Tirdzniecība un pakalpojumi

Kā top? Amoralle apģērbs

Ilze Žaime,06.03.2020

Jaunākais izdevums

Šonedēļ rubrikā "Kā top?" portāls Db.lv piedāvā aplūkot, kā top zīmola "Amoralle" dabīgā zīda samta kimono "Vivid".

"Varbūt reti kurai tā ir ikdiena, bet pilnīgi noteikti tas ir iedvesmas avots," par saviem tērpiem saka Inese Ozola, uzņēmuma "Glamoralle" jeb zīmola "Amoralle" izveidotāja. Viņas darbs aug kopā ar klientu atbalstu un spēku, jo "Amoralles" pamatā ir sievišķība un mīlestība.

Šobrīd lielākais pieprasījums esot tieši pēc sievišķības apzināšanās, par ko zīmols dedzīgi iestājas. Tās ir gan sievišķīgas kleitas, plīvojoši zīda svārki, mežģīņu peņuāri, gan trenči, ar ko iedvesmot savu sievišķību un sagaidīt pavasari.

Zīmols jaunas kolekcija rada divas līdz astoņas reizes gadā. Papildus "Pavasaris/Vasara" un "Rudens/Ziema" kolekcijām top arī kapsulas kolekcijas limitētā daudzumā. Pēdējā no tām tapa sadarbībā ar veselīga dzīvesveida vēstnesi Annu Rozīti.

Lai radītu jaunas kolekcijas, uzņēmums cenšas apvienot savas ieceres, mūsdienīgu redzējumu un veikt datu analīzi. Analizēts tiek gan pieprasījums kopumā, gan katrs tērps atsevišķi. Izpratnei, kas tobrīd ir nepieciešams, kalpo arī klientu atsauksmes.

Lai izvairītos no pārlieku liela preču apjoma saražošanas, zīmola pārstāvji produkcijas apjomu vienmēr rūpīgi plāno, analizējot vēsturiskos datus, kā arī dažās situācijās ieviešot iepriekšpārdošanas sistēmu.

"Amoralles" darbnīcā katra tērpa tapšana ir individuāls roku darbs, kura tapšanas ilgums atkarīgs no sarežģītības pakāpes. Ik dienas ražotnē uzšūto apģērba vienību skaits atšķiras, jo, piemēram, uzšūt apakšveļas biksītes ir samēra vienkārši, taču zīda tērpu ar 180 pogām un 18 trīskāršas dubultas savilces volāniem, ir krietni ilgāk. Ja vidējais viena izstrādājuma tapšanas ilgums ir 6-14 stundas, tad ir arī tādi apģērba gabali, kas tiek šūti piecas dienas. Tas tādēļ, ka tērpu pogas tiek piešūtas ar rokām, mežģīņu gali nogriezti ar mazām zelta šķērītēm un diegu gali paslēpti, malas nostrādātas ar rokām, katra vīlīte īpaši gludināta - lietas, ko nezinātāji neredz, bet zinātāji pamana un novērtē. Arī dabisku materiālu izmantošana prasa papildus uzmanību.

Būtiskākā atšķirība no ātrās modes zīmola ražotnē ir ētiskā vide. Lielu uzmanību uzņēmums velta kā cilvēku resursiem, tā arī izmantotajiem materiāliem. Tos zīmola īpašniece dodas izvēlēties uz lielāko audumu, mežģīņu un furnitūras izstādi Parīzē, kas norisinās divas reizes gadā. Tas ir pasākums, kur satiekas nozares lielākie spēlētāji un vienmēr ir iespējams iepazīties ar gaidāmajam modes tendencēm.

Zīmola vadītāja atklāj, ka tērpu cenas ir atšķirīgas katrā valstī, kur tos ir iespējams iegādāties, lai gan nu jau pirms gada aktīvu darbību ir uzsācis arī zīmola interneta veikals.

Kā top viens no zīmola pieprasītākajiem tērpiem - "Amoralle Vivid Kimono" - skatieties raksta galerijā!

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Meklēt savu vietu pasaules tirgū tad, kad tevi tur neviens negaida, un radīt jaunu produktu, par kādu vairums vēl nav iedomājies, – šādus soļus sper pašmāju zīmols "Amoralle".

