesijā. Gada laikā mazā liepājniece piedalās divās modes skatēs, kā arī divas reizes gadā «Aristocrat Kids» rīko jauno apģērbu līniju fotosesijas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Baltijas Modes federācija apkopojusi informāciju par vietām Rīgā, kur iespējams iegādāties vietējo dizaineru - šīs sezonas Rigas Fashion Week (RFW) dalībnieku - radītos tērpus.

Rīgā atrodami vairāki daudzzīmolu modes veikali, kuri piedāvā vietējo dizaineru kolekcijas. Konceptveikalā BOLD Concept Store var atrast tādus zīmolus kā Natalija Jansone, Iveta Vecmane un One Wolf. Baltijas dizaina konceptveikalā Awake atrodams One Wolf, Baiba Ladiga un bērnu modes zīmols Rock and Mouse. Soyka Secret Garden piedāvājuma klāstā atrodami tādi latviešu zīmoli kā Soyka, Antistar, Savibijoux, Pasdemarque. Zīmola One Wolf tērpus piedāvā arī konceptveikals Bang Bang.

Kvartālā «Berga bazārs» ir iespēja atrast tādus zīmolus kā Bergs Prive, Narciss, Anna Led un Ameri. Salonā «6. Septembris» tiek piedāvātas Katya Katya London kleitas. M50 atrodami Baibas Ladigas tērpi, bet veikalā Public Image – zīmola Public Makes Image tērpi, NONAME PlaceNONAME Atelier kolekcijas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Dzīvesstils

FOTO: Mode ienāk Rīgas Centrāltirgū

Laura Mazbērziņa,27.03.2019

Šonedēļ sākusies Riga Fashion Week (RFW). Tālāk galerijā var apskatīt pirmās dienas spilgtākos mirkļus.

Zīmols Public Makes Image.

Foto: Mark Litvyakov

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Centrālajā Gastro Tirgū atklāta 30. Rīgas modes nedēļa ar divu pašmāju ielu modes zīmolu skatēm.

Centrālajā Gastro Tirgū, vienā no Rīgas Centrāltirgus paviljoniem, apmēram 500 viesiem prezentētas divu pašmāju ielu modes zīmolu Public Makes Image un BLCV by Bulichev jaunākās kolekcijas. Rīgas modes nedēļas organizatori šo vietu zīmīgi izvēlējās, lai atspoguļotu modes pasaules kā tādas un Latvijas modes zīmolu dažādo spektru.

Modes nedēļas turpinājumā Riga Fashion Week (RFW) programma ietver tādu Latvijas dizaineru modes skates kā Natalija Jansone, One Wolf, Narciss by Alise Trautmane, Katya Katya London, Amoralle, Blcv by Bulichev, Public Makes Image, Bergs Privé, Anna Led, Baiba Ladiga, Iveta Vecmane. Tradicionāli Rīgas modes nedēļu papildinās arī bērnu modes skate no Aristocrat Kids, Zaza Couture un Rock and Mouse. 30. Rīgas modes nedēļas ietvaros piedalīsies Latvijas publikai jau zināmi ārvalstu dizaineri no trīs valstīm: Diana Arno no Igaunijas, Morfosis no Itālijas un Agnė Kuzmickaitė no Lietuvas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgas modes nedēļas (RFW) 31. sesijā, kas norisinājās no 29. oktobra līdz 2. novembrim, tika prezentētas labāko Latvijas un citu valstu modes dizaineru 2020. gada pavasara-vasaras sezonas kolekcijas.

Ar savām kolekcijām šajā sezonā piedāvāja iepazīties tādi pašmāju zīmoli kā Amoralle, Anna Led, Bergs Prive, Katya Katya London, MCouture, Natalija Jansone, Nolo, Noname Atelier un Selina Keer, un četri ārvalstu zīmoli - Caterina Moro no Itālijas, Diana Arno un Marimo no Igaunijas un Zefyras no Lietuvas.

Tradicionāli Rīgas modes nedēļas noslēguma dienu atklāja bērnu modes skate, kurā šogad piedalījās Aristocrat Kids, Baronessa un Rock and Mouse. Ar savām prezentācijām un performancēm ārpus RFW galvenā podija piedalījās tādi zīmoli kā Ksenia Danilova hats, Mareunrol's, One Wolf un Sin on the Beach.

Komentāri

Pievienot komentāru