Meklēt savu vietu pasaules tirgū tad, kad tevi tur neviens negaida, un radīt jaunu produktu, par kādu vairums vēl nav iedomājies, – šādus soļus sper pašmāju zīmols "Amoralle".
Zīmola "Amoralle" izveidotāja Inese Ozola žurnālam "Dienas Bizness" uzsver, ka zīmola spēks ir mīlestība un sievišķība, kā arī attiecību veidošana ar klientiem, taču būtiski ir arī attīstīt e-komerciju un nebaidīties būt celmlauzim, kas ir iespēja darīt tā, kā citi vēl nav uzdrīkstējušies.
Pēc rekonstrukcijas ārkārtas situācijas laikā "Amoralle" veikals Rīgā atkal ir vēris durvis apmeklētājiem.
"Modes bizness ir produkts, kam konkurence ir sīva. Mums ir mazs tirgus, kas nozīmē vieglu sākumu. Ikviens, kas vēlas, var sākt, bet ļoti ātri sasniedz tās robežas, kad tirgus ir apgūts, un tad ir vajadzīga ambīcija, lai varētu iet tālāk," teic I. Ozola.
Jautāta, kā ir mainījusies biznesa pasaule un modes industrija Latvijā un pasaulē pēdējo divpadsmit gadu laikā, I. Ozola atbild: "Par pasaules tirgu mans secinājums ir tāds, ka neviens mūs tur negaida.
Mans otrs secinājums ir, ka jābūt tam, kas tu esi, un ar kaut ko arī jāatšķiras. Arī tas, ka klienti ir jāmīl no visas sirds. Arī jautājums – ko es pārdodu – ir tik ļoti svarīgs. Pagāja laiks, kamēr es tā pa īstam sapratu, kas ir tas, ko mēs patiešām pārdodam. Un mēs pārdodam sievišķību."
Visu interviju lasiet 30. jūnija žurnālā "Dienas Bizness".
Abonējiet, lasiet elektroniski vai meklējiet preses tirdzniecības vietās.