Zīmola "Amoralle" izveidotāja Inese Ozola žurnālam "Dienas Bizness" uzsver, ka zīmola spēks ir mīlestība un sievišķība, kā arī attiecību veidošana ar klientiem, taču būtiski ir arī attīstīt e-komerciju un nebaidīties būt celmlauzim, kas ir iespēja darīt tā, kā citi vēl nav uzdrīkstējušies.

Pēc rekonstrukcijas ārkārtas situācijas laikā "Amoralle" veikals Rīgā atkal ir vēris durvis apmeklētājiem.

"Modes bizness ir produkts, kam konkurence ir sīva. Mums ir mazs tirgus, kas nozīmē vieglu sākumu. Ikviens, kas vēlas, var sākt, bet ļoti ātri sasniedz tās robežas, kad tirgus ir apgūts, un tad ir vajadzīga ambīcija, lai varētu iet tālāk," teic I. Ozola.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Žurnāla Dienas Bizness izdevums #25

DB,30.06.2020

Dalies ar šo rakstu

Jēdziens "jaunais normālais" ir kļuvis par apzīmējumu ārkārtas situācijas izraisītajām pārmaiņām gan sadzīvē, gan biznesā. Šīs nedēļas žurnālā dažādu nozaru uzņēmumi paredz, ka drošības pasākumi, kas tika ieviesti, lai ierobežotu koronavīrusu, būs jaunā ikdiena arī turpmāk.

Vēlme un arī spiediens dzīvot pēc "jaunā normālā" principa aizsarglīdzekļu ražotājiem liek secināt, ka nepieciešamība pēc šādiem pakalpojumiem būs noturīga.

Ne visās nozarēs jaunais ir normālais. Sabiedriskais transports pandēmijas laikā ir veicis simtiem reisu bez cilvēkiem. Nozare cer, ka tukšie autobusi nekļūs par ikdienu, taču saprot, ka pasažieri neatgriezīsies vienā dienā.

Lasi žurnāla "Dienas Bizness" 30. jūnija numurā:

  • viedokļi - atgūšanās pēc pandēmijas

  • aktuāli - banku sektors skaitļos
  • numura tēma - pasažieru pārvadājumi
  • atkritumu apsaimniekošana - jaunais atkritumu apsaimniekošanas plāns
  • pētījums - personīgās aizsardzības līdzekļi
  • finanses - biznesa finansēšana krīzes apstākļos
  • investīcijas - uzmanība ilgtermiņa ietekmei
  • modes bizness - "Amoralle" virzās soli pa solim
  • pārtikas bizness - SIA "N. Bomja maizes ceptuve Lielezers" nepieļauj viduvējības
  • tehnoloģijas - intervija ar "HUAWEI Consumer Business Group" Baltijas reģiona vadītāju Janu Hunu
  • auto - videi draudzīgiem auto izdevīgāks līzings
  • brīvdienu ceļvedis - Andris Vanags, AS "Sakret Holdings" padomes priekšsēdētājs

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Žurnāla Dienas Bizness izdevums #1

DB,05.01.2021

Dalies ar šo rakstu

“Neviens jau nestrīdas, ka ir jāapkaro noziedzīgi iegūti līdzekļi, bet šobrīd cīņa ir pret investoriem, naudas līdzekļu īpašniekiem, pakļaujot tos krimināltiesiskajām metodēm,” intervijā “Dienas Biznesam” atzīst ZAB Davidsons un partneri vadošā partnere un zvērināta advokāte Daiga Siliņa.

Iesaldētās naudas apjomi aug un neskaidrība par to nākotni var traucēt potenciālajiem investoriem ienākt Latvijā.

Lasi žurnāla #DienasBizness 5. janvāra numurā:

  • viedokļi - ekonomiskās izmaiņas pēc 2021. gada pašvaldību vēlēšanām
  • aktuāli - partijas izmaksā 4,5 miljonus eiro gadā
  • tēma - dotējamo pašvaldību skaits nevis sarūk, bet pieaug
  • intervija - Daiga Siliņa: Nav izredžu uz taisnīgu un objektīvu tiesu
  • tirdzniecība - pandēmija būs nobruģējusi ceļu uz ekonomisko nacionālismu
  • prognozes - 2021. gada ekonomikas prognozēm pandēmijas zīmogs
  • eksports - Latvijas Eksportētāju asociācija “The Red Jackets” par eksportu pandēmijas laikā
  • aptiekas - topā vitamīni un attālinātas konsultācijas
  • darba vide - vai pandēmija maina biroju lomu?
  • tehnoloģijas - Covid-19 diktē arī tendences viedtālruņu izvēlē
  • brīvdienu ceļvedis - Inese Ozola, zīmola Amoralle izveidotāja

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazais bizness

Latvijā radītais Rupucis gaida savu slavas stundu

Ilze Žaime,10.09.2019

Izbrauciens ar Rupučiem Svētupē. Pārējās fotogrāfijas skatāmas tālāk galerijā!

Foto: ILZE ŽAIME

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vadoties pēc seno laivu Coracle (ang.val.) piemēra, mazo upju entuziasts Jānis Briška no stikla šķiedras radījis pats savas laivas - «Rupučus», tādējādi aizpildot tukšumu tirgū starp gumijas zābakiem un kanoe laivām.

J. Briška no bērnības ir mīlējis atrasties uz ūdens un sevišķi mīļa viņam kļuvusi Vitrupe, kur pats kopā ar ģimeni pavada vasaras. Lai gan aizraujoša, upe ir arī šaura un vasarās aizaug, kļūstot grūti izbraucama laivām. Nevēlēdamies atteikties no komforta, ko sniedz atrašanās laivā, J. Briška raudzījās pēc risinājuma. Pirms četriem gadiem nejauši uzzinājis par vēsturiskajām Coracle laivām, kuras reiz izgatavotas no ādām un darvotiem audekliem un šodien to modernā versija arī ieraugāma dažviet pasaulē, meistaram radās doma pašam tādu izveidot.

J.Briška jau vairāk nekā 15 gadus nodarbojas ar stiklaplasta izstrādājumu izgatavošanu, ir arī strādājis laivu izgatavošanas uzņēmumā. Saņēmis atbalstu ieceres īstenošanai no esošās darba vietas komandas, J.Briška «Rupučus» sāka izgatavot uzņēmuma darbnīcā, arī iespēja iegādāties materiālus uzreiz bija ērti pieejama.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgas modes nedēļas (RFW) 31. sesijā, kas norisinājās no 29. oktobra līdz 2. novembrim, tika prezentētas labāko Latvijas un citu valstu modes dizaineru 2020. gada pavasara-vasaras sezonas kolekcijas.

Ar savām kolekcijām šajā sezonā piedāvāja iepazīties tādi pašmāju zīmoli kā Amoralle, Anna Led, Bergs Prive, Katya Katya London, MCouture, Natalija Jansone, Nolo, Noname Atelier un Selina Keer, un četri ārvalstu zīmoli - Caterina Moro no Itālijas, Diana Arno un Marimo no Igaunijas un Zefyras no Lietuvas.

Tradicionāli Rīgas modes nedēļas noslēguma dienu atklāja bērnu modes skate, kurā šogad piedalījās Aristocrat Kids, Baronessa un Rock and Mouse. Ar savām prezentācijām un performancēm ārpus RFW galvenā podija piedalījās tādi zīmoli kā Ksenia Danilova hats, Mareunrol's, One Wolf un Sin on the Beach.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai Latvijas sabiedrībā popularizētu matemātiku, parādot tās pielietošanas iespējas daudzās profesijās, informācijas tehnoloģiju (IT) uzņēmums "Accenture" sadarbībā ar partneriem ir izveidojis Latvijā pirmo digitālo izlaušanās spēli "MathScape". Tāpat, piesaistot sabiedrībā zināmus dažādu nozaru ekspertus, ir radīti īpaši profesiju matemātikas uzdevumi.

"Latvijas lielākais resurss ir zinoši cilvēki – talanti un speciālisti dažādās jomās. Konkurētspējīgai sabiedrībai īpaši svarīgas ir loģiskās domāšanas prasmes, ko īpaši attīsta matemātika. Tomēr jaunākajā OECD PISA pētījumā par piecpadsmitgadnieku matemātikas zināšanām Latvija ierindojās 29. vietā, tāpat pērn skolēnu vidējais rezultāts matemātikas eksāmenā bija zemākais pēdējo desmit gadu laikā.

Tādēļ, lai pierādītu, ka jau skolā iegūtās zināšanas ir noderīgas visai dzīvei, mēs atklājām matemātikas popularizēšanas projektu un izlaušanās spēli "MathScape". Ticam, ka matemātikas zināšanas ir nepieciešamas ikvienam, turklāt tās ir iespējams apgūt un trenēt ļoti aizraujošos veidos," skaidro "Accenture" vadītājs Latvijā Maksims Jegorovs.

Komentāri

Pievienot komentāru